brabant onviendelijk? huh???

Algemeen

Moderator: Moderators

Gast

brabant onviendelijk? huh???

Bericht door Gast »

hier weet ik dus als ik door het dorp loop niks van hoor wat hieronder staat

Eén op de drie homo’s en lesbo’s past op straat zijn of haar gedrag aan uit angst voor reacties van de omgeving.

we hebben zelf een lesbo toetergroep in roze,...mannen die stukjes doen ook mooi in het roze...niet dat dit de kleur is die je dragen moet hoor .

maar niemand die hier een lesbo homo bi de deur wijst ,of ze anders behandeld
TSen lopen hier (grote , jaloers zei ik, groter dan ik he)gewoon tussen iedereen in..niemand die op of om kijkt, ja ik...maar dat telt niet vind ik zelf... :D

ik vraag mij dan ook af wie de gene is die zegt dat hun anders worden bekeken en ook heel belangrijk! door wie? oude mensen jongeren, kinderen..ja dit maakt wel enig verschil...ouderen kunnen dement zijn en denken hun dochter te zien..die neem ik niks kwalijk,...kinderen kunnen leuk zijn(of wel hard)maar bedoelen het niet altijd zo.jongeren, ja ze zullen het zelf wel zijn of jaloers? verveling?? je weet het pas als je het vraagd hoor.

dus bij deze ...wie zegt het dan?
ik woon hier, en weet bij feit aan het zien....iedereen hoort er hier bij..wie of wat je ook bent.. :D
Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Bericht door Mara »

Tja de wereld is verder dan sommige geloven......bij de vaste italie-truckers ben ik volledig geintegreert en het wordt gezwaait en getoetert als ik ergens ene tegenkom waar dan ook.......mun baas heeft nu voor mij een erg vette truck bestelt, had al un nieuwe gekregen, maar nu topt die dat nog un keer....binnenkort ben ik echt the queen of the road at a king of the road.....hahahaha, echt dikke Scania 8pitter met magische 500pk en alle toeters en bellen erop......zo'n auto krijg je niet zomaar van je baas hoor en ik ben maar zes maanden voor hem onderweg en me komt nu al deze eer toe, ongeloofloos echt waar.......stijgt de acceptatie dus nog un keer, truckers kennende 8)

un klein deel zal maar jaloers zijn....boeie..... :D

Verder leef ik soms in Bochum met un heleboel holebis samen tussen un hoop turken en nee niks te voelen van discrimminatie joh, die tijden zijn echt beter dan ooit nu....echt waar.....

groetjes

Mara
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Gast

Bericht door Gast »

hoi hoi Mara

dat is wel super gaaf, echt lekker dat je zoeen baas hebt die het beste met je voor heeft :D
sja, zo zie je maar weer het kan dus wel ...dat is alleen maar goed om te horen..ik gun het je van harte *HUG*

liefs van mij voor jou zwaaaii wapperr..

ha wie weet zie ik je eens lang rijden, of geef je dan extra veel gas Vroemmm *grinzzz* :o

:wink:
Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Bericht door Mara »

Je mag ook mee......als je van Italie houdt tenminste :wink:

Jau bij die baas ga ik zo snel nie weg, binnen 6 maanden een echt maffe nieuwe truck en hij zei, die gun ik jou wegens je inzet.....echt gaaf toch.....

groetjes vanuit Como

Mara
Gast

Bericht door Gast »

Mara schreef:Je mag ook mee......als je van Italie houdt tenminste :wink:

Jau bij die baas ga ik zo snel nie weg, binnen 6 maanden een echt maffe nieuwe truck en hij zei, die gun ik jou wegens je inzet.....echt gaaf toch.....

