als je (echt) een ts bent, en onder behandeling, hoe kun je dan 'gemeenschap met je vrouw' psychologsich opbrengen, voor zover fysiek mogelijk?
tja dat is mij ook een raadsel, ik raakte spontaan in een depressie bij mijn pogingen (2x in mijn leven) maar zoals meerdere malen hier al gebleken, zijn er vele smaken in de genderwereld! Ik ben heel wat milder in mijn oordeel maar het kost me veel hoofdpijn sommige situaties/mensen te proberen te begrijpen, vooral als ze allemaal stellingen over je in de rondte slingeren, geld ook voor jou Mila ondanks alle uitgebreide uitleg begrijp ik niet dat je geen srs wil (neeeee niet opnieuw uitleggen). Hoe je het allemaal ook uitlegt voor de buitenwereld maakt het niet uit die zien alleen de buitenkant
Ik zou zeker nu wel een sterke schouder kunnen gebruiken (ondanks mijn mannenhaat

) maar eigenlijk merk ik nu dat ze wel aardig doen begin ik te ondooien maar moet echt wel een masculien type zijn (ja erg simplistisch) en sprake van liefde (en een beetje lust)
Ach we zien wel, voorlopig eerst spaarpotje vol maken voor FFS en epilatie en overleven.... ik maak dit liever allemaal alleen mee dan een relatie te hebben die je toch ongemerkt stuurt...
komt wel
liefs
Dorine