De Reunie

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Janiek_
ForumDiva 2000

Bericht door Janiek_ »

mila schreef: Het begrip is inmiddels vervaagd en vervuild door oa heteromannen.
Toe maar! Voor de buitenwereld maakt het overigens helemaal niks uit, want die hebben totaal geen weet van dergelijke subtiliteiten. We worden allebei in eerste instantie doorgaans als vrouw gezien en in 2e, 3e of 4e instantie valt het kwartje wel en dan komen we er sociaal ook nog mee weg. Die ervaring hebben we allebei. En dat hebben we zelf maar ten dele in de hand.

Ik heb hier trouwens nooit flawless passabiliteitsverhalen over mezelf geschreven. Alleen gezegd dat ik in het dagelijks verkeer blijkbaar -en vaak tot mijn eigen verbazing- als vrouw gezien en behandeld word. Dat gaat grotendeels vanzelf, kan er ook niks aan doen. Kennelijk past het op de een of andere manier.
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
mila
Forumdiva

Bericht door mila »

<maar serieus en netjes onder de gordel, zul jij, Mila, altijd als man gezien worden>

En eerlijk gezegd vind ik het op het zwakbegaafde af om te denken dat het hebben van een neovagina je een vrouw maakt, laat staan dat mensen je ook als zodanig gaan zien.

Mila.
mila
Forumdiva

Bericht door mila »

<Toe maar! Voor de buitenwereld maakt het overigens helemaal niks uit>

Ik heb het ook niet over de buitenwereld in dit geval, maar over mezelf. Ik reken mezelf niet (meer) tot de transgenders, omdat het begrip inmiddels is vervuild en vervaagd, vandaar.

Mila.
fenna69
ForumFan

Bericht door fenna69 »

goh Mila, zal ik vandaag eens turven hoe vaak ik gemevrouwd wordt als ik in mijn spijkerbroek, fleecetrui en lompe bergschoenen mijn gang door het dagelijkse leven maak? Heb ik geen designer outfit voor nodig hoor ;-) ... dat laat ik wel aan anderen over, want voor mij voelt dat als nep, oppervlakkig en plastic.

en hier laat ik het wel bij, want het wordt mij teveel een flame-war.

groetjes, Fenna
mila
Forumdiva

Bericht door mila »

<goh Mila, zal ik vandaag eens turven hoe vaak ik gemevrouwd wordt >

En turf er meteen even bij hoe vaak je gemeneerd word, of zonder aanspreektitel aangesproken word.

In ieder geval heb ik al 1 keer kunnen turven dat je voor travestiet uitgescholden word.

En ja, ik kap er ook mee, je argumenten zijn me te zwak en te voor de hand liggend en te kinderachtig.

Mila.
Janiek_
ForumDiva 2000

Bericht door Janiek_ »

mila schreef:<Toe maar! Voor de buitenwereld maakt het overigens helemaal niks uit>

Ik heb het ook niet over de buitenwereld in dit geval, maar over mezelf. Ik reken mezelf niet (meer) tot de transgenders, omdat het begrip inmiddels is vervuild en vervaagd, vandaar.
Ik hoop voor je dat het begrip non-op TS wat langer schoon en scherp blijft dan.

En laten we verder maar weer een beetje vriendelijker worden voor elkaar. Of kom es op de koffie :wink:, jij hebt blijkbaar ook momenteel even geen cliënten.
mila
Forumdiva

Bericht door mila »

<Of kom es op de koffie , jij hebt blijkbaar ook momenteel even geen cliënten>

Nee hoor, ik heb een paar dagen vrij, en ik zit te wachten op een Indien Plaats Beschikbaar KLM ticket om naar Tel Aviv te gaan.

Op de koffie? Da's wat anders dan hier posten ja.

Mila.
Janiek_
ForumDiva 2000

Bericht door Janiek_ »

mila schreef:Nee hoor, ik heb een paar dagen vrij, en ik zit te wachten op een Indien Plaats Beschikbaar KLM ticket om naar Tel Aviv te gaan.
Goh, wat heerlijk! Veel plezier dan maar:).
mila schreef:Op de koffie? Da's wat anders dan hier posten ja.

Goeie kans dat we het dan gezelliger hebben :wink: .
mila
Forumdiva

Bericht door mila »

<Goh, wat heerlijk! Veel plezier dan maar:).

mila schreef:
Op de koffie? Da's wat anders dan hier posten ja.

Goeie kans dat we het dan gezelliger hebben >

Ik hoop dat er Plaats Beschikbaar is, want het weer hier is zooooooooooo @#$!%&*!

En idd, koffiedrinken is gezelliger dan hier posten ;-)

Mila.
Janiek_
ForumDiva 2000

Bericht door Janiek_ »

mila schreef:Ik hoop dat er Plaats Beschikbaar is, want het weer hier is zooooooooooo @#$!%&*!

En idd, koffiedrinken is gezelliger dan hier posten ;-)

Mila.
Laten we het hier maar niet over het weer hebben, dan :wink: . Dat wordt slowchatten...
mina
Eredivisie

Bericht door mina »

nou ik vind ze er anders best leuk uitzien hoor... vooral de linker...
ik vind dat je overdreven kritisch doet
overdrijven is ook een vak...
mina
Eredivisie

Bericht door mina »

ik herken ze allebei eerlijk gezegd niet direct als TS
dus eh

eerst ff paracetamol en koffie en een ontbijtje, zachtgekookd eitje oid
en dan nog een keer je mening geven :)
Chantal C.
Forumdiva

Bericht door Chantal C. »

Patricia1979 schreef:Dit zijn 2 transen. Kijk nou eens naar die rechter meid. De verhoudingen van het gezicht kloppen gewoon niet.
Nobody is perfect...

http://www.beperkthoudbaar.info/
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
Chantal C.
Forumdiva

Bericht door Chantal C. »

Patricia1979 schreef:
Chantal C. schreef:
Patricia1979 schreef:Dit zijn 2 transen. Kijk nou eens naar die rechter meid. De verhoudingen van het gezicht kloppen gewoon niet.
Nobody is perfect...
En heb je mij zien schrijven dat ze daarom niet perfect zijn :roll: . Nee dus
Waarom begin je dan over die verhoudingen en dat ze niet kloppen? Maak je niet zo druk joh en concentreer je op je eigen leven...
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
Guest
ForumFan

Bericht door Guest »

Kvind dat je maar een beetje zeurt hoor Patries...
Als je het van die 2 meiden niet weet, zou je echt niet zo maar raden dat het transen zijn... ik niet iig.
Niet lullig bedoelt... maar ikvind niet dat jij recht van spreken hebt om die 2 zo af te kraken op pietluttige dingen...

En ik doe trouwens zelf ook wel eens mijn haren strak naar achteren.. niemand die er last van heeft. Ze zeggen dat het leuk staat!!
Plaats reactie