Hier ga jij zwaar in de fout, Mila.mila schreef:Hehehe rare lui hoor... Misschien beetje anti psychotica?<
Foei Joanne, nooit meer zoiets zeggen hoor! Foutfoutfoutfout! Deze mensen moeten begrepen en geknuffeld worden, en hun partners moeten bij hun blijven om hun rolstoel voort te duwen hoor! Indien emotioneel gezien maso genoeg dan he?
Groetjes Mila.
Ter uwer Info
Moderator: Moderators
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
je mist de pointmila schreef:<er zijn ook mensen die zich pas kompleet voelen als ze een been of arm laten amputeren, ook ongelooflijk en niet voor te stellen, maar daarom niet minder waar >
Ja maar de man of vrouw in kwestie blijft wel man of vrouw, die scheept zijn/haar partner alleen op met een *moedwillig* gehandicapt geraakte partner, als die bv niet een, maar twee benen of niet een maar twee armen kwijt wil. Of al zijn/haar ledematen, godbetert.
Kleine paralel om deze draad on topic te houden.
Mila.
ik probeerde aan te geven dat er zaken ter wereld bestaan die je niet 1 2 3 zal begrijpen, dat kun je dan nog wel respecteren/accepteren
joy
http://www.travestie.org/html/forum/vie ... php?t=4737Joanne schreef:
Ik wil een link ik wil een link......
Niet zo gretig, hè
Janiek,
<Het ging meer over de conclusies die jij daar trok over mijn leven en dat van mijn partner, zonder dat je ons kent.>
A: het was een artikel waarin jij met naam en toenaam genoemd werd, en waarbij je foto stond.
B: ik reageerde op in de inhoud van het artikel, waarin jij uitgebreid geinterviewd werd en je vrouw er bekaaid afkwam in een paar kader regeltjes zoals 'En je vrouw? Die heeft het er moeilijk mee', waardoor het net leek of ze als een soort requesiet fungeerde.
C: als je je zo stoort aan reacties op dat artikel (ik neem maar even aan dat ik niet enige ben), dan had je je gewoon niet moeten interviewen en dat artikel met je naam, toenaam en foto moeten plaatsen.
D: je doet alsof het een staatsgeheim is, en ik een halsmisdaad begaan heb. Het blad met het gewraakte artikel was heel gewoon te koop bij de AKO, met nog de Opzij erbij ook, en de draad waarin dat heuglijke feit gepresenteerd was op een openbaar, algemeen forum, met alweer je naam en toenaam vermeld.
E: dat je iets tegen me hebt, kee, daar kan ik inkomen, maar F: ga niet zo denklui zout op slakken strooien en het slachtoffer uithangen zeg....
Mila.
<Het ging meer over de conclusies die jij daar trok over mijn leven en dat van mijn partner, zonder dat je ons kent.>
A: het was een artikel waarin jij met naam en toenaam genoemd werd, en waarbij je foto stond.
B: ik reageerde op in de inhoud van het artikel, waarin jij uitgebreid geinterviewd werd en je vrouw er bekaaid afkwam in een paar kader regeltjes zoals 'En je vrouw? Die heeft het er moeilijk mee', waardoor het net leek of ze als een soort requesiet fungeerde.
C: als je je zo stoort aan reacties op dat artikel (ik neem maar even aan dat ik niet enige ben), dan had je je gewoon niet moeten interviewen en dat artikel met je naam, toenaam en foto moeten plaatsen.
D: je doet alsof het een staatsgeheim is, en ik een halsmisdaad begaan heb. Het blad met het gewraakte artikel was heel gewoon te koop bij de AKO, met nog de Opzij erbij ook, en de draad waarin dat heuglijke feit gepresenteerd was op een openbaar, algemeen forum, met alweer je naam en toenaam vermeld.
E: dat je iets tegen me hebt, kee, daar kan ik inkomen, maar F: ga niet zo denklui zout op slakken strooien en het slachtoffer uithangen zeg....
Mila.
- Ciska Lacomte
- Banned Lid
Er zijn ook mannen die zich laten transformeren naar vrouw om van de drugs af te komen.Joanne schreef:Hehehe rare lui hoor... Misschien beetje anti psychotica?Joy schreef:tussendoor:
er zijn ook mensen die zich pas kompleet voelen als ze een been of arm laten amputeren, ook ongelooflijk en niet voor te stellen, maar daarom niet minder waar
joy
Ciska.
Everybody's got something to hide except me and my monkey.
