Ik ben nu dus 8 weken bezig met de hormonen en het gaat dus heel erg goed..Geen last van stemmingswisselingen en ga maar door..Wat me dus wel opvalt is dat me borsten erg zeer doen en dan met name de tepels..Teken dat ze dus gaan groeien het hoord er allemaal bij ik weet het en wie mooi wil zijn moet pijn lijden..Ik zit nu op een A cub borsten en vind het wel lekker snel gaan allemaal..Had dit niet verwacht maar ok is alleen maar beter als je snel resultaat ziet natuurlijk..Eindelijk dus borsten ze zijn wel klein maar ok het begin is er eindelijk..Voelt wel goed dat moet ik wel toegeven wel erg gevoelig allemaal maar dat is normaal..Heb dus ook een hele goede vriendin een biovrouw en die kon me dus ook mooi vertellen dat het inderdaad normaal is dat als borsten gaan groeien dat het pijn doet..Ze steund me dus ook gewoon door dik en dun ze heeft me immers ook helemaal zien veranderen..Aangezien ze me al vanaf mijn 14de kent weet ze dus ook prezies met hoe ik me voel en als er wat is kan ik dus ook altijd wel bij haar terecht.Ik heb niet veel vrienden maar de vrienden die ik heb zijn dus ook echte vrienden..Voor de rest is mijn huid ook wel een stuk zachter geworden en de beharing die ik had is veel minder geworden waar ik dus wel blij om ben..Ben al iets van 40% van de baardgroei kwijd na een ipl behandeling..18 oktober dus weer naar de endocrinoloog geweest en die schrok ook wel een beetje van hoe snel alles gaat bij mij..Dus ook een bloedtest gehad en die was dus goed..Hij vond dus dat mijn lichaam wel erg snel op de hormonen reageerde en dat is alleen maar goed gaf die aan..En hij vroeg dus ook hoe groot me borsten ongeveer waren dus ik zei gelijk een Acub zit ik nu op wat hij dus wel snel vond aangezien ik nog maar 8 weken aan de hormonen zit en moest er maar goed mee pronken dat was alleen maar goed..De pijn in de borsten is normaal dat zit bij het feestpakket in zei die..Moest er wel om lachen hoe hij dat zei..hieronder dus maar even een nieuwe foto van mij na 7 weken hormoon gebruik..
Mag ik je een tip geven? Ik zou je haar wat donkerder verfen. Blond maakt je huid er bleek. Een donkerder kleur haar zorgt ervoor dat je huid wat minder bleek overkomt.
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
Chantal C. schreef:Mag ik je een tip geven? Ik zou je haar wat donkerder verfen. Blond maakt je huid er bleek. Een donkerder kleur haar zorgt ervoor dat je huid wat minder bleek overkomt.
Nou ik heb alle kleuren gehad en blond staat gewoon het beste en ja ik ben nu eenmaal bleek van huid dus doe je niets aan als ik donker ben dan wordt ik nog witter dan ik al ben..Daarbij komt dus ook dat ik de foto zelf heb gemaakt en dus de flitser aan stond dus ja dat maakt je ook bleker dan je bent..En weinig zon gehad he dus ja dan ben je al iets witter om het smoeltje dan normaal als je wel in de zon hebt gezeten..Maar vind niet dat ik echt een bleek gezicht heb op de foto...