Ha, sta nu aan de zwitserse grens, mun collega is er nog nie, dus maar verder kwebbelen, kan dat goed hoor, ben er berucht voor, hahahaha.....
Ja nee, vrouw ben je van binnen, daar hoort niet al dat plamuur en kledij bij.....okee soms, maar dus niet altijd......gaaf net op een plee op een benzinepomp onderweg......hey, dit is de *Damenklo*, ikke, nou dan isset toch goed, zij weer.....ohhhh sorry......helaas fooi verspeelt
Zo ben ik dan, kan ook niks aan doen dat ik zo groot ben!
Ha een truck van H.Verdijk uit Boxmeer staat toevallig nu naast me, tis ook un truckstop waar voornamelijk Nederlanders komen, altijd gezellig hier, ga straks ook nog lekker douchen en eten hier, heb toch tijd zat! Ff kort babbeltje gehouden, hij moet nu verder Zwitserland in.....
Jau dieren scoren ook beter als mensen bij me, ben op een boerderijtje opgegroeit en heb un speciale band met dieren, kan er hartstikke goed mee omgaan, kan het ook nie mee aankijken wat sommigen met dieren doen....je ziet en hoort soms vreeslijke dingen, grrrrrrrrrr....
Ja ik zit nu al 17 jaar op straat en nee nog geen brokken gemaakt maar wel veel zien gebeuren, sommigde halen de idiootste dingen uit op de weg alsof ze denken dat het om een race gaat ofd dat oorlog is of zo, erg is dat......ja Duitsland is daar un slechte voorbeeld van en Italie al helemaal!
Trouwens vind ik dat de straten al vol genoeg zijn, dus dat kan er maar nie goed gaan als daar dan ook nog vliegtuigen bijkomen toch
Ik ben mun hele leven al rondgezwerft, gedesserteerd uit het oostduitse leger, het hek over naar Westduitsland, ontzettend telleurgestelt daar dan, leuk nederlandse vriendinnetje leren kennen en dus zo naar NL komen wonen, met familie heb ik niks meer van doen, maar dat zei ik elders al geloof ik......
Tja thema bereik: Ik heb dus al veel bereikt en ben daar apetrots op, lang en breed voor gevecht en iedereen dus bewezen dat ik goed bezig was de transitie in te gaan, geloven wou me eerst niemand, maar diegenen kunnen nu de pot op.....doemdenkers he.....hahahaha.....
.....en ja mun werk, ik heb un LED-boordje achter de vooruit wat ik kan programmeren, daar staat nu: Nee joh, dit is geen werk, lijkt er wel op, maar het is gewoon betaald vakantie ;o)......
Ik heb nog nooit zo'n geweldige baan gehad, okee ik offer mun hele vrije tijd maar maak idd veel mee en weet misschien meer te vertellen als ene die un 9to5job ergens in een miefige kantoor heeft

....ik wil niet anders, ik zie ook vaak stellen op trucks rijden, droom dan vaak dat ik ook wel iemand vind, die met mij het leven en het werk wil delen, maar dan moet je wel erg vanmekaar houden om dat in de begrensde cabine vol te houden.....eergister zag ik un lesbostelletje bvb die samen op een truck rijden, je ziet het wel vaker, maar je moet er voor geboren zijn geloof ik.....ik ben het, maar dat zijn dus niet velen......
....zo en nu duik ik de truckstop in, ff babbelen en zo....chauffeurs zijn allemaal kletswijven hoor, leuk vind ik dat, hahahahaha!!
virtueel ff de zwaaailampjes aanzet en groot licht geef met al die extra verstralers op het dak.....hoort erbij he......
Mara
PS: Kijk ff
hier, tis ons bedrijfswebsite, sta er ook bij onder medewerkers met un stomme foto.....dat moest helaas van de baas