Vandaag is een memorabele dag voor mij.
Zoals u allen waarschijnlijk al weet heb ik zo'n drie maanden geleden een niet nader te benoemen ingreep ondergaan waardoor ik letterlijk een ander mens geworden ben.
Dit opent voor mij bepaalde mogelijkheden en een vriendin van mij vond dat ook.
Daarbij wilde ze mij nog iets geven voor de heugelijke gebeurtenis die ik liever niet bij naam noem
Vandaar dat ze mij vandaag kwam halen met de mededeling dat we naar Harderwijk zouden gaan om te shoppen.
We gingen naar een knus lingeriewinkeltje en daar heb ik naar hartelust mogen zoeken naar een passend en mooi setje.
Ik ben slechts een half uur bezig geweest en toen had ik de leukste set gevonden.
Het zijn een mooie groen met blauw gevlamde bh en slip met geborduurde randen waarin bladeren en bloemen verwerkt zitten van een wat zachter groene en blauwe tint.
Dit is mijn allereerste lingerie set en ik heb hem bij thuiskomst meteen aan mijn moeder geshowd die een paar straten van mij vandaan woont.
Ook zij was erg onder de indruk van de set en ik kreeg nog complimenten van haar dat ik toch wel erge mooie en vrouwelijke benen heb.
U kunt zich voorstellen dat ik deze dag als zeer prettig heb ervaren.
Dank je lieve vriendin ook al lees je dit niet.