groetjes vanuit Como

Mara
:D vakantie*maak me gek!*

als ik toch ergens zin in heb, ...weet je ik ging wel eens naar het gardameer
hier http://www.campinglagodigarda.it/campin ... =bergamini en dan een dagje naar venetie...heet maar, echt mooi en de moeite waard om te zien...ik denk dat het wel het leukste vakantieland is ..ook had ik een rooie alfa, dus op de vraag hou je van italie? ja dus hahaha..zelfs mijn beste pumps komen daar vandaan, daar hebben ze nog vakwerk...

sja als ik zoeen baas was, wist ik ook bij jou wat voor doorzettertje ik had aangenomen, en je net zoveel gegunt..

toch grappig te zien dat ik niet de einge ben die ziet dat jij goud bent om te hebben in je ploegje.. :D

lekker bruin straks in het zonnetje....haaaaa..mag ik mee en dan op het dak? 8) Afbeeldingdan help ik wel uitladen goed? ik wil ook wel rijden hoor maar ,dan wel slingerend..zou je dan ook in como uitgekomen zijn? nah, ik denk het niet LOL

Afbeelding
kijk dit gebeurd er als ik rij hihihihihi

Afbeelding

geniet ze bella 8)
Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Bericht door Mara »

Dank U, dank U :D

Nou ik rij heel Italie en ja het wordt daar behoorlijk heet, maar daar krijg ik een tweede airco voor op mun nieuwe truck, coooooool hoor.....en ja Italie is echt un wat ander land dan NL, ik begin er steeds meer van te houden.....

.....ik heb onderweg soms echt wat tijd om land en mensen te leren kennen, afgelopen weekend heb ik twee dagen met un groep chauffeurs Chiasso en Como onveilig gemaakt bvb, af en toe zit er een overtocht naar Sardinie of Sicilie bij, ook leuk hoor, lekker luieren op de boot en zo of un halve dag wachten erop en Palermo induiken.....leuke stad trouwens.....

.....en nee, lossen en laden hoort niet tot mun bezigheden, daar heb ik niks mee te doen, ben toch chauffeuse en geen loodspersoneel, hahahaha

Zeg, als je zo parkeert als op die foto dan gaan wel de spiegels kapot.....maar het is wel un manier, dat ze jou truck niet kunnen jatten :wink:

Zo ik moet nu weer verder, had net mun ontbijt in Weil am Rhein, moet vandaag nog naar de zaak in Wijchen geraken.....

ciao bella

Mara
Gast

Bericht door Gast »

hahahaha... :D nee dan jatten ze hem niet nee..en zonder spiegels kunnen we niet meer zien hoe ons haar zit,das ook niet erug handig nee..

leuk dat je hier naar toe komt hahahahahahaha Wijchen is hier om de hoek :lol: of kom je niet langs Goch(in duitsland)...en is het in italie? lol

ja, das waar laden en lossen is voor de andere om te doen...al ben ik wel wezen helpen verhuizen de heledag zelf..*sterkte ik dus hihih* dit scheelde mij achteraf 200 euries...omdat ze vonden mij wel lachen bij de verhuizers.. :oops:
ik was blij achteraf dat ik hun zo goed heb verzorgd met dragen ven dingen en eten geven ed..elk gewonnen centje is er 1 ja toch?

het lijkt me echt top gaaf..daar te stappen en uit te gaan..zelf was ik er gewoon voor mijn toenmalige gezins vakantie heen...en dat is dan toch anders.....

ciao bella :D

zwaaaaaaaaaaaaaaai
Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Bericht door Mara »

Ha, zoals het in het transport zit, moest ff omkoppelen in Keulen en ben nu weer bij Koblenz, uren zitten erop, dus gordijnen dicht en lappie aan, morgen heel vroeg naar zwitserse grens weer omkoppelen en trug naar Duren lossen, daar na het lossen weer pitten en dan vrijdag naar Wijchen en dan ff naar huis, weekend is weer party in Bochum en daar moet ik dus weer als fotografe werken en feesten natuurlijk ook :D

Druk leven he, maar toch wel relaxed zo, echt goeie baas hoor.....

