De Reunie

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Guest0
ForumFan

Bericht door Guest0 »

laura_girl19 schreef:Kvind dat je maar een beetje zeurt hoor Patries...
Als je het van die 2 meiden niet weet, zou je echt niet zo maar raden dat het transen zijn... ik niet iig.
Niet lullig bedoelt... maar ikvind niet dat jij recht van spreken hebt om die 2 zo af te kraken op pietluttige dingen...

En ik doe trouwens zelf ook wel eens mijn haren strak naar achteren.. niemand die er last van heeft. Ze zeggen dat het leuk staat!!
Nee helemaal mee eens.

Patricia, kijk zelf eens naar de verhoudingen van je gezicht.
Guest
ForumFan

Bericht door Guest »

Patricia1979 schreef:
laura_girl19 schreef:Kvind dat je maar een beetje zeurt hoor Patries...
Als je het van die 2 meiden niet weet, zou je echt niet zo maar raden dat het transen zijn... ik niet iig.
Niet lullig bedoelt... maar ikvind niet dat jij recht van spreken hebt om die 2 zo af te kraken op pietluttige dingen...

En ik doe trouwens zelf ook wel eens mijn haren strak naar achteren.. niemand die er last van heeft. Ze zeggen dat het leuk staat!!
Lees eens beter. Ik heb niets gezegd over dat linkermeisje!
Dan nog... je hebt geen recht van spreken om zo over het rechter meisje te praten terwijl ze er heel leuk uitziet en mensen echt niet zo maar raden dat ze een transje is....
Guest
ForumFan

Bericht door Guest »

Patricia1979 schreef:
laura_girl19 schreef:En ik doe trouwens zelf ook wel eens mijn haren strak naar achteren.. niemand die er last van heeft. Ze zeggen dat het leuk staat!!
als je het juiste gezicht ervoor hebt, dan lijkt het inderdaad heel leuk ja! :wink:
Het LIJKT niet leuk... maar IS gwn leuk......;)
Coco
ForumFan

Bericht door Coco »

Patricia1979 schreef:
mila schreef:Een (zeer ver) wijkende haarlijn.
Zoiets als dit:

http://nl.netlog.com/wiety83/photo/photoid=8528185#body

Dit zijn 2 transen.
http://nl.netlog.com/wiety83/photo/photoid=1367832#body

Weet je het zeker?

:roll:
De wereld maakt plaats voor diegene die weet waarheen hij gaat.
Guest
ForumFan

Bericht door Guest »

En hoe weet je zeker dat het 2 transen zijn of stel ik nu een domme vraag? :-?
Coco
ForumFan

Bericht door Coco »

http://nl.netlog.com/wiety83/photo/photoid=1367832#body

't Zal wel aan mij liggen, maar ik zie hier echt geen man in. Jij wel?
Guest
ForumFan

Bericht door Guest »

Me neither...
Lisa met een S
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

Coco schreef:http://nl.netlog.com/wiety83/photo/photoid=1367832#body

't Zal wel aan mij liggen, maar ik zie hier echt geen man in. Jij wel?
Jawel.... in het kleine fotootje rechtsboven, links naast het meisje in de bikini ;-) .

Groetjes,
Lisa
If all else fails, buy new shoes
Coco
ForumFan

Bericht door Coco »

Patries, heb jij ooit wel eens een kerel gezien met zulke heupen? Ik niet. In de volksmond heet dat namelijk gewoon vrouw. Punt. En wat die ex zei zal me een zorg wezen. Hij zal inderdaad wel op het pikkie zijn getrapt, omdat-ie er niet direct de eerste avond op mocht. En mannen kunnen er nu eenmaal slecht tegen als ze worden afgewezen door een vrouw. En omdat zo'n man niet wil afgaan ten overstaan van de maatschappij verzint-ie wel een leuk verhaaltje er omheen.

Bericht door **** »

mila schreef:<maar serieus en netjes onder de gordel, zul jij, Mila, altijd als man gezien worden>

En eerlijk gezegd vind ik het op het zwakbegaafde af om te denken dat het hebben van een neovagina je een vrouw maakt, laat staan dat mensen je ook als zodanig gaan zien.

Mila.
Ik vraag me af wie dit denkt.
lief dinnetje
Eredivisie

Bericht door lief dinnetje »

Coco schreef :

Patries, heb jij ooit wel eens een kerel gezien met zulke heupen? Ik niet. In de volksmond heet dat namelijk gewoon vrouw. Punt. En wat die ex zei zal me een zorg wezen. Hij zal inderdaad wel op het pikkie zijn getrapt, omdat-ie er niet direct de eerste avond op mocht. En mannen kunnen er nu eenmaal slecht tegen als ze worden afgewezen door een vrouw. En omdat zo'n man niet wil afgaan ten overstaan van de maatschappij verzint-ie wel een leuk verhaaltje er omheen.

Inderdaad ... en zelfs al zou ze dan een trans zijn.
Dan nog moet die 'man' gewoon zijn bek houden en zich aanpassen aan de maatschappij.
Als ze als trans volledig rond is en zich van de overheid juridisch "vrouw" mag en kan noemen dan moet die vent dat ook maar accepteren.
Ze heeft geen enkele reden meer om alle details van haar verleden op tafel te gooien en ik sta er zelf voor 100% achter dat ze dat bij een eerste date met die man dan ook niet heeft gedaan.
Niemand gooit immers heel zijn verleden op tafel bij een eerste ontmoeting met iemand die hij of zij niet of nauwelijks kent.
Met welk recht trouwens schendt die man de privacy van die vrouw ?
En met welk recht noemt die man een 'juridische vrouw' toch nog steeds :man ?
In feite zou ze hem een proces moeten aandoen wegens smaad aan haar persoon. Juridisch gezien zou dat mogelijk moeten zijn vind ik.

Groeten,

Melina
Plaats reactie