Virtueel een dame, irl ook?
Moderator: Moderators
Virtueel een dame, irl ook?
Even een vraagje!
Een polly polly polly!
Ontmoeten jullie elkaar ook wel eens als *kuch* man?
Een polly polly polly!
Ontmoeten jullie elkaar ook wel eens als *kuch* man?
-
dhiamara
- ForumFan
tja dit is zo'n poll die mijns inziens in het forum transgender of transeksueel thuis hoort.
Ik leef dus niet volledig als vrouw maar heb het geluk om bevriend te zijn met een tv en we zien elkaar merendeels als man.
Ik leef dus niet volledig als vrouw maar heb het geluk om bevriend te zijn met een tv en we zien elkaar merendeels als man.
With Love and Lightness.
"Wees er van bewust dat je een toeschouwer bent van het Universum"
"Besef tegelijkertijd dat je tevens een Deelnemer bent van het Universum
"Wees er van bewust dat je een toeschouwer bent van het Universum"
"Besef tegelijkertijd dat je tevens een Deelnemer bent van het Universum
- Lisa met een S
- Moderator
- Contacteer:
Zou niet weten waarom, lijkt mij juist een poll voor travestieten.dhiamara schreef:tja dit is zo'n poll die mijns inziens in het forum transgender of transeksueel thuis hoort.
Ik heb geen probleem om T*-vriendinnen te ontmoeten in onze mannelijke 'ikken'. Irene, waarom zou je dan ongemakkelijk voelen? Jij bent juist iemand met wie ik denk ik gezellig als man-zijnde een borreltje zou kunnen drinken
Groetjes,
Lisa
If all else fails, buy new shoes
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Nee als man gaat helemaal niet meer.....en ja zelfs de philipinos hier op de scheepswerf waar ik nu hang doen nie moeilijk mij aan boord te laten en het juiste toilet te wijzen.....grappig is wel dat hun ogen op mijn tepelhoogte zijn 
.....voor de geinteresseerde, ik moest net op de MS Westerdam lossen wat hier in het droogdok in Palermo opgeknapt wordt, maffe boot zeg, tis ingeschreven bij de Holland-America-Line.........
Groetjes vanuit Sicilia
Mara
PS: ik hoef pas maandag terug te laden....dus heb het hele weekend om Palermo onveilig te maken
.....voor de geinteresseerde, ik moest net op de MS Westerdam lossen wat hier in het droogdok in Palermo opgeknapt wordt, maffe boot zeg, tis ingeschreven bij de Holland-America-Line.........
Groetjes vanuit Sicilia
Mara
PS: ik hoef pas maandag terug te laden....dus heb het hele weekend om Palermo onveilig te maken
- Irene
- ForumDiva 3000
- Contacteer:
Lisa schreef:
Irene
Ja dat geloof ik ook wel Lisa, met het ongemakkelijk voelen doelde ik meer op de gezamelijke transitie. Ik voel me prima als man en als vrouw, maar tijdens de transitie voel ik me nogal kwetsbaar, dus dat doe ik het liefst in volledige afzondering. Vandaar dat ik me ook nooit op een feest of T&T avond zal omkleden.Irene, waarom zou je dan ongemakkelijk voelen? Jij bent juist iemand met wie ik denk ik gezellig als man-zijnde een borreltje zou kunnen drinken .
Irene
Kleine stapjes
- Lisa met een S
- Moderator
- Contacteer:
Toen ik pas naar T&T avonden ging, verzamelde wij met z'n drieen bij een kennis. Soms met partner, soms alleen. Terwijl wij ons omklede en opmaakte (wij hadden allemaal een eigen 'kleedruimte'), zaten onze partners gezellig koffie te drinken en te kletsen. Het was best wel gezellig, en had ook iets van 'meiden onder elkaar', maar inderdaad, ik vond het soms een beetje genant om in half-omgeklede toestaan elkaar te zien. Maar zo erg was het ook weer niet.
Groetjes,
Lisa
Groetjes,
Lisa
If all else fails, buy new shoes
Dit is een poll die alleen voor Travestieten is. Transen willen helemaal niet meer als man zijn.Lisa met een S schreef:Zou niet weten waarom, lijkt mij juist een poll voor travestieten.dhiamara schreef:tja dit is zo'n poll die mijns inziens in het forum transgender of transeksueel thuis hoort.
Groetjes,
Lisa
Ik zelf heb er geen probleem mee. Kun je elkaar nog adviezen geven in de kleding en opmaak. Zo leer je er ook van.
groetjes Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
Door, ik begrijp je af en toe niet, vanwaar de zonnebril?Dorine schreef:
Toch ook maar vampier geworden
Deze poll is door Ciska geinspireerd want die vroeg dat zich af...
Ik heb er met haar over gepraat.
Ik was/ben oprecht geinteresseerd hoe travestieten in dat opzicht met elkaar omgaan...maar ook transjes die nog maar net begonnen zijn.
Misschien had ik de pollvraag iets anders moeten stellen...en het op moeten splitsen op een of andere manier.
Ik merk aan mezelf bijv wel, dat ik liever niet als man afspreek met mensen die ik via internet als TG leer kennen,
gelukkig wordt dat minder, want het is allemaal onzekerheid...
Ik denk nu ook zo langzaam aan... wat kan mij het schelen...
Ik ben lekker mezelf... ookal zie ik eruit als een man,
mijn innerlijk blijft daardoor onaangetast...
duhus!*
x,
Mina
* hey mara ik heb je duhus even geleend!
-->