Wonderen verwacht ik namelijk niet in NL!
Mara
Moderator: Moderators
Esther Vos schreef: Het enige dat je met jouw houding bereikt is dat je iemand tegen je krijgt.
Esther Vos schreef: Doe jezelf een plezier en lees die hele brief en van wie die afkomstig is en er zal je veel meer duidelijk worden. Het genderteam is niet alleen een groepje medici in een ziekenhuis. Zij zijn een nationaal en internationaal erkend adviesorgaan op dit gebied en zeer gerespecteerd, ook door verzekeraars.
en meer valt er niet over te zeggen.Het versterkt mijn mening dat transgenders en transseksuelen heel veel aan hun eigen positie kunnen doen door zichtbaarder te worden.
Frederique kan en zal ongetwijfeld voor zichzelf spreken, maar ik wil hier ook op reageren.Dus zo onpassabel dan mogelijk tonen, dat ook iedereen kan zien, dat er iets nie klopt
Op zich wel begrijpelijk, maar als iedereen dat zo doet levert het wel een praktisch probleem op; Dan verdwijnt het onderwerp transgender in de obscuriteit en dan wordt het nog veel slechter voor de gemiddelde transgender (zie bijvoorbeeld VS)Mara schreef:Nou Esther, er zijn massaal vrouwen die als mannen geboren zijn die gewoon geen zin erin hebben als iets speciaal te worden gezien......als Frederiques levensplanning zo eruitziet un tg-levensstyle te creeren en de wereld ermee te verbeteren, dan mag zij dat doen, maar ze moet niet verwachten, dat daar iedereen aan meedoet![]()
Het is al erg genoeg voor me, dat ik in bepaalde opzichten nog te mannelijk oog en nee onzichtbaar ben ik nie maar voel me ook nie geroepen om de wereld te missioneren! Opvallen doe ik al anders.....erg genoeg.....![]()
Mara