B: Lees de draad nog maar eens na, zou ik zeggen. Je reageert op één aspect van dat artikel; dat wat je hier ook noemt. En dat heeft iets bij jou opgeroepen, wat ik me ook wel voor kan stellen. Frederique's reactie (en van meer mensen) dat het niet in de scope van het artikel paste om het partnerverhaal mee te laten spreken, heeft je er niet toe kunnen brengen om het breder te zien. En ook mijn pogingen daartoe niet. Dat zou mogelijk ten koste gaan van je afgrijzen.mila schreef: B: ik reageerde op in de inhoud van het artikel, waarin jij uitgebreid geinterviewd werd en je vrouw er bekaaid afkwam in een paar kader regeltjes zoals 'En je vrouw? Die heeft het er moeilijk mee', waardoor het net leek of ze als een soort requesiet fungeerde.
Mila.
C: Mila, je bent werkelijk de enige die negatief op het artikel gereageerd heeft. Je zou er onpasselijk van worden als je wist hoeveel geknuffel ik aan dat artikel overgehouden heb. Vond het zelf soms op het gênante af.
En ja, aan jouw reactie blijf ik me storen.
E: ik kan er ook inkomen dat jij iets tegen mij hebt of tegen dat wat jij denkt dat ik ben en daar kan ik wel mee leven, maar
F: ik ben niet denklui, strooi alleen maar zout op één hele dikke, vieze slak (en dan bedoel ik jou niet persoonlijk, voordat de beeldspraak verkeerd overkomt) en nee, ik hang geen slachtoffer uit, ik dien je gewoon van repliek.
Janiek,
<C: Mila, je bent werkelijk de enige die negatief op het artikel gereageerd heeft.>
Leef jij onder een glazen stolp of in een schijnwereld of allebei? Dit travestie.org......en 1 negatieve reactie op een TG artikel is *HIER* al heel wat, maar je vergeet de overige, tamelijk sterke reacties van een paar anderen hier. Dat krijg je ervan als je je in mij vastbijt.
Post het artikel eens elders, en zie hoe er dan gereageerd word.
Mila.
<C: Mila, je bent werkelijk de enige die negatief op het artikel gereageerd heeft.>
Leef jij onder een glazen stolp of in een schijnwereld of allebei? Dit travestie.org......en 1 negatieve reactie op een TG artikel is *HIER* al heel wat, maar je vergeet de overige, tamelijk sterke reacties van een paar anderen hier. Dat krijg je ervan als je je in mij vastbijt.
Mila.
Hier schuif je mij iets in de schoenen wat je eerder zelf treft. Lees de drad nogmaar eens na. Die "tamelijk sterke" reacties van een paar anderen hier heb ik niet meegeteld, omdat het er sterk op leek dat die jou bijval betuigden op een argument ergens midden in de draad, zonder dat ze de rest hadden gelezen, laat staan het artikel,om nog maar te zwijgen dat ze mij kenden. Je mag ze meetellen, hoor. Is het een wedstrijd?mila schreef:Janiek,
Mila.
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Geen idee eigenlijk.....ik ken het maar vanuit de hoek van un gothic-freak en dat was deels erg, maar ook deels vet in orde.....in princiepe orienteerde ik me als puber ja al aan de meiden om me heen qua kleren, dus eigenlijk ben ik dan best representatief voor travestieten die van gothicstyle houden en zo en ja de reakties waren verschillend.....Dorine schreef: Ja de DDR Hoe gingen ze daar om met transen? was daar een subcultuur in? Of officieel beleid? Ik kan me niet voorstellen dat je daar iets van een leven hebt kunnen opbouwen
Bah-bah en de rest hier, houdt toch aub op met het gekeif.....dat brengt toch niemand verder, hahaha
Groetjes vanuit Gau-Bickelheim
Mara
- Irene
- ForumDiva 3000
- Contacteer:
Joanne schreef alweer een paar uur geleden en dus een paar bladzijden terug:
Irene
Ik sta altijd open om iets te leren, dus vanaf nu zal ik het zo proberen te lezen. Ik beloof niet bij voorbaat dat het gaat lukken, maar ik zal mijn best doen.In mijn opinie schrijft Mila vanuit de realiteit en gebruikt ze daarbij vaak de stem van de lachende derde om een punt te maken. En als ik de reacties dan zo lees dan verwarren een aantal mensen die stem van de lachende derde met Mila haar persoonlijke mening. En omdat het vaak de dingen zijn die velen van ons dwars zitten in real life, werkt die stem ook meteen als een rode lap op een stier.
Irene
Kleine stapjes
-->