Spelen er ook mensen Sword of the New World?
Moderator: Moderators
- Morbide
- Forumdiva
- Contacteer:
Spelen er ook mensen Sword of the New World?
''t Is een gratis online RPG.

Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
- petratv1975
- dagelijks aanwezig
Voor de googly challenged: http://www.swordofthenewworld.com/
Enne.., morbide.., zet je "refer a friend code" hier neer.
Gratis gold!
Hoe is de PvP?
http://www.rf-onlinegame.com/
Ook gratis.
Open PvP, dagelijks "chipwars" met honderden mensen, PvP tussen 3 rassen.
Voor de die-hard mmorpg'ers
Enne.., morbide.., zet je "refer a friend code" hier neer.
Gratis gold!
Hoe is de PvP?
http://www.rf-onlinegame.com/
Ook gratis.
Open PvP, dagelijks "chipwars" met honderden mensen, PvP tussen 3 rassen.
Voor de die-hard mmorpg'ers
- Morbide
- Forumdiva
- Contacteer:
Je family lvl moet minstens 6 zijn om PvP te kunnen spelen. Mijn lvl is nog maar 1. Goed idee om mijn refer a friend code hier te plempen. =)
100CE0F3
O, en futuristisch is niet helemaal mijn ding.
100CE0F3
O, en futuristisch is niet helemaal mijn ding.
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
- Morbide
- Forumdiva
- Contacteer:
Daar gaat je internet voor vandaag... Toen ik het spel aan het downen was, wou zelfs dit forum amper laden. Mag ik je aanraden om Pando te kiezen? Daar hebben ze schijnbaar een dedicated server op staan want de downloadsnelheid is niet onder de 100 kb/s geweest. En Pando is gewoon leuk, je kunt met de gratis versie bestanden tot een gig grootte met je vrienden delen. Daarnaast kun je gratis en legaal van alles en nogwat downen. Discovery documentaires bijvoorbeeld.
nog 45 minuten over http met 2.5 mbit, dus het valt wel mee.
De rest werkt gewoon door hoor, ben ontertussen wat series en films aan het dlen want mijn TV is lang geleden in de vuilnisbak verdwenen.
Ik dl via torrents of usenet en kijk P2pTV met TVUPlayer. (comedy central/scifi channel/cbs/fox news (de rest van TVU zenders zijn meer oostelijk halfrond zenders)
Ik loop dan ook soms een compleet seizoen voor op Nederland met series zoals lost en heroes.
De rest werkt gewoon door hoor, ben ontertussen wat series en films aan het dlen want mijn TV is lang geleden in de vuilnisbak verdwenen.
Ik dl via torrents of usenet en kijk P2pTV met TVUPlayer. (comedy central/scifi channel/cbs/fox news (de rest van TVU zenders zijn meer oostelijk halfrond zenders)
Ik loop dan ook soms een compleet seizoen voor op Nederland met series zoals lost en heroes.
-
Hertog Jan
- dagelijks aanwezig
- Morbide
- Forumdiva
- Contacteer:
De beelden en het geluid zijn erg gaaf, er is een flinterdun verhaaltje en de gameplay is nogal repetetief. De quests bestaan vooral uit dood X monsters van het soort Y. Als je van hack en slash werk houdt, en dat doe ik, dan is het erg leuk.
Een typische grinder dus.Morbide schreef:De beelden en het geluid zijn erg gaaf, er is een flinterdun verhaaltje en de gameplay is nogal repetetief. De quests bestaan vooral uit dood X monsters van het soort Y. Als je van hack en slash werk houdt, en dat doe ik, dan is het erg leuk.
Nou eh, 3.2 Gb binnen, archive corrupt.
Dat ga ik niet nog eens doen, ik kijk wel of ik hem via een torrent te pakken kan krijgen ofzowwww.
Enne, 6 mbit adsl (had 4 besteld maar ik heb 6, omdat het hier toch niet sneller kan hebben ze het waarschijnlijk gewoon open gezet. )
Lang leve tele2!