.....en ja en niemand verwacht nou van mij dat ik zoiets doe, krijg vaak genoeg te horen bij klanten....jij op zo'n grote wagen???? Dat doet de acceptatie alleen maar groeien, echt waar, maak de jekste dingen mee en het maakt ook dat ik bij klanten nooit echt lang moet wachten.

Op mun favoriete truckstops ben ik ook overal al snel bekend geraakt met het personeel en nergens kijken ze raar als ze zich vergissen in de douchesleutel waar ik voor het eerst kom......klein sorry en ik heb die voor de damesdouchen, voor geen meter ga ik dus bij de mannen douchen...mooi meegenomen is trouwens ook dat de damesdouchen altijd vrij zijn en bovendien altijd proper zijn.

Ik loop echt nu nooit meer opgemaakt of gestyled bij op werk, heb het wel vroeger altijd gedaan, weetjewel in gothic-style met alles wat erbij hoort....ben nu veelste lui en zie daardoor eigenlijk helemaal niet damesachtig uit, maar dat moet ook niet....ik heb bereikt wat ik wou, ik heb nu de lichaam enigzins die erbij hoort zo'n beetje tot op nog enkele aanpassingen, die ik nu dan en wan van plan ben uit te laten voeren als het budget het toelaat, ik heb goed werk waar ik van hou, ik heb fijne collegas en un kikse vriendenkring......

......ik noem me best gelukkig nu, ik leef met un kerel samen die alles voor me doet en regelt maar waar ik verder geen relatie heb en dat werkt prima. Sinds ik de big cut achter de rug had, heb ik geen enkele dag meer slechte zin gehad....mooi meegenomen trouwens, want zo scoor ik natuurlijk onderweg overal goed door mun uitstraling :)

Trouwens, ja de autobaan langs Goch pak ik wel dan en wan...in Wijchen is de zaak, wonen doe ik in Heerlen en mun vrienden wonen in Bochum, ben prive ook un kilometervreter, hahahaha, tis altijd al zo geweest.....in toekomst wil ik wel weg uit Heerlen, ofwel ergens bij de zaak wonen of in Bochum, ik zie wel wat er van komt :roll:

Ik hou van dit vagabondenleven, ik heb enkel een verplichting en dat is dat mun dierentuin goed verzorgt wordt en dat doet mun kerel nu voor me, ik mis mun scheten wel als ik door de landen trek, dat wil je niet weten, maar het is nu niet anders.....

....zo en nu ga ik slapen, morgen wachten weer 900km om gereden te worden.

Zwaaaaaaaaaai terug met groot licht en getoeter

Mara
Gast

Bericht door Gast »

weetjewel in gothic-style met alles wat erbij hoort....ben nu veelste lui en zie daardoor eigenlijk helemaal niet damesachtig uit, *GRIJNZZZ*

dat is met mij al net zo hoor..ik ga zo de zolder op kleding maken, maar de make-up is door de jaren heen minder geworden ...ik denk dat ik net als jij ben..gewoon in de mood van de dag,al je,je maar lekker in je vel voelt zitten is het wel goed...dan een bosje leuke mensen om je heen om mee te gieren en brullen op z'n tijd..dan kom ik ook wel de dag door...

en best grappig dat de zaak zo dichtbij is..ik woon in boxmeer, vandaar ik zeg in 5 bij de grens te zijn met de auto lol...(eerst werkte ik in amsterdam en woonde in de zaanstreek)

iedereen hier praat bijna duits zo dichtbij zit ik er dus :lol:
wel lief dat je vriend de beestenboel bij houd...ik hou zelf meer van dieren dan van mensen dus, daar ben ik erg vattelijk voor als ze goed worden verzorgd.

ik heb een tijdje gepoetst, dus ik weet ook dat het soms bij de dames douchen schoner is ja (smile)

de uitstraling waar je het over hebt ,geeft andere meestal ook een goed gevoel...dus dat doe je goed..zelf ben ik ook een lachebekkie..zelf als het eens niet mee zit.

