ok raadsel. ;) waarom trekken transgenders gay bottoms aan?

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Bericht door Mara »

We zouden hierover wel un polletje kunnen plaatsen......wie is nou het (thuis-hetro)mannetje en heeft daarbuiten de neiging zich te laten ****** in lingerie..... :roll:

meedoen is toch anonym, du-hus....vooruit dan maar..... :wink:

Mara
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

De uitslag is voorspelbaar, maar niet noodzakelijkerwijs de waarheid :-)

Irene
Kleine stapjes
mila
Forumdiva

Bericht door mila »

@ Mina:

hoe kom je er trouwens bij dat transgenders gay bottoms aantrekken? Gay bottoms vallen in de regel nou niet bepaald op vrouwelijk/tv/ts/tg.

Mila.
mila
Forumdiva

Bericht door mila »

<De meeste "hetero" mannen die op shemales vallen zeggen dat ze dan naast die extra's wel supervrouwelijk moeten zijn qua uiterlijk.>

Uiteraard, want ze willen dolgraag hetero zijn, dus de ts in kwestie moet zo vrouwelijk mogelijk zijn qua uiterlijk, maar dat is slechts een rookgordijn want waar het die 'hetero'mannen om gaat is een pik, die ze maar al te graag in hun mond en kont laten verdwijnen.
En laat dat nou toch allesbehalve 'hetero'gedrag zijn he? Maar, zo redeneren ze, die ts is toch een vrouw, qua uiterlijk en zo?

Kul! Als ze zo hetero zijn, dan zoeken ze echt geen pre op ts'en op.

<Mag niet te mannelijk zijn.>

Tuurlijk niet! Want op die manier zouden ze wel eens met hun neus op de bi/latente homofeiten gedrukt kunnen worden, en dat moet niet hoor!

En dan niet te vergeten de 'hetero'mannen die zelf tv zijn, die zijn in de regel als de dood dat ze hun pik en hun mannelijkheid kwijtraken, dus is zo'n supervrouwelijke ts +pik een mooie uitlaatklep waarbij de castratieangsten bedwongen worden, Supervrouwelijk, en toch een pik.

Dan hebben we nog de TS lovers die zelf (pre) TS zijn; die zien ze natuurlijk ook graag zo vrouwelijk mogelijk, want dat is hun fetisj.

En het gebeurt soms dat 'hetero'ts lovers in een later stadium ZELF TS worden.

Mila.
mila
Forumdiva

Bericht door mila »

Ik heb een paar ts kennissen die als 'shemales' de hoer spelen, en ik wist dat de heren 'hetero' ts hoerenlopers recensies schrijven over TS hoeren op hookers.nl.
Ik ben daar eens wezen kijken, onder het kopje 'transstation', en ja hoor, de recensies logen er niet om.

Verder bleek er ook een soort 'babbelhoekje' te zijn, wat ik ook maar es ben gaan lezen.

En ik rolde bijna huilend van het lachen uit mijn stoel..

Op een enkeling na bezwoeren de heren ts hoerenlopers zichzelf en elkaar dat ze toch echt, heus waar, 'hetero' zijn, terwijl ze lustig schreven over de 'enorme roedes, flinke kanonnen en grote zwaarden' van diverse TS hoeren, die, uiteraard, gretig in mond en kont van de 'hetero' ts hoerenloper verdwenen, wat dan weer schilderachtig beschreven werd.....

Hoe kan een mens zichzelf voor de gek houden, en hoe kan een TS pardoes in de omgekeerde 'hetero'wereld belanden zeg!

Mila.
Sticky
ForumFan

Bericht door Sticky »

mila schreef:'enorme roedes, flinke kanonnen en grote zwaarden' van diverse TS hoeren, die, uiteraard, gretig in mond en kont van de 'hetero' ts hoerenloper verdwenen, wat dan weer schilderachtig beschreven werd.....

Wel fijn voor actieve top shemale TS hoeren die zo blijkbaar nog ergens hun mannelijke ex-hetero-gevoelens kwijt kunnen.
Lijkt me ook een goed gesprek na afloop opleveren.
Heteroman die eindelijk weer eens goed gepakt is en TS die er toch nog eens op kan.
Sigaretje erbij...
Soms is echt niks meer wat het geweest is :D

Sticky
mireille
Eredivisie

Bericht door mireille »

Doe nu de test...

http://www.hoebibenjij.nl/

:P
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
mila
Forumdiva

Bericht door mila »

<Wel fijn voor actieve top shemale TS hoeren die zo blijkbaar nog ergens hun mannelijke ex-hetero-gevoelens kwijt>

Hun mannelijke ex homo(?) gevoelens neem ik aan? Anders zouden ze als ex hetero's toch vrouwen n**ken?

