Gewoon voor de lol.....

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Gewoon voor de lol.....

Bericht door Mara »

Ik zit er de laatste tijd echt mee, vraag me niet waarom......misschien omdat de lente(maarja al zomer waar ik nu hang) bepaalde gevoelens sterker laat doorschemeren.....

......misschien is dan dit topic ook alleen maar wat voor mensen die zich lesbisch voelen, maar ik wil nu toch us heel graag weten hoe het is met un man te vrijen, gewoon voor de lol......

......mun kerel thuis zal zo over me heenvallen, dat weet ik al, immers houdt hij van transjes en dergelijken en kwam al jaren niet aan bod!

Ik heb in de laatste tijd zoveel potten leren kennen waarvan wel un groot deel ervaring met het mannelijke geslacht heeft gemaakt, zelf mun, ik noem hun mun knuffelbeestjes hebben mannelijke minnars en zeggen, ga het gewoon us doen...dus voor de lol.....

......maar ik weet ut allemaal niet......zal ik te bang zijn dat ik het toch misschien leuk ga vinden??? Begin jaren negentig had ik un soort relatie met un man maar durfde niet, ook was hij heel lief, zodanig dat ik het wel ergens prettig vond zo versiert te worden.....hij zou ook echt dat type man zijn geweest, waar ik zwak kon zouden worden...vind het nu ja nog jammer dat ik nooit met hem de lakens ben ingeduikt en het maar bij knuffelpartijen op bankstel bij un jointje bleef! Ergens denk ik de laatste tijd weer veel aan hem maar weet bij god nie, hoe ik hem nu weer moet vinden in het grote Duitsland omdat die verhuisd is en maarja met mun medebewoner wil ik het me niet verpesten, te vaak ging het mis, als ik met goeie kennissen intiemer werd!

Snappen jullie me un beetje?

Ik wil toch alleen maar ervaring opdoen, bij wijze van spreken, weten hoe en wat en zo.....

....lastig he?!!!

Mara
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Coco
ForumFan

Bericht door Coco »

Mara, gewoon een keertje proberen en daarna nooit meer. Tot die conclusie kom je waarschijnlijk dan toch wel ;-).

Kun je er in ieder geval voortaan over meepraten, zeg maar.
De wereld maakt plaats voor diegene die weet waarheen hij gaat.
Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Bericht door Mara »

Coco schreef:Mara, gewoon een keertje proberen en daarna nooit meer. Tot die conclusie kom je waarschijnlijk dan toch wel ;-).
Weetsde wat ut is Coco, misschien heb je het al van me gehoort, ik heb sinds mun jeugd al eens per maand un seksuele interesse in un kerel, sommige zijn gewoon scheten en zeker in bed ook un proef waard.....maar en daar zeg ik maar.....ik weet dondersgoed dat ik mannen niet helemaal aantrekkelijk vind, ook in die momenten eens per maand, te zeer klopt daar iets niet zo....ik bedoel ik vind de geur van mannen niet bepaald verlijdelijk om maar een ding te noemen.....ik knuffel gewoon met mannen, Maik bvb of Timo, maar bij beiden zie ik er niks in omdat ze homos zijn, ze zullen nooit over me heenvallen, ze vinden me gewoon zo leuk en ik hun, maar ik kan daar dan toch wel telkens voor mij zeggen, nee ik val niet op mannen, ik word ook zo nooit opgewonden door het close doen met hun, ik vind ut alleen leuk en meer nie.....
Coco schreef:Kun je er in ieder geval voortaan over meepraten, zeg maar.
Ja en dat is het juist, ik weet het ja echt niet hoe het zal zijn en ben reuze bang om het eruit te vinden, kruip zo al moeilijk met iemand in bed :roll:

Erg he...

Mara
Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

Ik snap het wel hoor Mara, geen lustgevoelens, maar wel nieuwsgierigheid.

Irene
Kleine stapjes
Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Bericht door Mara »

Irene schreef:Ik snap het wel hoor Mara, geen lustgevoelens, maar wel nieuwsgierigheid.
Nou ik wil nie zeggen, dat er geen lustgevoelens of fantasien zijn, zijn er echt wel dus eens per maand gemiddeld degelijk aanwezig en dat dus ook weer heel lang.....heb het al zo vaak met iemand erover gehad en iedereen zegt, dan probeer het gewoon eens uit, anders kom je nooit achter....

....ik heb nu lang met un vriendin aan het telefoon gehangen en ik ben er nu dus uit dat ik die jongen ga opzoeken, die me toen aan het trucken heeft gebracht, hij was toen mun baas en stapelgek op me, helaas zat ik toen in un andere relatie en ben voor het algemeen best trouw, maar nu ik toch vogelvrij ben en mun lichaam langzaamaan op orde is, lijkt het me nu dan toch maar de moeite waard voordat ik mogelijk weer vast met iemand samen ben en zo dus geen kans heb....

.....ach en sorry dat ik jullie ermee lastig val, heb gedronken en zag vandaag zoveel verliefde stellen in Como en ben nu un beetje sentimenteel....ach misschien vind ik hem ja ook helemaal niet en alles komt anders.....in princiep heb ik al un spannend leven en un relatie zoals ik het een heel lange tijd gewent was komt voor mij eigenlijk niet meer in betracht, te zeer hou ik un nomadenleven op na, wat niet bevoorderlijk is om un relatie staande te houden.

Maar op de andere kant ben ik ook maar un mens met behoefden en mis soms wat, soms ook helemaal niet!

Ik denk al heel lang, dat ik, zou ik echt op kerels vallen, het al lang en breed uitgeprobeerd had, gelegenheden waren er genoeg.....Kim un goeie vriendin van me was dan maar ook iets stouter dan ik en vond het maar vet tegenvallen met un kerel en weet nu meer over zich zelf.....ikke blijk daar dan toch iets terughoudender of bang voor de waarheid!

