Joris Pakketservice
De man met het ene been, Buddy, heeft Joris doorverwezen naar zijn oude baas. Die geeft Joris een pakketje mee voor een opvallende klant: een man, Rob, die als vrouw verkleed op een betonwagen rijdt. Rob geeft een pakketje mee voor een vriend, Bryan, die hij de stadsdichter van Delft noemt. In Almelo brengt Joris een pakketje naar Wobke, de weduwe van liedjesschrijver Willem Wilmink.
woensdag 21 november 2007
21:25-22:00 Nederland 2
[bron: http://www.jorispakketservice.ncrv.nl/ ]
Vanavond nederland 2: Joris Pakketservice
Moderator: Moderators
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Vanavond nederland 2: Joris Pakketservice
Kijk ook eens op de genderkalender !
-
ik ben hier niet meer
- Forumdiva
-
Hertog Jan
- dagelijks aanwezig
-
ik ben hier niet meer
- Forumdiva
Ik heb de uitzending gezien, en Jantien maakte minimaal 1x de opmerking ik ben niet zo jong meer als Kelly, dus ik verwacht niet dat een geslachtsverandering bij mij een goed resultaat oplevert. Zijn niet de exacte woorden, maar daar kwam het wel op neer.An78 schreef:in principe kun je op iedere leeftijd van geslacht wisselen..
zolang je maar sterk in je schoenen staat.
ga vanmiddag eens de uitzending bekijken.
-
Hertog Jan
- dagelijks aanwezig
-
ik ben hier niet meer
- Forumdiva
Ik vind het wel jammer als iemand het om die reden niet zou doen. Je moet als je ouder bent iets steviger in je schoenen staan misschien, maar helemaal voorspellen wat de hormonen voor veranderingen bij je teweeg brengen kun je niet. Mijn heupen zijn net zo breed als mijn schouders ongeveer, en mijn billen, hmmm, beetje groot.....An78 schreef:ja dat vond ik idd wel een opmerkelijk stukje
Je weet pas wat het wordt als je er aan begint.