Of is het zo dat de 'hetero'hoerenloper zich stiekem en in het geniep als 'lesbisch' beschouwt, en de TS in kwestie als ehhhhhhhhhhh........ehhhhhhhhhh........vrouw met pik, 'hetero man' ehhhhhhhh........lesbisch?!

Wat kunnen die ts lovers het transen toch moeilijk maken zeg........

Mila.
Sticky
ForumFan

Bericht door Sticky »

mila schreef:Hun mannelijke ex homo(?) gevoelens neem ik aan? Anders zouden ze als ex hetero's toch vrouwen n**ken?

Of is het zo dat de 'hetero'hoerenloper zich stiekem en in het geniep als 'lesbisch' beschouwt
Van een beetje latent genderdysforische ts-lover mag toch verwacht worden dat 'ie z'n billen wel onthaart?
En dan is het nog betaald ook... als je top bent moet dat toch lukken?

Sticky
mila
Forumdiva

Bericht door mila »

<
Van een beetje latent genderdysforische ts-lover mag toch verwacht worden dat 'ie z'n billen wel onthaart>

Had je gedacht. Dan gaat het prinsesje thuis vragen stellen, en bij de voetbalclub word ie onder de douche gegarandeerd door zijn maten voor homo uitgemaakt als ze zijn geschoren kont zien.

Dat is een regelrechte belediging voor een stoere hetero pre lesbische pre ts hoor

Mila.
mina
Eredivisie

Bericht door mina »

mila schreef:@ Mina:

hoe kom je er trouwens bij dat transgenders gay bottoms aantrekken? Gay bottoms vallen in de regel nou niet bepaald op vrouwelijk/tv/ts/tg.

Mila.
Hi Mila,
Thanks for the reply's, altijd goed het weer even op te halen/onthouden!
en hope kom ik er op:
ja was een momentopname..ik ging de gaychat op als transgender en had gelijk zeker 10 bttm's in me postvakje? (ikke niet snap) dat zijn dat waarschijnlijk dus bijongens, volgens jouw theorie...
en dat kan goed kloppen lijkt me dus.

groeten,
Mina
mila
Forumdiva

Bericht door mila »

<dat zijn dat waarschijnlijk dus bijongens>

Dat zijn dus de fameuze 'rollenomdraaiers', die thuis al top zijn bij een nietsvermoedend heteroprinsesje. En uiteraard gaan dat soort 'rollenomdraaiers' niet op heterochatsites rondhangen, maar op homosites, om es lekker te kunnen scoren onder tv/ts/tg.

Jammer alleen voor ze dat de gemiddelde tv op dat soort sites 'hetero'/bi is, en alleen op andere tv's valt, nog veel liever een TS waarbij die tv's volgaarne zelf het sub bottomsletje uit willen hangen. Tjah, 'plat op plat vult geen gat', zullen we maar zeggen in geval van die sub-bottom tv's.

En gegarandeerd dat van die tien bottoms minstens 6 zich dolgraag in '*jouw* lingerie en vrouwenkleding willen hijsen om zich door *jou* te laten n**ken.

En dan weer helemaal bottom/tv bevredigd naar huis gaan, waar ze weer lange tijd de domi top kunnen spelen bij hun nietsvermoedende heteroprinsesje.

Mila.
mina
Eredivisie

Bericht door mina »

mila schreef: En gegarandeerd dat van die tien bottoms minstens 6 zich dolgraag in '*jouw* lingerie en vrouwenkleding willen hijsen om zich door *jou* te laten n**ken.

Mila.
ongelofelijk! ik dacht dat alleen(bio) vrouwen daar last van hadden...! *arg!*
mila
Forumdiva

Bericht door mila »

<ongelofelijk! ik dacht dat alleen vrouwen daar last van hadden...! >

Nee hoor, dat zie je verkeerd. Sommige vrouwen hebben de pech een 'lesbische knuffelrelatie' door de strot geduwd te krijgen van hun inmiddels lesbische post op ts partner/vroegere man.

Mila.
mina
Eredivisie

Bericht door mina »

haha thanks patries... ja mijn fout ;)

@ Mila, wat bedoel je precies met lesbische knuffelrelatie's,
kun je daar misschien nog even over uitwijddeeeen???

:D
Plaats reactie