weet je ik ben altijd doodsbang als ik naast een vrachtauto kom te rijden...ik heb iemand er onder zien komen,..en laatst in duitsland een zeer zwaar ongeluk gezien oberhausen met een vliegtuigje enz..pfff

ik ben dan bang dat ik er tussen komen ed :cry: daarom moet ik met rijles altijd verplicht de snelweg op ARGHHH..maar ik heb die angst nog steeds..een kennis van mij reed voor mercedes gek is dat he...ik vind het onwijs mooi als ik die wagens zie...maar *ernaast rijden howmaar* dan is het zoeffffffffffff...

best een druk leven heb je,..maaaaaaaaaar je leeft te minsten ..of het nu per dag ,onderdeel van iets of wat dan ook is..het komt mij over dat het mega leuk leven is zoals jij doet..

ik ben ook een typje dat moet bewegen...rondtrekken enz..ik blijf nooit ergens erg lang hangen..zo maak je wel dingen mee zolas je zelf ook zegt te ervaren..dit kan best grappig zijn vind ik zelf..

ik ben ook het heleland al doorgeweest maar dan kwa wonen..hier waar ik nu zit is het hemel op aarde , iedereen is vriendelijk en praat honderuit tegen elkaar..echt mij ding...kwebbelen LOL :lol:

hopelijk zigzag jij niet en heb je goed geslapen ...900 km pfff..
maar toch leuk..ik ga gewoon in het wilde weg zwaaien naar trucjers nu ahahhahaa..arme mensen..mijn vriendin is er met 1 getrouwd ..die keek als jong meisje al trukersfilms...ze wist altijd al dat ze zoeen man wilde ..en meerijden..dit heeft ze dan ook bereikt

over bereiken gesproken ik hoop dat je word wat je wilt zijn...en dat je budget maar goed op mag lopen zodat je er ook iets anders nog mee kunt doen..

het lijkt wel eeuwige vakantie als ik je texten zo terug lees lol

zwaaaaaaaaaaaaaaai rij ze knuffeltjesssssssssss
Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Bericht door Mara »

Ha, sta nu aan de zwitserse grens, mun collega is er nog nie, dus maar verder kwebbelen, kan dat goed hoor, ben er berucht voor, hahahaha.....

Ja nee, vrouw ben je van binnen, daar hoort niet al dat plamuur en kledij bij.....okee soms, maar dus niet altijd......gaaf net op een plee op een benzinepomp onderweg......hey, dit is de *Damenklo*, ikke, nou dan isset toch goed, zij weer.....ohhhh sorry......helaas fooi verspeelt :D

Zo ben ik dan, kan ook niks aan doen dat ik zo groot ben!

Ha een truck van H.Verdijk uit Boxmeer staat toevallig nu naast me, tis ook un truckstop waar voornamelijk Nederlanders komen, altijd gezellig hier, ga straks ook nog lekker douchen en eten hier, heb toch tijd zat! Ff kort babbeltje gehouden, hij moet nu verder Zwitserland in.....

Jau dieren scoren ook beter als mensen bij me, ben op een boerderijtje opgegroeit en heb un speciale band met dieren, kan er hartstikke goed mee omgaan, kan het ook nie mee aankijken wat sommigen met dieren doen....je ziet en hoort soms vreeslijke dingen, grrrrrrrrrr....

Ja ik zit nu al 17 jaar op straat en nee nog geen brokken gemaakt maar wel veel zien gebeuren, sommigde halen de idiootste dingen uit op de weg alsof ze denken dat het om een race gaat ofd dat oorlog is of zo, erg is dat......ja Duitsland is daar un slechte voorbeeld van en Italie al helemaal!

