Graag meer stemmen voor de poll, blijft toch anoniem
Moderator: Moderators
- Morbide
- Forumdiva
- Contacteer:
Het fietsen ging wel aardig. Dank voor het medeleven. Lopen gaat nu wat minder want ik heb een dikke knie overgehouden aan een vechtpartijtje. 
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
- Morbide
- Forumdiva
- Contacteer:
Er werkt een nieuw meisje in Blues, Maaike heet ze. Ze is 20, doet aan paaldansen, heeft superblond haar en ze is erg knap. Dat gaat niet goed samen met een dronken Arsen. Hij was echt strontvervelend. Schijnbaar ben je een hoer en een racist als je niet op zijn avances ingaat. Toen hij een bedreiging werd, heb ik hem tegen de vlakte gewerkt. Het was de bedoeling dat ik met beide knieën in z'n rug zou landen, helaas raakte mijn rechterknie de grond.
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
- Arike
- Eredivisie
- Contacteer:
Ik ben weer eens een paar weken foetsie geweest van het hele forumgebeuren hier, maar ik heb toch nog maar even een antwoordje geplaatst in dat andere draadje (maar me zelf overigens niet-stemgerechtigd verklaard
)
...wat een "fijne" situaties kom jij af en toe terecht...
Nu ook het beste met je knie!Morbide schreef:Er werkt een nieuw meisje in Blues, Maaike heet ze. Ze is 20, doet aan paaldansen, heeft superblond haar en ze is erg knap. Dat gaat niet goed samen met een dronken Arsen. Hij was echt strontvervelend. Schijnbaar ben je een hoer en een racist als je niet op zijn avances ingaat. Toen hij een bedreiging werd, heb ik hem tegen de vlakte gewerkt. Het was de bedoeling dat ik met beide knieën in z'n rug zou landen, helaas raakte mijn rechterknie de grond.
...wat een "fijne" situaties kom jij af en toe terecht...
groetjes,
Arike
"But life is too short
Better listen to yourself"
Arike
"But life is too short
- Chantal C.
- Forumdiva
Je speelt teveel games geloof ik...Morbide schreef:Toen hij een bedreiging werd, heb ik hem tegen de vlakte gewerkt. Het was de bedoeling dat ik met beide knieën in z'n rug zou landen, helaas raakte mijn rechterknie de grond.
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
- Morbide
- Forumdiva
- Contacteer:
Haha, dat valt wel mee. Bluescafé is alleen een nogal wilde kroeg. Als je daar niet meer in mag, mag je nergens meer in. Veel lastige mensen dus. En toch is het de beste kroeg ter wereld. Als er vervelend wordt gedaan tegen mij dan springt er ook altijd wel iemand in de bres.Chantal C. schreef:
Je speelt teveel games geloof ik...![]()
- Morbide
- Forumdiva
- Contacteer:
Dank. Ga je een keertje mee?Arike schreef: Nu ook het beste met je knie!
...wat een "fijne" situaties kom jij af en toe terecht...![]()
- Chantal C.
- Forumdiva
Morbide schreef:Haha, dat valt wel mee. Bluescafé is alleen een nogal wilde kroeg. Als je daar niet meer in mag, mag je nergens meer in. Veel lastige mensen dus. En toch is het de beste kroeg ter wereld. Als er vervelend wordt gedaan tegen mij dan springt er ook altijd wel iemand in de bres.
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
- Arike
- Eredivisie
- Contacteer:
Lijkt me geweldigMorbide schreef:Dank. Ga je een keertje mee?Arike schreef: Nu ook het beste met je knie!
...wat een "fijne" situaties kom jij af en toe terecht...![]()
Zodra ik een betaalbare (maar wel goede...) bodyguard heb kunnen vinden, dan toch
groetjes,
Arike
"But life is too short
Arike
"But life is too short
- Morbide
- Forumdiva
- Contacteer:
Je mag mijn bodyguards wel lenen. =)Arike schreef: Lijkt me geweldig![]()
Zodra ik een betaalbare (maar wel goede...) bodyguard heb kunnen vinden, dan toch
- Morbide
- Forumdiva
- Contacteer:
Moeilijk om je voor te stellen hè? Toch is het zo. Vraag maar aan Fiona. Die had de eerste paar keren ook iets van WTF, waar ben ik nou beland? Nu gaat ze er met veel plezier heen.Chantal C. schreef:
![]()
![]()
- Chantal C.
- Forumdiva
Tis me iets te ver weg...Morbide schreef:Moeilijk om je voor te stellen hè? Toch is het zo. Vraag maar aan Fiona. Die had de eerste paar keren ook iets van WTF, waar ben ik nou beland? Nu gaat ze er met veel plezier heen.Chantal C. schreef:
![]()
![]()
-
ik ben hier niet meer
- Forumdiva
Weet je niet wat ze zeggen Chantal ? Wat je ver haalt is lekkerChantal C. schreef:Tis me iets te ver weg...Morbide schreef:Moeilijk om je voor te stellen hè? Toch is het zo. Vraag maar aan Fiona. Die had de eerste paar keren ook iets van WTF, waar ben ik nou beland? Nu gaat ze er met veel plezier heen.Chantal C. schreef:
![]()
![]()
![]()
- Chantal C.
- Forumdiva