Vakantie

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Coco
ForumFan

Vakantie

Bericht door Coco »

Eens even iets heel anders deze keer. Even geen discussies over passabiliteit en dergelijke.

Het mooie weer staat weer voor de deur. En daar krijg ik altijd een vakantiegevoel van. Dus ik vraag me zo af of mensen dit jaar nog met vakantie gaan en waar ze dan heen gaan.

Ik doe het dit keer namelijk eens anders. Ik ga lekker twee keer. Ik neem mijn vader en moeder twee weken mee naar Spanje, aangezien die dat stuk zelf niet durven te rijden en ik ga anderhalve maand later nog een keertje op vakantie en blijf dan twee weken gewoon in Nederland.

Nou, ben benieuwd.
De wereld maakt plaats voor diegene die weet waarheen hij gaat.
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Hoi Coco,

Sinds ik mijn proces in 2004 begonnen ben heb ik geen enkele behoefte meer aan verre vakantiereizen en ga ik enkele weken per jaar in de wat luxere hotels in Nederland.

Overigens kriebelt het wel weer om ook weer ergens (Engeland, Duitsland) een wandelvakantie te boeken. Ik ben er dus nog niet helemaal uit.

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Lianne
dagelijks aanwezig
Contacteer:

Bericht door Lianne »

Hoi Coco,

Afgelopen jaar ben ik voor het eerst sinds jaren weer eens op vakantie geweest.
We hadden een leuke vakantiewoning in Duitsland, lekker met vrienden er 8 daagjes tussenuit in September, waarvan 1 dag naar Frankrijk.

Dit jaar gaan we dat weer doen, verheug me er nu al echt op, maar dan richting midden-Duitsland of aan de Tsjechische grens.
Lekker genieten van cultuur, natuur en relaxen.

groetjes Bibi
Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Bericht door Mara »

Coco, wat moet ik met vakantie......??? Ik heb het hele jaar betaalt vakantie en het mooiste weer 8)

Groetjes vanuit Brixlegg

Mara

Trouwens, wanneer kom je uns mee?????
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Monica Dreamgirl
ForumFan

Bericht door Monica Dreamgirl »

Hoi,

Niks zo leuk als en femme vakantie vieren, dus dat gaat er zeker van komen. In mei naar Gran Canaria via Londen, in juni een weekend naar Manchester en na de zomer een lang weekend naar Berlijn.

hasta la pasta,

Monica
Ik ben mezelf.
mireille
Eredivisie

Bericht door mireille »

Ik weet nog niet waar toe, maar liefst iets met een berg van minimaal 3000 meter erin. Anders een stedentripje in Rome, Bernini achterna. (lekker cultureel verantwoord :P)
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
Plaats reactie