Trouwens vind ik dat de straten al vol genoeg zijn, dus dat kan er maar nie goed gaan als daar dan ook nog vliegtuigen bijkomen toch
:wink:

Ik ben mun hele leven al rondgezwerft, gedesserteerd uit het oostduitse leger, het hek over naar Westduitsland, ontzettend telleurgestelt daar dan, leuk nederlandse vriendinnetje leren kennen en dus zo naar NL komen wonen, met familie heb ik niks meer van doen, maar dat zei ik elders al geloof ik......

Tja thema bereik: Ik heb dus al veel bereikt en ben daar apetrots op, lang en breed voor gevecht en iedereen dus bewezen dat ik goed bezig was de transitie in te gaan, geloven wou me eerst niemand, maar diegenen kunnen nu de pot op.....doemdenkers he.....hahahaha.....

.....en ja mun werk, ik heb un LED-boordje achter de vooruit wat ik kan programmeren, daar staat nu: Nee joh, dit is geen werk, lijkt er wel op, maar het is gewoon betaald vakantie ;o)......

Ik heb nog nooit zo'n geweldige baan gehad, okee ik offer mun hele vrije tijd maar maak idd veel mee en weet misschien meer te vertellen als ene die un 9to5job ergens in een miefige kantoor heeft 8) ....ik wil niet anders, ik zie ook vaak stellen op trucks rijden, droom dan vaak dat ik ook wel iemand vind, die met mij het leven en het werk wil delen, maar dan moet je wel erg vanmekaar houden om dat in de begrensde cabine vol te houden.....eergister zag ik un lesbostelletje bvb die samen op een truck rijden, je ziet het wel vaker, maar je moet er voor geboren zijn geloof ik.....ik ben het, maar dat zijn dus niet velen......

....zo en nu duik ik de truckstop in, ff babbelen en zo....chauffeurs zijn allemaal kletswijven hoor, leuk vind ik dat, hahahahaha!!

virtueel ff de zwaaailampjes aanzet en groot licht geef met al die extra verstralers op het dak.....hoort erbij he......

Mara

PS: Kijk ff hier, tis ons bedrijfswebsite, sta er ook bij onder medewerkers met un stomme foto.....dat moest helaas van de baas :-?
Gast

Bericht door Gast »

hahahaha..ja dat bordje zou ik ook zo gezet hebben, het is toch net vakantie...ik zie ze hier mega vaak voorbij gaan, ik woon bijna naast de snelweg..als je boxmeer binnen kom, dan heb ik ook nog, dat ik hoog werk... en zien ze dan voorbij komen.. mij zwaaien ze dan altijd vrolijk terug..en extra mal doen in de auto ,dan hebben ze nog afleiding *GRIJNZZZZ*(geintje)

en deze ook hoor---> Ha een truck van H.Verdijk uit Boxmeer staat toevallig nu naast me, tis ook un truckstop waar voornamelijk Nederlanders komen, altijd gezellig hier<---- dit geloof ik ook wel dat het gezellig is en ze lekker kunnen kwekken..

ik denk dat ik het wel uit zou houden hoor ,met z'n 2 rijden..
ik laat je gewoon je zelf zijn. :lol: .dat is denk ik de sleutel van zoiets als samen rijden in een vrachtauto ....al kan ik GEEN kaart lezen, dus dan maar een tom tom hahahahaha..anders zit je elders..en dasnie goei he :D

enne echt WEL! een leuke foto van jou ..niet groot ben je..ik wel :P hahahaha..ziet er goed uit ook de truck trouwens ....mooie site ook van je werkplekbaas..mooi van opzet en duidelijk te lezen ed..