Ach eens ben ik er misschien ook achter en heb in die opzichte vrede met me, tijd heb ik zat en hoef er niet mee te haasten, gelukkig belemmert me geen relatie om die ervaring op te doen, duhus....

...en nu ga ik slapen, moet er zo weer uit en un paar klanten in Italie blij maken :wink:

Groetjes vanuit Chiasso

Mara
Coco
ForumFan

Bericht door Coco »

Kim heeft gelijk: het valt ook tegen. Maar dat kun je pas zeggen als je het geprobeerd hebt. Mijn devies: één keer en daarna NOOIT meer!

En doe het met je beste vriend. Daar heb je in ieder geval een band mee.

Meer advies kan ik je niet geven.
De wereld maakt plaats voor diegene die weet waarheen hij gaat.
Babette
Forumdiva

Bericht door Babette »

Hoi hoi Mara,

ik kan me je gevoelens na een dag flaneren aan het Como-meer heel goed voorstellen, en je valt mij er in ieder geval niet mee lastig. De enigste manier om er achter te komen hoe het is om met een man te vrijen is door een leuke man uit te zoeken en het uit te proberen. Het is erg fijn om intimiteit met een ander te delen, en ik wens je dat dan ook van harte toe!

Groetjes en liefs,

Babette.
"We have to fight ignorance!" Madiba Nelson Mandela
mila
Forumdiva

Bericht door mila »

Hoi Mara,

ik kan het we wel voorstellen hoor, dat je post srs wel eens iets wilt met een man, al was het maar om te ondervinden hoezeer jij inmiddels als post op ts verschilt van een geboren man hoor. Lijkt me zelfs erotiserend, op de een of andere manier, om dat fysieke verschil te ondervinden/voelen.

Ik zou zeggen....zoek een leuke man uit, en give it a try. Later kun je nog altijd besluiten of je bi bent, of niet.

Groetjes Mila.
mila
Forumdiva

Bericht door mila »

<En doe het met je beste vriend. Daar heb je in ieder geval een band mee.>

En die band zal daarna wegsmelten als sneeuw voor de zon. Lijkt me een bekend gegeven feit; nooit met een vriend(in) naar bed gaan, het veranderd de vriendschap en verhoudingen totaal.

Mila.
Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Bericht door Mara »

Coco schreef:En doe het met je beste vriend. Daar heb je in ieder geval een band mee.
Jau, binnenkort ga ik op zoek naar hem, paar adresjes die ik nog weet aflopen en kijken of er tenminste een nog op de zelfde plek woont die hem nog kent, hij was tenminste mijn typ en altijd erg verzorgt en bovendie stapelgek op me toen(1990/91).....da's mun huisgenoot dus niet zo, misschien het laatste un beetje, maar meer ook niet :roll:

En nee, ik ga niet zomaar met iemand naar bed, ik wil ja uiteindelijk un onvervalsd uitkomst hebben, bij W***** weet ik zeker dat ik pot ben, vandaar.... hahaha :wink:

@Babette en Irene.....tjaaaaa, lentegevoelens he.....kun je niks tegen doen, ben ook nog zo gek met un groep noodgeile truckers juist daar te flaneren waar echt veel volk juist de remmen losgooit..... :roll:

Groetjes vanuit Copparo

Mara
Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Bericht door Mara »

mila schreef:En die band zal daarna wegsmelten als sneeuw voor de zon. Lijkt me een bekend gegeven feit; nooit met een vriend(in) naar bed gaan, het veranderd de vriendschap en verhoudingen totaal.
Mila, daar ben ik ook un beetje bang voor, maar uit mun ervaring bevestigd zich dat niet altijd.....duhus..... :wink:

Mara
Gast

Bericht door Gast »

Met een goede vriend lijkt mij ook erg ongemakkelijk, en niet veel vriendschappen zullen het aankunnen. Ik zeg niet nooit, maar ik zou het ook afraden.
Als je de man met wie je het doet een vreselijk leuk lief en vooral lekker ding vindt, dan kan het de hemel zijn. Anders kan het varieren van saai tot walgelijk. Tenminste, is mijn ervaring. Ik kan een man wel leuk vinden en zo, maar ben er heel kieskeurig in.
Dus zomaar wat proberen werkt voor mij niet.
Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Bericht door Mara »

Francis, die M*******, die ik al zo lang op oog heb was toen een erg, maar dan ook heel erg goeie vriend, helaas hebben we allebei un iets andere levensstijl en dat zal nooit un relatie worden, daarom zijn we toen ook uitmekaar gegaan.....

......en nee ik heb nu echt 10 jaar niks meer van hem gehoort, zal ja ook kunnen, dat die nu vast gebonden is....wie weet.....maar misschien hoef ik die ervaring ook helemaal niet op te doen of misschien maak ik ze sneller dan me lief is.....ach de zomer komt eraan en het leven blijft spannend, had al wat vaker juist hier in Italie schans, duhus......kzie wel.... :wink:

groetjes

Mara
Gast

Bericht door Gast »

Gewoon zorgen dat je 500 pk hebt Mara, daar pik je ze wel mee op :wink:
Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Bericht door Mara »

francis schreef:Gewoon zorgen dat je 500 pk hebt Mara, daar pik je ze wel mee op :wink:
Dat is al geregelt.....maar wie is *ze*....??? Nee joh, ik pik me als het dan moet mun baas van toen, ik ga niet onder de lakens met iemand die ik nie ken en waar ik nie van hou.....

groetjes vanuit Como

Mara
Plaats reactie