Hallo Allemaal,
Mijn ervaring met CGB is niet goed. Ik vind de organisatie veel te traag. Hun systeem maakt mij nog meer gefrustreed. Uiteindelijk na 6 maanden heeft de tegen partij allang een manier gevonden om de dans te ontspringen.
Alleen als ik het telefoongesprek had opgenomen dan had ik nog bewijs, dat Tampon team met mij zat te kloten. In december word je ergens gediscrimineerd voor een baan en uitspraak komt pas ergens in junie volgen jaar. Wat heb je aan die onzin? De tegenpartij lacht je vierkant uit.
Hoe waren ze de dans ontsprongen? Ze ijlden dat ze niet wisten dat ik al een jaar ervaring had met magazijn werkt. Wat een gelul. Dat wisten ze heel goed. Toen ik daar solliciteerde in Gouda, zag ik nog een man die geen ervaring had en niet het DC mocht bezichtigen. Dus als ik geen ervaring had mocht ik het DC ook niet bezichtigen. Als ik nu dat gesprek met die varken Wilco had opgenomen, dat ''ze'' hadden besloten om mij daar niet te laten werken vanwege mijn geaardheid en met een kapsones stem van hier tot Tokio.
Voor mij geen CGB meer. Zijn er ook andere mogelijkheden. bv gewoon een advocaat nemen of zo?
CGB werkt niet
Moderator: Moderators
CGB werkt niet
"Girl! No worries if your Slavic dude let you down!
Before sunrise there is a more courteous and more tall Slavic!
Ты нарисуй мне солнышко и нарисуй закат!
―Centurion to Anakin
―Centurion to Anakin
Dit antwoord heb ik gekregen nadat ik de SP heb gemaild:
Bedankt voor je mail aan de SP Tweede Kamerfractie. Ook wij zien dat bedrijven nog vaak discrimineren, op leeftijd, geslacht, sekse, noem maar op. Natuurlijk kunnen werknemers een klacht indienen bij de CGB, maar wij vinden dat niet ver genoeg gaan. Het blijkt dat verschillende werkgevers daar lak aan hebben. daarom wil de SP dat de arbeidsinspectie de taak krijgt om streng te gaan controleren en werkgevers die discrimineren gaan beboeten.
Vriendelijke groet,
Janny Udo
Medewerker SP Tweede Kamerfractie
Het CGB kan alleen iets betekenen als er een 3de persoon getuige is. Hier zit het probleem, meestal bespreken ze alles onder 4 ogen en dan heb je geen bewijs.
Bedankt voor je mail aan de SP Tweede Kamerfractie. Ook wij zien dat bedrijven nog vaak discrimineren, op leeftijd, geslacht, sekse, noem maar op. Natuurlijk kunnen werknemers een klacht indienen bij de CGB, maar wij vinden dat niet ver genoeg gaan. Het blijkt dat verschillende werkgevers daar lak aan hebben. daarom wil de SP dat de arbeidsinspectie de taak krijgt om streng te gaan controleren en werkgevers die discrimineren gaan beboeten.
Vriendelijke groet,
Janny Udo
Medewerker SP Tweede Kamerfractie
Het CGB kan alleen iets betekenen als er een 3de persoon getuige is. Hier zit het probleem, meestal bespreken ze alles onder 4 ogen en dan heb je geen bewijs.
"Girl! No worries if your Slavic dude let you down!
―Centurion to Anakin
―Centurion to Anakin