Estradiol pleisters en zonnen
Moderator: Moderators
- Morbide
- Forumdiva
- Contacteer:
Geen idee, maar waarom niet gewoon gaan zonnebanken op plakdag? Pleistertje er af, zonnen, pleister er op. Better safe than sorry. Geloof trouwens dat het niet handig is om ze steeds op precies dezelfde plek te plakken.
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
- Morbide
- Forumdiva
- Contacteer:
Neuh, op de bovenbenen voldeed mij ook het beste. Als je iedere keer van been wisselt, gaat dat prima. Als ik dat niet deed dan ging het irriteren.
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
- Morbide
- Forumdiva
- Contacteer:
Ik gebruik geen hormonen.Patricia1979 schreef:Ben jij inmiddels overgestapt naar de prikpil dan?
-
I.G.Norance
- dagelijks aanwezig
plakpleisters.
Ik plak ze op de zijkant van mijn heup. dus met slip aan niet te zien.
Maandag rechts en donderdag links.
Ook prettig bij het passen van kleding. Ze zijn dan niet zichtbaar.
Dus kan je er ook mee het strand op. ook in zonlicht, want dan plak ik ze onder mijn bikinibroekje.
En volgens de bijsluiter:
De werking v d pleister KAN verminderen indien die blootgesteld wordt aan zonlicht of kunstmatig zonlicht.
Dat hoeft dus niet te gbeuren. Maar dat maakt weinig uit als de wisseldag vlakbij is.
Je kan best een dagje zonder hormonen.
Groetjes van José
Maandag rechts en donderdag links.
Ook prettig bij het passen van kleding. Ze zijn dan niet zichtbaar.
Dus kan je er ook mee het strand op. ook in zonlicht, want dan plak ik ze onder mijn bikinibroekje.
En volgens de bijsluiter:
De werking v d pleister KAN verminderen indien die blootgesteld wordt aan zonlicht of kunstmatig zonlicht.
Dat hoeft dus niet te gbeuren. Maar dat maakt weinig uit als de wisseldag vlakbij is.
Je kan best een dagje zonder hormonen.
Groetjes van José
-
I.G.Norance
- dagelijks aanwezig