De lellebel

Algemeen

Moderator: Moderators

chica
dagelijks aanwezig

Bericht door chica »

Morbide schreef:
chica schreef: Hij wil graag contact met andere T*'s, zo leest hij hier ook mee.
Lol, een creatieve manier op hem mee te vragen naar de Lellebel dan. Als je man de behoefte heeft om zich te verkleden dan wordt dat niet vervuld door hem in mannenmodus mee te nemen naar een tent als de Lellebel, of een T en T tent. Dus ik zie het nut er niet zo van in. Helemaal niet als jij er niet aan toe bent om met zijn andere kant geconfronteerd te worden. Ik vind het wel lovenswaardig dat je hem probeert te helpen.
Ik begrijp je punt, maar hij WIL er juist wel mee, maar is dus vooral bang voor mijn gevoelens en ik denk dat het hem wel iets lijkt hier eens vrijblijvend binnen te lopen.. (vooral als het initiatief van mij komt)
Hij wil vooral dat ik het tempo aangeef dus vandaar..
Lijkt me juist minder verplichtingen hebben en minder een voor de leeuwen geworpen gevoel hebben dan gelijk als 'haar' naar een T+T avond te gaan met mij samen.

Voor mij geeft het ook het gevoel dan wel eens in 'het wereldje' te hebben gekeken, maar dan niet gelijk met 'haar' gecontronteerd te hoeven worden..
Ik denk dat ik het gewoon gaan aanhalen en kijken hoe hij er tegenover staat.
Morbide
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Ik weet niet in hoeverre de Lellebel het schoolvoorbeeld is van "het wereldje" want ik kom er niet en dat lijkt me maar beter ook. Er bestaat bovendien een breed verschil van beleving. Afgaande van wat ik op internet over de Lellebel heb gezien is het een karaoke bar voor tv's en is het hele gebeuren nogal op showtravestie gericht. Je zou ook kunnen overwegen om hem een keer mee te nemen naar café De Gijs. Daar worden openbare T en T avonden gehouden en dus komt er niet alleen T gericht publiek. In ieder geval veel succes en ook plezier. En kijk uit dat je niet in je billen geknepen wordt. ;)
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
chica
dagelijks aanwezig

Bericht door chica »

Morbide schreef:En kijk uit dat je niet in je billen geknepen wordt. ;)
:lol:

als er idd andere opties zijn voor een leuke bar, gericht op T*'s in A'dam hoor ik dat graag! Tis dat we toevallig komend weekend daar zijn en op deze site zag ik een advertentie van lellebel, vandaar richtte ik me even op die bar.
Tis idd vooral het showgedeelte zover ik ook op de site zag, ik ga het erover hebben met hem en dan zien we wel of hij ervoor open staat.
Ik hou jullie iig op de hoogte van wat we er nu uiteindelijk mee gedaan hebben
Janiek_
ForumDiva 2000

Bericht door Janiek_ »

Morbide schreef: Overigens ben ik wel zo beleefd om eerst 2x te waarschuwen.
:lol: Dat vind ik meer dan beleefd! Twee keer! :lol:
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
Morbide
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Janiek2 schreef:
Drie keer is scheepsrecht. ;)

Dicky begint te klagen dat ik teveel littekens op mijn hand heb voor een vrouw. o.O
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
Janiek_
ForumDiva 2000

Bericht door Janiek_ »

Morbide schreef:
Janiek2 schreef:
Drie keer is scheepsrecht. ;)

Dicky begint te klagen dat ik teveel littekens op mijn hand heb voor een vrouw. o.O
Sla je zo hard :wink: ?
Morbide
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Hard genoeg om er in ieder geval 5 littekens aan over te houden. Of nummer 6 blijvend is, weet ik nog niet.
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Altijd gedacht dat het leuk zou zijn om jou eens IRL te ontmoeten.
Maar nu ik dit lees begin ik toch een beetje te twijfelen :wink:

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Chantal C.
Forumdiva

Bericht door Chantal C. »

Morbide schreef:Ik weet niet in hoeverre de Lellebel het schoolvoorbeeld is van "het wereldje" want ik kom er niet en dat lijkt me maar beter ook.
Het is mijn plek niet. Ben er ooit eens geweest, vond er niet veel aan...

Korte impressie: http://www.vk.tv/video/16019/cafe-lelle ... ieten.html
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
Morbide
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Frederique_ schreef:Altijd gedacht dat het leuk zou zijn om jou eens IRL te ontmoeten.
Maar nu ik dit lees begin ik toch een beetje te twijfelen :wink:
Ben jij zo'n knijperT dan?
Janiek_
ForumDiva 2000

Bericht door Janiek_ »

chica schreef:als er idd andere opties zijn voor een leuke bar, gericht op T*'s in A'dam hoor ik dat graag!
Iedere derde zondag van de maand van ongeveer 5 tot 7 is er Noodles café en Saarein II. Daar komen ook travestieten. En ook travestieten in hun herenpakje, als het zo uitkomt. Geen omkleedgelegenheid.
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Hoi Petra,

Nee, dat niet, maar ik krijg ook niet graag klappen :wink:

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Janiek_
ForumDiva 2000

Bericht door Janiek_ »

Morbide schreef:Hard genoeg om er in ieder geval 5 littekens aan over te houden. Of nummer 6 blijvend is, weet ik nog niet.
Dan was jij dus echt kwaad :o .
Morbide
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Eén litteken per keer, Janiek. En ik was echt heel erg kwaad ja. Harry worstelt heel erg met zijn seksuele identiteit en reageert dat graag op mij af. Meestal ga ik dan gewoon ergens anders zitten en als ie me dan volgt, laat ik hem door Hans wegsturen. Dan luistert ie wel. Dit keer was Hans er niet.
Janiek_
ForumDiva 2000

Bericht door Janiek_ »

Ik heb dat geloof ik al eens gevraagd, maar hoort Drachten bij de Friese Wouden? Daar hoorde ik vroeger van dat daar veel gevochten werd.
Plaats reactie