Test hoe mannelijk of vrouwelijk jouw hersenen zijn!

Algemeen

Moderator: Moderators

Sticky
ForumFan

Bericht door Sticky »

Twee keer 50, want ik heb het zowel op een motor als in een auto gedaan :P
Gevolgd door diskwalificatie wegens posten onder een schuilnaam.
Janiek_
ForumDiva 2000

Bericht door Janiek_ »

Sticky schreef:Twee keer 50, want ik heb het zowel op een motor als in een auto gedaan :P
Gevolgd door diskwalificatie wegens posten onder een schuilnaam.
Nog even en je bestaat helemaal niet meer...
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
Sticky
ForumFan

Bericht door Sticky »

Janiek2 schreef:Nog even en je bestaat helemaal niet meer...
Nou, het is inmiddels wel verleden tijd hoor, waar ik over snoef.
Mijn huidige autootje begint boven 110 km/u te vibreren op een gebitsreinigende manier...

Sticky
Janiek_
ForumDiva 2000

Bericht door Janiek_ »

Babette schreef:Persoonlijk heb ik het gevoel dat die testjes een beetje de bevestiging van bepaalde gevoelens zijn,
In ieder geval is bijna iedereen er dol op, ook degenen die beweren ze niet al te serieus te nemen. De meidenbladen van mijn dochter staan er iedere keer weer vol mee. Psychologie Magazine ook en in de vrouwenbladen die ik bij de kapper lees is er ook altijd wel iets van die dingen. En anders wel horoscopen.

En hier wil iedereen natuurlijk graag in zijn of haar vrouwelijkheid bevestigd worden.
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
Josette
Forumdiva

Bericht door Josette »

betteke schreef:[foutje :oops:
foutje? kan best camp zijn :lol:
liefs, Josette
Josette
Forumdiva

Bericht door Josette »

Babette schreef:In mijn woon- en verblijfplaats is het alleen mogelijk om er bij te horen als je a) bij de kerkgemeenschap hoort, of b) je veel in de kroeg zit, veel zuipt en met een dikke bierbuik op vissersklompen rondloopt... Oh ja: je dient hier ook nog geboren te zijn.
1) Dus het boertjes-van-buutendorp en wat ze niet kennen vreten ze niet. Alles wat god verboden heeft wordt ma-za gedaan, des zondags vooraan in de kerk doodsbang voor vrouwlief en duivelslief en de zonden afkopen. Wat een leven.

2) Die test waar ik nul scoorde, is in mijn ogen volstrekt ongeloofwaardig. Ook als vrouw zijn er een aantal dingen die bij mij blijven, als goed richtingsgevoel en zeer technisch inzicht. Leuk maar onbruikbaar. Er zijn betere testen, buiten internet
liefs, Josette
Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Bericht door Mara »

betteke schreef:[foutje :oops:
ja idd.....hahaha.....hier ging het juist om de geestelijke passabiliteit.....en maarja, daar score ik tenminste al goed als ik mun kennissen moet geloven.....nu de buitenkant nog ff verfraaien met un ffsje :roll:

Mara
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Plaats reactie