Nu je juridisch dadelijk vrouw bent, wees ajb een vrouw!
Blijf niet alles om je heen keuren of het wel vrouwelijk
en aantrekkelijk genoeg oogt? Maar open je ogen is, als een vrouw,
voor andere levensvormen in de wereld.
Er zijn te kleine mensen, te dikke mensen, mensen met een misvormd gezicht, met een fysieke afwijking, donkere witte zwarte gele rode, de natuur schept ons in alle maten en kleuren. Kijk eens om je heen.
Mogen die mensen van jou ook niet over straat? Omdat het geen gezicht is en niet leuk genoeg oogt verdienen ze jou respect en aandacht niet meer? open eens je ogen.
Er zijn ook vrouwen die als mannen ogen en mannen die als vrouwen ogen, onder hen wandelen zowel transgenders als transseksuelen.
Je hebt een aantal gelukkige transseksuelen die genoeg geld hebben en middelen om diverse operaties te ondergaan, daar ben jij er een van, en een paar die jong genoeg waren toen ze in transitie gingen.
Dit lichaam dat je hebt, is maar een kledingstuk, jij bent er een levend voorbeeld van. Jouw innerlijk was anders en je hebt geprobeerd je lichaam daarop aan te passen. Denk dan eens na... hoeveel mensen lopen er wel niet rond die ook niet hun lichaam zijn? Er zijn genoeg mensen die er ook wel anders uit willen zien of het anders hadden gewild.
Mogen die van jou niet bestaan ofzo?
Ik begrijp echt heel goed nu dat jij je transitie doorlopen hebt dat je je niet kunt voorstellen dat iemand met een piemel zich vrouw kan voelen. Ik kan het echt helemaal begrijpen. Dat inlevingsvermogen heb ik wel.
maar probeer je ook eens in te leven in een ander. Er zijn een hoop transseksuelen die uberhaupt niks met die piem doen maar gewoon als vrouw willen leven en de operatie om bepaalde redenen (nog) niet aandurven of kunnen door bijv persoonlijke omstandigheden. Moet je die mensen nou echt voor man uitmaken, vind je dat ook niet wat oneerlijk.
Wees blij dat jij het wel zover hebt gered, dat je gezond bent en zin in het leven hebt... ik zou zeggen geniet er eens een beetje van. je begint een beetje zuur te lijken
Ik ga ook niet op een gehandicapten forum het mensen kwalijk lopen nemen dat ze niet kunnen lopen?
Denk dr is over na en ga je leventje leiden, daar gaat het toch om?
En hou je ogen open en kijk eens om je heen.
Vrouwen willen niet allemaal een barbie zijn.
groeten
Els