17 jaar is best een tijdje he..ik woon al vanaf mijn 16 de jaar op mezelf..dus weet van heen en weer gaan kwa werk en wonen..mij maakt het niks uit..ik voel mij overal thuis..zelf heb ik vroeger een tijdje in een kraakpand geleefd..ook best lachen..eten koken op een gaspitje zo klein dat al de macaroni aan elkaar kleeft hmzzz..was best een mooie tijd hoor.

al heb ik nooit enge dingen gedaan heb ik toch mazzel gehad ,veel van mijn vrienden zijn er niet meer, door verkeerde keuzes en meedoen met bp mensen...jammer 8) ,al ga ik daarom wel altijd door..wat er ook op mijn weg komt.

een legeweg..alleen voor mij...lijkt me wel wat.. :lol: :D

lekker zoeen pleejuf..kijk, dat is nu het verschil he..ik zou never nooit niet zoiets zeggen..wie waar wil plassen enz..ach , ja heeft ze ook weer wat geleerd hahahaha..

doet me denken aan een keer stappen in de lellebel..pff,wat was ik dronken..zo dacht ik ff naar de wc..en ja hoor..de wcbril was nog dicht hahahahhaa..ik.....hmm koud hier hoor..hahahhaha..kijk ik en dacht ohw ieuwww ik ben lek!!! LOLss

yep was best leuk, van die kleine dingen houden mij op de been

velllllll licht hier ze..ik ben iemand van donker en de nacht hoor..doeusuit! LOL
je weet wel zwatre kleding..donker haar,lichtuit grinzzzzzzz
ik heb dus ook jaren s'nachts gewerkt(als nurse)...gewoon want dat voelde goed.
en fam..saj..je hoeft en niks mee..is hier ook net zo..ze zijn ietsie anders dan ikku..dus ieder zijn weg dan maar ,als de klik ernie is..

zohw ..mag je wel rijden zonder licht trouwens? hahahaha..(ik heb ze ff uit gezet)

groetjessss zwaai wapper , kwebbel ze....

yep ze rijden toch anders in duitsland en italie..maar ,ze rijden te minsten WEL door LOL ..als je terug komt hier dan schrik ik mij altijd een biet..zo idioot rijden ze hiero... :cry:

knufffiesss :wink:
Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Bericht door Mara »

Ha en daar ben ik weer, net in Duren/Duitsland gelost.....morgen vroeg rij ik Boxmeer langs...als je wat getoeter hoort ben ik het, whahahaha....'s middags ook nog un keer, maar dan met mun pantser van jeep op weg naar huis...

....nou kaartlezen hoef nie, heb twee navis aan boord en routeplanner op lappi en bovendien kan ik na zoveel jaren ook best met mun kaarten uit de voeten, ik rij zogoed als nooit om tenzij het afgesloten voor vrachtverkeer is....heb je nogaal vaak in Italie, overal krappe weggetjes, vet uitdagend om het met zon gevaarte alsnog te redden.....

....hahaha thema kraakpand, heb er in Duitsland toen in drie verschillende geleefd als lid van de ANTIFA in Ludenscheid toen, leuke anarchistische tijd daar gehad hoor en veel akties gevoerd samen met de groene partij daar toen die nog un beetje radikaler was....

....ja trucken is wel un beetje zo....lekker onafhankelijk van alles om je heen, dikke koelkast aan boord, eten zelf koken soms, behalve in Italie wat echt un truckerslandje is met al die gemoedelijke truckstops langs de Strada Stradales....daar tref je ook altijd weer de zelfde nederlanders....trouwens cool hoeveel al van mij hebben gehoort maar mij nog nooit hebben gezien....ze vinden mij wel apart maar niemand doet afwijzend tegen mij.....dat doet echt goed hoor, ze hebben echt respect voor iedereen die dit werk goed doet....

....trouwens hier nog iemand die vanaf haar 16de op zichzelf leeft, lekker uitgetrokken thuis toen ik het van de wet mogd, was ja thuis in het conservatieve kring nie langer voltehouden met die brute alcoholistische kerel als daddy....tjaaaa, maar daar leer je door voor je zelf op te komen en da's mooi meegenomen, toch....

