Buck Angel

Algemeen

Moderator: Moderators

Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Je hebt gelijk, ik stop ermee.

Bedankt,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Dorine
Eredivisie

Bericht door Dorine »

nou frederiekje, je weet mij maakt het niet uit ik vind het wel leuk zelfs, en ben er makkelijk toe te verleiden, maar ik zal ook stoppen :-)
mila
Forumdiva

Bericht door mila »

<...zei de vrouw die in elke thread hetzelfde stokpaardje bereidt...

Nogmaals: je oogst wat je zelf zaait. Zaai jij telkens dezelfde argumenten op een zeer agressieve toon>

En dat zegt dus iemand die het op passief agressieve toon het doorlopend heeft over 'angst' bij anderen, en fervent anti passabel is......pfoeeeeeehhhhhhhh!
Plaat voor het hoofd, zullen we maar zeggen.

En ik 'bereidt' geen stokpaardjes, wel af en toe paardebiefstuk......jij *berijdt* dus het angst en passabiliteit stokpaardje.

Mila.
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Erg vriendelijk dat jullie (Mila en Patricia) mijn stokpaardjes ook even uit de schuur pakken. Ik heb het net even nagekeken: de laatste keer dat ik het over niet durven (als vorm van angst) gehad heb was op 10 mei, dus 1 week geleden.

Geeft wel aan dat ik met mijn argumenten jullie wel op de een-of-andere manier geraakt heb: waarom zou je er anders nu spontaan over beginnen? :wink:
En mijn opmerking over passabiliteit was een reactie op iemand die het over "Buck's hyperpassabiliteit" had en die ook schreef dat het verfrissend was dat Buck "zich NIET 100% man" genoemd had. Wie was dat ook alweer? :lol:

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
fenna69
ForumFan

Bericht door fenna69 »

hmm tante Mila geeft taalles....
bij gebrek aan inhoudelijke argumenten wellicht??? of een nieuw stokpaardje .. dat zou ook kunnen

groetjes, Fenna (die zich van slow-chat bewust is)
Dorine
Eredivisie

Bericht door Dorine »

ging het nou over Buck, of?
lief dinnetje
Eredivisie

Bericht door lief dinnetje »

Frederique schreef :

Dus jij en ik zijn forum-geile transgenders, omdat we STEEDS maar weer de forums opzoeken?

Het is wel opvallend dat je er moeilijk van los kan komen.
Ik kan voor mezelf toegeven dat een forum soms therapeutisch werkt ... enfin ik bedoel, soms kan ik dingen van mij afschrijven.
Verder helpt het toch ook bij het 'wachten' tijdens de 'transitie' ..... nog 27 dagen tot de FFS
Ergens heb ik wel al wat kunnen profiteren van het mooie leven als vrouw, maar aan de andere kant zit ik toch nog met een zware operatie op mijn planning.

Gelukkig ben ik een trans zonder kinderen, nooit gehuwd en nooit seks gehad met een vrouw (lol).

Groeten,

Melina
Lisa met een S
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

Patricia1979 schreef:Ik ga ervan uit dat jij met die angsten bedoelt dat ze donders goed vooraf wisten wat er aan de hand was.
Wat een CIRCUS zeg :)

Die "angsten" waar jij het over hebt lijken me dus nog steeds geen reden om je dan maar tegen beter weten in in een huwelijk met vrouw en kindjes te gaan storten (met alle nare gevolgen vandien).

Je zal toch eigenlijk ook medelijden moeten hebben met de partners en kinderen van...die worden tegen wil en dank erin meegesleept en zijn hun partner en pappie "kwijt".
En dit weet je uit persoonlijk ervaring...?

"Don't criticize what you can't understand".... Bob Dylan, 1963. En nog steeds waar.

Lisa
If all else fails, buy new shoes
Pamela-
Moderator

Bericht door Pamela- »

Hoi hoi,

Ik denk zet even link naar maar had beter niet kunnen doen geloof ik.

