Polsstokspringster wordt man
Moderator: Moderators
- lightningbolt
- ForumFan
BERLIJN - De Duitse Yvonne Buschbaum (27) won meerdere malen Europees brons met het polsstokhoogspringen, maar nu is ze een keer heel anders in het nieuws.
Op de Duitse televisie vertelde ze donderdagavond haar vrouwenlichaam zat te zijn. Binnenkort zal ze na een operatie door het leven gaan als man, meldt Bild.
Haar nieuwe naam is Balian, de naam van het personage dat Orlande Bloom speelt in de film 'Kingdom of Heaven'. "Mijn ouders weten nog niet of ze me bij mijn nieuwe naam gaan noemen", aldus Buschbaum.
http://www.telegraaf.nl/buitenland/3122 ... html?p=6,2
BERLIJN - De Duitse Yvonne Buschbaum (27) won meerdere malen Europees brons met het polsstokhoogspringen, maar nu is ze een keer heel anders in het nieuws.
Op de Duitse televisie vertelde ze donderdagavond haar vrouwenlichaam zat te zijn. Binnenkort zal ze na een operatie door het leven gaan als man, meldt Bild.
Haar nieuwe naam is Balian, de naam van het personage dat Orlande Bloom speelt in de film 'Kingdom of Heaven'. "Mijn ouders weten nog niet of ze me bij mijn nieuwe naam gaan noemen", aldus Buschbaum.
http://www.telegraaf.nl/buitenland/3122 ... html?p=6,2
- lightningbolt
- ForumFan
-
troeteltrans
- Banned Lid
die zou ik denk ik lezen als *homo* ipv trans 
trouwens, ze zijn weer leuk die reactie's onderaan het artikel
weet je wat ik nou zo apart vindt?
dat mensen geneigd zijn transen te zien als vrouwen die in mannen veranderen en mannen die in vrouwen veranderen...
Hoe zou het nou komen dat we die denkfout zo vaak maken..
Dat een meid zegt, "ik zou er niet aan moeten denken een kerel te worden", geeft al aan dat ze het onderwerp helemaal vanuit de verkeerde invalshoek gadeslaan...
Dat zou echt eens moeten veranderen in het basisonderwijs... kennis over dit soort zaken...
trouwens, ze zijn weer leuk die reactie's onderaan het artikel
weet je wat ik nou zo apart vindt?
dat mensen geneigd zijn transen te zien als vrouwen die in mannen veranderen en mannen die in vrouwen veranderen...
Hoe zou het nou komen dat we die denkfout zo vaak maken..
Dat een meid zegt, "ik zou er niet aan moeten denken een kerel te worden", geeft al aan dat ze het onderwerp helemaal vanuit de verkeerde invalshoek gadeslaan...
Dat zou echt eens moeten veranderen in het basisonderwijs... kennis over dit soort zaken...
Dat verbaast me van jou als "insider" wel een beetjeelsie schreef:die zou ik denk ik lezen als *homo* ipv trans![]()
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
-
troeteltrans
- Banned Lid
nou het kan toch best een homo zijn?
Ook hetero's worden wel eens voor homo aangezien
Weet je wat trouwens raar is... vroeger zagen mensen me als homo..
maar ik krijg nu juist vaker de vraag of ik ook op vrouwen val...
pff niet over nadenken wat dat veroorzaakt
anders moet ik gelijk weer aan de kalmeringstabletten mss
Ook hetero's worden wel eens voor homo aangezien
Weet je wat trouwens raar is... vroeger zagen mensen me als homo..
maar ik krijg nu juist vaker de vraag of ik ook op vrouwen val...
pff niet over nadenken wat dat veroorzaakt
anders moet ik gelijk weer aan de kalmeringstabletten mss
Die kans is zelfs best groot: van de transmannen die ik ken is een groter percentage homo (of bi) dan van de bio-mannen.elsie schreef:nou het kan toch best een homo zijn?
En wie zijn het die vragen of jij ook op vrouwen valt? Toch niet al die mannen die dan ook wel met hun eigen vrouwelijkheid voor de draad willen komen
-
troeteltrans
- Banned Lid
Heb jij enig idee hoe ze jou in eerste instantie zien?elsie schreef:nee het zijn vrouwen gek genoeg die dat vragen... weird right?
Meestal nadat ze weten dat ik TS ben...
Doet me denken aan vrouwen die mij heel nadrukkelijk complimenteerden voor mijn oorbellen en dan lieten weten hoe leuk ze het vonden dat een man zoiets deed. Komt gelukkig bijna niet meer voor
-
troeteltrans
- Banned Lid
-
Anja Lasagna
- ForumFan
Idd, het is nu al een mooie jongen, en menig man zou jaloers zijn op zijn gespierde figuur.......maar ik vind het kapsel op de onderste foto met overhemd wel veeeeeel leuker dan het veel te korte kapsel op die foto in sport tenue.lightningbolt schreef:Veel is er niet meer voor nodig. Kijk die foto's maar eens bij het originele artikel.
Uw sterverslaggeefster 
-
troeteltrans
- Banned Lid
-
Anja Lasagna
- ForumFan
-
Anja Lasagna
- ForumFan
Nog nooit meegemaakt dat een v/m en ik ons tot elkaar aangetrokken voelden, maar een interessant idee is het welJaniek2 schreef:Net als al die mannen die bij hoog en bij laag beweren "hetero" te zijnPitty Brad schreef:Maar dan alleen v/m's he?!elsie schreef:sop sop, lekkere TS lover van me![]()
?
Neemt dus niet weg dat ik alleen op mannen val, en dat het me niet om een (ex) vagina gaat
Uw sterverslaggeefster