.....nou ja nachtmens ben ik soms nog....in het weekend dus en dan richtig 8) .....rare combi he, gothic-freakje en truckster....ach je moet toch wat, goeie opleiding gevolgt maar toch ben ik niet bekwaam zo altijd met de zelfde mensen onder een dak samen te werken, dan maar zo, de nodige truckvirus heb ik wel van kleins af aan in me, raak ik nooit weer kwijt, valt echt niet te genezen zoiets.....ergste verslaving die er is....begin er nooit aan hoor, hahahaha

....en nee zonder licht rijden???? Ik nooit, waarvoor heb ik al die mooie lampjes op de truck zitten, toch.....mun baas heeft zich erbij wat gedacht, namelijk dat chauffeurs ervan houden, ik dus ook :D gaan de mensen meteen aan de kant als zo'n rijdend kerstboom eraan komt, hahahaha ich bremse nur fur Tiere!!!!!

Trouwens ik heb nog nooit un nurse in zwarte kleren gezien, lijkt me wel apart :)

zo en nu ga ik slapen, 900km maken toch un beetje moe :roll:

Mi piaci, dove c'e un bar accogliente!?

groetjessssss

Mara
Gast

Bericht door Gast »

haaaii :D

dan ga ik goed luisteren als je toeter.. :o
gaaf een jeep, hier staat er in in ut dorp die is blauw gemaakt LOL

ja, ik weet wel in italie is het heel anders rijden (binne pretje)*grijnzz* op elke hoek zwaait er ook een leuke vrouw naar je *supergrijnzz* ze zijn daar nogal gelovig dus stonden die daar langs kleine wegen..

maar , ik had daar niet zo een grote truck willen tegen komen hoor..ik had zo het gras in gereden hahahaaha :lol:

ik was altijd voor de zeehondjes...en groenlinks..iemand schreef elders, ja jij moet wilders stemmen ARGHH, die pinda..maakt het beroep kappersvak ten schande(ik was ooit kapster) dus die krijg mijn stem never nooitnie!

ja ik word in sept, 40 jaar dus... ik ben ook al bijna 24 jaar op mezelf aangewezen en ik kan nog steeds NIET koken ahahaahaha...ja, met een kookboekje..

mijn ma deed ut met haar baas, mij pa altijd en eeuwig drinken(stiekum) of wij dit niet door hadden maar goed,ik was blij dat ik er weg kon komen..door bij me vriendje te gaan wonen in een kraakpand.mijn pa mepte als ik niet deed wat hij wilde, mijn ma wist dit wel maar lag liever met haar baas te rollenbollen in hotels.

vandaar ik dus ook nooit iemand afwijs :lol: omdat ik anders heb meegemaakt thuis, dat zouden veel wel hebben meegemaakt, niet alleen truckers en ikku...al zou ik het gevoel vrijheid(uitwaaien in je hoofd) daar wel makkelijker verwerken denk ik....ik als gothic-nuse zijnde is toch ook wel een beetje vreemd hoor hahahahaha...al vinden ze mij altijd wel mooi opgemaakt, met dat zwart rond mijn ogen..dan zeggen ze(de ouderen) daar vallen mannen op, jou heldere blauwe ogen :o :lol:
mijn opleiding was dus eerst ook een andere dan de verzorging, maar ja...ja gaat doen wat je leuk vind op den duur.

Afbeelding

dit is wit en toch gemaakt in goth style ahahaha...
deze was ik op zolder aan het maken, ik maak mega veel kleding, zo door de jaren heen.

Afbeelding

en de achterkant Afbeelding

dit is dus wel gothic -style in het wit vind je nie hihihiihihihi

Afbeelding

Mi piaci, dove c'e un bar accogliente!? wel hoor

in voor een enge foto ? evil grinzzz,Afbeelding

groetjessssssssss zwaaaiii wapperrr toett toettt!!
Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Bericht door Mara »

Ha ja, laat ons deze draad als persoonlijke chatbox misbruiken.....ik hoop dat Lisa daar niet zoveel tegen heeft, en ja ben nu in Wijchen maar mag bij jou in de buurt(Heijen) nog ff wat handel afhalen voordat ik naar mun manneke en mun scheten mag.