Pam
<i><b>Change the things you can, accept the things you can't change.</i></b>
Joyce_
ForumFan

Bericht door Joyce_ »

Ik laat die poll over het hoe en wanneer eventuele kinderen op de hoogte zijn gebracht ook maar even zitten.... :wink:

@Chantal: plaats je een serieuze reactie, wordt je totaal gegeneerd.
Ik heb dan ook het gevoel dat we op deze manier geen stap verder komen in al deze discussies.

Joyce_aff (= away from the forum)
Chantal C.
Forumdiva

Bericht door Chantal C. »

Joyce_ schreef:@Chantal: plaats je een serieuze reactie, wordt je totaal gegeneerd.
Joyce ik sta daar boven hoor. Het is nou eenmaal zo dat er altijd een aantal figuren denken dat ze "beter zijn dan alle anderen". Helaas zal dat ook altijd zo blijven. Het is nou eenmaal makkelijk om naar anderen te wijzen. Het word een stuk moeilijker om op emotioneel niveau je te verplaatsen in het leven van een ander.

Ach ik ben tevreden over mijn leven tot nu toe zoals het gaat. Ik heb een eigen huis, een leuke auto, een goed baan en een dochter die bij me woont. Die me ook nog eens steunt door me aan te sporen meer mijn logopedie te oefenen ("ik help je daarbij mam!"). Wat wil je nog meer?
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
mireille
Eredivisie

Bericht door mireille »

Joyce_ schreef:Ik laat die poll over het hoe en wanneer eventuele kinderen op de hoogte zijn gebracht ook maar even zitten.... :wink:

@Chantal: plaats je een serieuze reactie, wordt je totaal gegeneerd.
Ik heb dan ook het gevoel dat we op deze manier geen stap verder komen in al deze discussies.

Joyce_aff (= away from the forum)

Heee Joyce, je niet laten wegjagen hoor!

Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
mila
Forumdiva

Bericht door mila »

Misschien is het wel handig om een subforum voor ex passabele ex hetero vadertransen aan te maken.

De (belevings)werelden van (ex) transen die op vrouwen vielen en vallen en die van (ex) transen die op mannen vielen en vallen zijn zo totaal en wezenlijk verschillend, dat je voor wat transsexualiteit betreft eigenlijk wel kunt spreken van 'appels met peren vergelijken'.

Top drukte op een dergelijk subforum gegarandeerd; ex hetero vadertransen zijn nou eenmaal in de meerderheid in de TS wereld.

Mila.
fenna69
ForumFan

Bericht door fenna69 »

hmm Mila, wat heb jij dan nog te milatante seriewoordenaaressen als jij geen toegang hebt tot een dergelijk subforum?

ik ben tegen een dergeleijke opdeling .... samen sta je sterk .. door verdeling heerst een buitenstaander.

groetjes, Fenna
Lisa met een S
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

mila schreef:Misschien is het wel handig om een subforum voor ex passabele ex hetero vadertransen aan te maken.

De (belevings)werelden van (ex) transen die op vrouwen vielen en vallen en die van (ex) transen die op mannen vielen en vallen zijn zo totaal en wezenlijk verschillend, dat je voor wat transsexualiteit betreft eigenlijk wel kunt spreken van 'appels met peren vergelijken'.

Top drukte op een dergelijk subforum gegarandeerd; ex hetero vadertransen zijn nou eenmaal in de meerderheid in de TS wereld.

Mila.
Als het inderdaad zo is dat de lesbische transen in de meerderheid zijn, dan zou het meer voor de hand liggen om een gesloten sub-forum op te zetten voor de paar transen die nooit op vrouwen hebben gevallen.

En als er mensen zijn die in het algemeen deel van het forum de spelregels niet willen respecteren, hebben wij altijd de mogelijkheid om ze te bannen. Nogmaals de principen die ten grondslag liggen van onze site:
Travestie.org is een onafhankelijke website, welke tot doel heeft de verschillende facetten van travestie, transgenderisme en transseksualiteit te belichten. Een ieder kan het T* zijn op een andere wijze beleven. Daarom is het belangrijk om elkaar hierin te accepteren en respecteren. Wij streven dan ook naar respect onderling en van buitenaf.
Lisa
If all else fails, buy new shoes
Plaats reactie