TS en "T" vaders goede relatie kinderen/vrouw

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
adriana
Eredivisie

TS en "T" vaders goede relatie kinderen/vrouw

Bericht door adriana »

Hi, zomaar even een reactie op het artikel zoals hier geplaatst,

(c) 2003-2004 Travestie.org

Nieuws

Transseksueel burgemeester Cambridge Nieuw
De 45-jarige Liberaal Democraat was in een 'vorige leven' getrouwd en vader van twee kinderen. Miss Baileys partner Jennifer Liddle is eveneens transseksueel. Ze ontmoette de 49-jarige burgemeestersvrouw toen ze beiden hormoontherapie ondergingen. Alvorens Jenny Bailey gekozen werd tot burgemeester was ze samen met haar partner werkzaam in de Cambridge City Council. Het stel woont in Cambridge samen met de kinderen van Bailey.

'Ik ben zoveel meer dan alleen een transseksueel', zegt de kersverse burgemeester, wat volgens haar 'een medisch probleem van 15 jaar geleden is, dat ze nu heeft overwonnen.'
Bailey's ex-vrouw, die niet bij naam genoemd wil worden, zegt 'bijzonder trots'te zijn op haar voormalige man.
Zeker weer zo een hetero TS vader die wist dat hij/zij TS was, heeft het bewust verzwegen na min. 2 huwelijken, is waarschijnlijk rond de veertig heeft kinderen verwekt vervolgens die kinderen (arme schapen) en zijn vrouw in totale ontreddering achter gelaten.

Zal er zeker niet uit zien want heeft te grote handen en voeten, draagt de verkeerde pruik, is te grof gebouwd speciaal de kin kortom een karikatuur van het vrouw (logisch als je 40+ bent en je hebt pech omdat je niets van het fijne vrouwelijk toebedeeld heb gekregen van moedertje natuur).
Sociaal en familiar kan je het wel vergeten dus gedoemd achter de garaniums en beter zo.

Wat zeg je. "ik kan niet goed lezen....., ik moet lezen wat er staat.!!"

Ehh... ja nu je het zegdt, zou het misschien dan toch wel eens anders kunnen zijn dan ik altijd gedacht had.

De kinderen zijn bij haar o.k. dat kan, haar ex (vrouw dus) is bijzonder trots op haar (zucht..) en sociaal/maatschappelijk is ze het centrale punt in een gemeente als burgemeester en met een vrouwelijke (lesbisch dus, gelukkig heb ik dan ergens een punt :wink: ) partner. Zit niet achter de garaniums en is het middelpunt in een grote gemeente (dit slaat alles).

Ik denk dat ik het licht maar uit doe, onder de dekens kruip en hopelijk droom van de wereld zoals ik dacht dat hij was :wink:

groetjes, Adriana :D
Janiek_
ForumDiva 2000

Re: TS en "T" vaders goede relatie kinderen/vrouw

Bericht door Janiek_ »

adriana schreef:
(c) 2003-2004 Travestie.org
Bailey's ex-vrouw, die niet bij naam genoemd wil worden, zegt 'bijzonder trots'te zijn op haar voormalige man.
Kijk, en het één sluit het ander niet uit: blij zijn voor je ex-partner, maar wel zo verstandig zijn je af te schermen van ongepaste aandacht voor het leed dat jijzelf aan de situatie hebt geleden.
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
Plaats reactie