Ja kleren zijn mooi, mun ex had vroeger in Heerlen un fetish-naai-atelier voor gothics en andere freaks bvb uit de sm-scene, leuke kleren hebben we inmekaar geflenst toen.

Koken is me wel un lust, doe ik graag, maar nu heeft mun kerel de keuken in beslag en verwent me telkens weer culinair, handig zo'n huisslaaf, zeg wat over rolverdeling he 8) hij de huisvrouw en ik de stoere trucktrut.....modern geregelt vind ik het! En ja, ben ook bijna 40 wat me niemand echt gelooft....

....ha die foto met die hand is er echt wat voor mun *enge* zus, daar houdt zij dus van, zij gaat nu een opleiding volgen om later lijken te prepareren....je moet er maar van houden :wink:

Trouwens ga ik dit weekend toch nie feesten in Bochum, nee joh, lekker in de zon liggen om un beetje bruin te worden....nu is alleen mun linker arm bruin zoals bij elke chauffeur en dat oogt dus vreemd :-?

Morgen ga ik lekker shoppen in Maastricht of Aken, dat doe ik ook nogaal graag, mun manneke trouwens ook, hij is sowieso un halve wijf....en mun zusje komt ook mee, wordt zeker weer gezellig.

tot laters en kijk uit voor sneeuwwitte trucks.....sommige rijden echt hard, hehehe :P

Groetjes, Mara
Gast

Bericht door Gast »

hahahhaaa ik lig stuk van het lachen hier :o hahahhaa :D
w8ff hoor..

ik wilde een stukje plakken onder het lezen van je text..
toen las ik verder en bleef lachen LOL :lol:

je schrijft leuk , hahaha handig zo'n huisslaaf <----(deze wilde ik ff plakken hijs leuk), dat mag ik wel zulke humor..en dat we hier gewoon straks een schop onder onze kont krijgen van dees of geen hahahaha*mega lol* omdat we hier gewoon zitten te chatten eigenlijk *GRIJNZZ*

sja.. zal wel het bouwjaar zijn he..of eeuwige rellertjes in ons :D :wink:

ik weet nog niet alle plaatsjes om boxmeer heen maar, ze klinken al wel bekend in de oortjes 8)

lekker beroepje gaat ze dan doen,ieuww eng :( .toch weer niet saai ,dat is ook wel leuk..
mijne doet prikken in het zh al hier...ook mij 1x in de zoveel tijd,..voor mijn hypo(schildklierafwijking) ,ik vind ut eng ..dus doet hij thuis om 5 uur in de morgen prikken als ik nog niet vol kan praten hahahahhaaa..omdat ik dan nog slaperig ben..anders ga ik buisjes bloed afdingen hihihihi..zo van ah..kan toch wel met 4 buisjes? he toch*puppieoogjes*

leuke ex hebbie, wie weet ken ik haar wel rl *ROL* :lol: :lol:
ik maak ook wel lerenkleding en corsetten maar dan ook wel voor mezelf,en het liefste in combi met gothic kleding erbij.

wel leuk zoeen 1 arm bruine vrouw ,herkennen ze je wel meteen he..dus, hop hop zonnen 8) .shoppen in een topje ook een leuk gezicht.dan heb je 2 vliegen in 1 klap ...en je word bruin aan de andere arm en je koopt nog iets leuks .

hmzz..ik heb een stopbordje wist je datnie? de ene kant rood de andere groen..dus dan MOET je wel stoppen,als je hard komt aanrijden he :PPPPPPPP anders is je truck rood , en das niet mooi :P

ik zal niet meer mailen zo hier hahahhaa..en hopelijk heb je ut mega gezellie met je hubbie(manneke)en je zus en krijg je lekker te eten..

wat er stond trouwens in het italie'sss weet ik ff niet hoor..ben mun boekie kwijt met texten LOL :lol:

groetjessss zwaai zwaai
Plaats reactie