Even een positief draadje

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
mina
Eredivisie

Even een positief draadje

Bericht door mina »

Vond vanavond een mooi stukje...

http://www.innerself.com/armoniainterio ... mezelf.htm

en deze:

http://www.innerself.com/armoniainterio ... liefde.htm

Verder las ik vanavond in een boek over en door biologische vrouwen:

"Vrouw zijn, heeft niets met uiterlijk te maken, vrouw zijn - ben je - en draag je uit op jouw manier, gedachten, gevoelens, vriendschappen, ...vrouw ben je in je hart "

Dat is toch ook wel mooi....net als Dorine's droom ... vond ik veelzeggend...dank je ...

Oh ja luitjes....keep it clean here!
Post wat jou inspireert!

Even alleen positieve dingen hier graag!

- alsjeblieft? :lol:

x,
Mina
Joy
Forumdiva

Bericht door Joy »

boeiende links, ga ik morgen lezen

(ik stuur altijd ff een meeltje naar mezelf met de url als ik iets belangrijks moet lezen, goed he, zo vergeet ik het nooit)

Joy
Wonder woman
ff weer wat posten

Re: Even een positief draadje

Bericht door Wonder woman »

mina schreef:Vond vanavond een mooi stukje...

Verder las ik vanavond in een boek over en door biologische vrouwen:

"Vrouw zijn, heeft niets met uiterlijk te maken, vrouw zijn - ben je - en draag je uit op jouw manier, gedachten, gevoelens, vriendschappen, ...vrouw ben je in je hart "

Mina
Ik ben het helemaal met deze stelling eens ,echt super mooi en lief omschreven en vooral weer heeeeeeel herkenbaar..

Wonder woman
Dorine
Eredivisie

Bericht door Dorine »

groei met je wortels van liefde de bodem in en zij zal jou vruchten geven
Ciska Lacomte
Banned Lid

Bericht door Ciska Lacomte »

Zomaar wat quotes:

De weg naar je vrouwelijkheid leidt naar binnen. Het yin ontvangt en eert de wijsheid die er al is. Vanuit dit aanwezig zijn in het eigen bekken zet je als vrouw je kracht in de wereld neer. In je vrouwenkracht staan betekent eigenlijk aanvaarden dat je er al bent, betekent toelaten van je angst, je woede, je vreugde, je verdriet. Het betekent ook toelaten van je intuïtie en je innerlijk weten, je kracht.

Elke vrouw - jong en oud, dik en dun - heeft een sensuele 'ik'. Als je die ontdekt en uit haar schuilplaats naar buiten brengt, dan heb je er een krachtige bondgenote bij. Je trekt je minder aan van wat andere mensen van je denken, en je oordeelt ook minder snel over andere vrouwen. Het is gemakkelijker om zelfverzekerd te zijn, in plaats van jezelf steeds te vertellen dat jij niet mooi genoeg of niet goed genoeg bent.

Ciska.
Everybody's got something to hide except me and my monkey.
Babette
Forumdiva

Bericht door Babette »

Hoi hoi,
Ciska Lacomte schreef:Zomaar wat quotes:

De weg naar je vrouwelijkheid leidt naar binnen. Het yin ontvangt en eert de wijsheid die er al is. Vanuit dit aanwezig zijn in het eigen bekken zet je als vrouw je kracht in de wereld neer. In je vrouwenkracht staan betekent eigenlijk aanvaarden dat je er al bent, betekent toelaten van je angst, je woede, je vreugde, je verdriet. Het betekent ook toelaten van je intuïtie en je innerlijk weten, je kracht.

Elke vrouw - jong en oud, dik en dun - heeft een sensuele 'ik'. Als je die ontdekt en uit haar schuilplaats naar buiten brengt, dan heb je er een krachtige bondgenote bij. Je trekt je minder aan van wat andere mensen van je denken, en je oordeelt ook minder snel over andere vrouwen. Het is gemakkelijker om zelfverzekerd te zijn, in plaats van jezelf steeds te vertellen dat jij niet mooi genoeg of niet goed genoeg bent.

Ciska.
helemaal mee eens! Het doet me echt deugd om berichtjes over liefde en schoonheid te lezen!

Groetjes en liefs,

Babette.xxx
"We have to fight ignorance!" Madiba Nelson Mandela
Plaats reactie