Maar...

Algemeen

Moderator: Moderators

Dorine
Eredivisie

Bericht door Dorine »

Een dappere dode kun je niks meer op de borst spelden.
gebeurt regelmatig bij oorlogshelden enzo, symbolisch gebaar,

oordeel petra s passabiliteit: het is gek omdat ik het van te voren al wist, dan zit je toch al te kijken van daar is ze, anders was me gewoon niks aan je opgevallen DENK ik, dus zit het wel goed. Was nou niet echt een avondvullend optreden ;-)

wat me het meeste opviel is dat je lekker in je vel zit en de (dagelijkse realiteit) wereld een beetje ontgroeid bent, maar dat zie ik niet met gewone ogen is meer een gevoel, klopt dat een beetje?

groetjes

Dorine
Morbide
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Hoe bedoel je, de dagelijkse realiteit ontgroeid?
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
Dorine
Eredivisie

Bericht door Dorine »

o sorry, ja nadenken is niet mn sterkste punt ik zei meer wat ik voelde ik denk dat ik 'bedoel' dat je naar betekenis aan het zoeken bent en dat je beseft dat die niet te vinden is in het maatschappelijk leven (huisje boompke beeske)

'aan het afstemmen op een hogere golflengte ofzo?

maar goed zeg het maar of het zo is :-) kan ook nergens op slaan hoor was maar 1,5 seconds
Morbide
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Huisje, boompje, beestje past me prima denk ik. Als ik dan maar wel het een en ander mag verbouwen. ;)
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
Plaats reactie