foto exposities XXBoys

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

foto exposities XXBoys

Bericht door Frederique_ »

Voorproefje van het komende festival: de foto exposities XXBoys

Slechts over 5 dagen begint voor de vierde keer het Nederlands Transgender Filmfestival in De Balie in Amsterdam! Voorafgaand de officiële opening van het filmfestival vindt morgen op zaterdag 19 mei om 21.00 uur plaats de foto expositie XXBoys van Kael T. Block (Parijs) in de foyer van De Balie. De fotograaf zal spreken over deze bijzondere fotoserie waarvoor hij sinds 2005 over de wereld reist om transjongens te fotograferen in al hun allure. Block zal worden geïnterviewd door Kam Wai Kui, de festivaldirecteur en zal naast het project XXBoys ook spreken over zijn nieuwe doorlopend fotografieproject, Gender Blending. Kael T. Block zal tijdens de festivaldagen in het Salon van de Balie aanwezig zijn om belangstellenden voor zijn twee fotoprojecten te fotograferen. Bij de opening zal ook originele foto's van Kael te koop zijn. Met handtekening!

Opening XXBoys - 19 mei om 21.00 uur
Foyer van De Balie, Amsterdam
Kael T. Block zal tijdens de festivaldagen in het Salon van de Balie aanwezig zijn vanaf donderdag tussen 19.00 - 22.00 om belangstellenden te laten poseren voor zijn camera.
[bron: mailinglist Transgender Filmfestival]
Kijk ook eens op de genderkalender !
mila
Forumdiva

Bericht door mila »

<belangstellenden te laten poseren voor zijn camera>

Oeps! *DAT* zinnetje had je maar beter weg kunnen laten, we weten allemaal wie er per direct acuut komt opdraven voor een fotoshoot ;-)

Anyway, thanks for posting, het was me bijna ontglipt! Ik ga es kijken wat het programma precies is, en ik kom zeker de interessante films kijken.

Mila.
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Mila,

Leuk om een anders plezier te vergallen <NOT>...

Ik heb zelf 1x een fotoshoot gedaan en vond het hartstikke leuk. Verder is iedereen daar welkom en ik kan het iedereen, ook jou, aanraden om het gewoon een keer te doen! En wil je niet? Even goede vriendinnen. Vrijheid, blijheid. Voor iedereen, ook voor Kitty.

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Plaats reactie