Allochtoon bedreigt Transgender

Algemeen

Moderator: Moderators

Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Allochtoon bedreigt Transgender

Bericht door Frederique_ »

Vanavond werd een transgender uitgescholden en bedreigd in de tram, op de halte van het Amsterdams Centraal Station. De allochtone dader vroeg de transgender eerst om een Euro voor de tram. Nadat de transgender hem een twee-Eurostuk gegeven had vroeg de man om nog een paar Euro, hij had namelijk "nog niet gegeten". Toen de transgender weigerde, begon de man hem uit te schelden voor homo: "jij bent te laf om te vertellen dat je homo bent, daarom draag je zeker een rok!". De transgender vertelde hem vriendelijk dat haar niet duidelijk was wat de dader zijn probleem was. "Ik schop je helemaal verrot, vuile homo!". Opnieuw constateerde de transgender dat het haar niet duidelijk was wat de dader zijn probleem was. "Kijk me niet in de ogen, vuile homo!". Na voor de derde keer geconstateerd te hebben dat het haar niet duidelijk was wat het probleem was droop de man af. Uiteindelijk reisde de dader mee tot halte Weesperplein, waar hij de metro verliet.

[bron: uw eigen verslaggever]
Kijk ook eens op de genderkalender !
Wendy B
ForumFan

Bericht door Wendy B »

Altijd weer die transgenders ! :evil:
kernel panic: root of unknown type; Not syncing
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

???

Heel logisch toch? De hele stad was bezeten van transgenders, er was tenslotte een transgender filmfestival :wink:

Je kunt beter zeggen: altijd weer die K*T-allochtoontjes die het voor een ander zitten te verpesten! :evil:
Of charcheer ik nu teveel? :wink:

Groetjes,

Frederique
Wendy B
ForumFan

Bericht door Wendy B »

Vroegah, ...
Zonder al die transgenders was het allemaal veeeuuul beter. :)
mila
Forumdiva

Bericht door mila »

Nou......ach.......ik ben eens 2 keer op 1 dag uitgescholden.
1 keer door een zwerver die me aanklampte bij een geldmachine, 'mevrouw, mevrouw, mag ik je iets vragen'? en ik reageerde niet. Niets is zo vervelend om onderschept te worden door een bedelende zwerver bij een geldmachine waar je staat te wachten.

Toen ik wegliep siste hij me toe 'vuile zeug'!

Nog geen 2 uur later verleende een antilliaan in een opzichtige bolide me geen voorrang, en reed me bijna aan.

Schreeuwde me luid vanuit zijn geopende raampje 'VUILE BLOEDH**RRR'! toe......

Maar evengoed was ik toch wel blij, want ik werd in vrouwelijke zin uitgescholden........me hele dag goed ;-)

Ws ben ik een van de weinige mensen die het prettig vind uitgescholden te worden, maar dan wel uitsluitend en alleen in vrouwelijke zin ;-)

Heel erg vervelend voor die verslaggeefster, dat haar dat gebeurde....maar helaas, het is de dagelijkse realiteit. Daarbij.......mag die verslaggeefster eigenlijk wel blij zijn dat ze niet in het water gegooid werd, en daar een paar uurtjes gehouden werd......(net zoals die homo die door 3 maroks het water in werd gegooid, en daar een paar uur gehouden werd, en bekogeld met stenen en stokken)..stel je toch voor dat haar make up uitloopt, godverhoede??
Mila.
Guest
ForumFan

Bericht door Guest »

mila schreef: Maar evengoed was ik toch wel blij, want ik werd in vrouwelijke zin uitgescholden........me hele dag goed ;-)

Ws ben ik een van de weinige mensen die het prettig vind uitgescholden te worden, maar dan wel uitsluitend en alleen in vrouwelijke zin ;-)
Mila.
Hahaha jah de eerste keren dat ik voor kutwijf of sletje of hoer werd uitgescholden was ik juist blij hahaha... je bent niet de enige haha! Gelukkig nog een mannelijke scheldwoorden meegemaakt... :)

@ Frederique: Wel een rare situatie, waar heeft zo'n allochtoon moeite mee? Dat soort raar volk gewoon terug sturen naar hun eigen land...
PS Ik dacht eerst dat het een echt krantenartikel was :roll: silly me...
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

laura_girl19 schreef:PS Ik dacht eerst dat het een echt krantenartikel was :roll: silly me...
:lol:

Groetjes,

Frederique
Carin
ff weer wat posten

Bericht door Carin »

