Ik begrijp je punt, maar hij WIL er juist wel mee, maar is dus vooral bang voor mijn gevoelens en ik denk dat het hem wel iets lijkt hier eens vrijblijvend binnen te lopen.. (vooral als het initiatief van mij komt)Morbide schreef:Lol, een creatieve manier op hem mee te vragen naar de Lellebel dan. Als je man de behoefte heeft om zich te verkleden dan wordt dat niet vervuld door hem in mannenmodus mee te nemen naar een tent als de Lellebel, of een T en T tent. Dus ik zie het nut er niet zo van in. Helemaal niet als jij er niet aan toe bent om met zijn andere kant geconfronteerd te worden. Ik vind het wel lovenswaardig dat je hem probeert te helpen.chica schreef: Hij wil graag contact met andere T*'s, zo leest hij hier ook mee.
Hij wil vooral dat ik het tempo aangeef dus vandaar..
Lijkt me juist minder verplichtingen hebben en minder een voor de leeuwen geworpen gevoel hebben dan gelijk als 'haar' naar een T+T avond te gaan met mij samen.
Voor mij geeft het ook het gevoel dan wel eens in 'het wereldje' te hebben gekeken, maar dan niet gelijk met 'haar' gecontronteerd te hoeven worden..
Ik denk dat ik het gewoon gaan aanhalen en kijken hoe hij er tegenover staat.