Misschien een beetje off-topic, maar dat risico neem ik maar even.
Wat nu weer boven komt in de verschillende berichten is iets dat me vroeger al opviel: intolerantie op tolerant genoemde plaatsen.
Even inventariseren over de laatste dagen:
Transgender vermoord - Den Haag
Homo mishandeld - Amsterdam
Transgender bedreigd - Amsterdam
En hier, oostelijk van Utrecht? In die beruchte, intolerante bible-belt? Niets dat daar zelfs maar op lijkt....
Ik vraag me af hoe iemand de randstad als 'progressief en tolerant' kan betitelen, want gezien de praktijk durf ik rustig te stellen dat iemand uit een minderheidsgroep hier weinig of geen last heeft van bovengenoemde praktijken. Ik en diverse anderen niet, tenminste...
Misschien wordt het toch eens tijd voor een herwaardering.
fenna69
ForumFan

Bericht door fenna69 »

hmm in kader van het bericht van Carin zou je kunnen denken dat de randstad zo overbevolkt is geraakt, dat dat op zich al genoeg stress oplevert voor de bewoners om elkaar naar de strot te vliegen. er is slechts een klein lontje nodig ... Een klein verschil tussen de ene mens en de andere mens zorgt voor de ontsteking.
Denk maar eens aan ratten als ze met teveel in een kleine ruimte zitten!

Buiten de randstad is de bevolkingsdichtheid een stuk minder, waardoor er veel minder basisstress is die tot explosieve situaties lijdt (als ik het fout schrijf, mag je best even taalles geven Mila :wink: )

groetjes, Fenna
Lisa met een S
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

Fenna,

Vanuitgaande dat dit inderdaad de juiste reden is voor het verschil in gedrag, maakt het iets uit?

Lisa
If all else fails, buy new shoes
Wendy B
ForumFan

Bericht door Wendy B »

Carin schreef:Misschien een beetje off-topic, maar dat risico neem ik maar even.
Wat nu weer boven komt in de verschillende berichten is iets dat me vroeger al opviel: intolerantie op tolerant genoemde plaatsen.
Even inventariseren over de laatste dagen:
Transgender vermoord - Den Haag
Homo mishandeld - Amsterdam
Transgender bedreigd - Amsterdam
En hier, oostelijk van Utrecht? In die beruchte, intolerante bible-belt? Niets dat daar zelfs maar op lijkt....
Ik vraag me af hoe iemand de randstad als 'progressief en tolerant' kan betitelen, want gezien de praktijk durf ik rustig te stellen dat iemand uit een minderheidsgroep hier weinig of geen last heeft van bovengenoemde praktijken. Ik en diverse anderen niet, tenminste...
Misschien wordt het toch eens tijd voor een herwaardering.
Als ik hier in Arnhem vervelende opmerkingen ed. krijg is dat tegenwoordig vrijwel uitsluitend van autochtenen.
Dat heeft weinig te maken met 'cultuur' en des te meer met soorten groepen (jongens, rond de 20, minstens 3, rotzooi zoekend, scooter/patserbak) op straat die altijd herrie schoppen.

Daarnaast gaat het niet alleen om of je veilig over straat gaat, maar ook hoe de gemiddelde persoon in je omgeving ermee om gaat.
Mijn ervaring is dat westerlingen daar veel nuchterder en praktischer op reageren dan bijv. Veluwenaren, en uiteindelijk is dat een groter probleem dan wat gescheld op straat. Die 'gewone' mensen namelijk zijn degenen van wie je afhankelijk bent voor bijvoorbeeld je sociale omgeving, je werk, sociale instellingen, winkels, je buurt etc.
Janiek_
ForumDiva 2000

Bericht door Janiek_ »

mila schreef:Ws ben ik een van de weinige mensen die het prettig vind uitgescholden te worden, maar dan wel uitsluitend en alleen in vrouwelijke zin ;-)
Coole fetisj :wink: !

@Frederique: jij laat je de kaas niet van het brood eten :wink: . Mooi zo! Schorriemorrie loopt er in alle soorten en maten. Jij hoeft kennelijk niet voortdurend op je hoede te zijn, als je weet dat je kunt vertrouwen op je weerbaarheid.
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
Dorine
Eredivisie

Bericht door Dorine »

hoi Frederique,

gaat weer lekker zo, wel ontzettend stoer dat je zo rustig met dat soort idioten omgaat, veel liefs, ga je vanavond ook naar Kate? het is immers 's nachts

Dorine
mila
Forumdiva

Bericht door mila »

<ga je vanavond ook naar Kate? het is immers 's nachts>

Ikke niet :-( ik heb de griep....gister ook al Transparents gemist, Erotics ook, alleen woensdagaaf Paperdolls gezien.

Lichtelijk de smoor in hebbende,

Mila.
Janiek_
ForumDiva 2000

Bericht door Janiek_ »

mila schreef:Lichtelijk de smoor in hebbende,

Mila.
Jee, dat kan ik me indenken! Ik miste je al bij transparent. Er is geloof ik iemand die een kopie op dvd heeft...
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
Plaats reactie