Oproep voor KRO-programma "Omdat Ik Het Zeg"
Moderator: Moderators
- Morbide
- Forumdiva
- Contacteer:
Kleine toelichting: ik denk dat Bram het tijdens de puberteit nog wel eens moeilijk zou kunnen krijgen omdat zijn lichaam dan gaat vermannelijken. Ik denk niet direct dat hij een transje in de dop is oid. Hij zit duidelijk lekker in zijn androgyne vel. Ik hoop ook voor hem dat dat zo blijft.
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
-
troeteltrans
- Banned Lid
-
Anja Lasagna
- ForumFan
Die psychiater (tevens schrijver) is een paar jaar geleden nogal negatief in het nieuws geweest omdat ie (vrouwelijke) patienten zou hebben misbruikt.Janiek2 schreef:Frederique_ schreef: Die psychiater leek wel budgetbepaald.
Persoonlijk vind ik em wel erg kien; hij zegt dat er niet zo heel veel genderdysfore kinderen zijn, maar dat het onderwerp nogal mediageniek is. True!
En wat ie verder zoal te melden heeft over eaa is ook nogal nuchter. Nix geen geslachtoffergedoe, kommer en kwel oid.
Uw sterverslaggeefster 
-
Anja Lasagna
- ForumFan
Omdat ie het niet ala de jaren 70/80/90 in de (zeer) (zware) probleemsferen trekt, net zoals de overige gasten en de presentatrice?Janiek2 schreef:In mijn beleving eerder simplistisch.Pitty Brad schreef: nogal nuchter
Ik vind het eerlijk gezegd een verademing om te zien en te horen dat het een gegeven feit is, en wat er evt mee of aan gedaan kan worden, ipv de 'anders had ik mezelf van kant gemaakt enz' verhalen.
Uw sterverslaggeefster 
Het staat me niet zo helder meer voor de geest en ik vind het de moeite niet om het nog een keer te gaan bekijken, maar de enigen die er bij mij heel goed uit de verf kwamen waren Bram en de moeder. Van die psych herinner ik me vooral dat hij bleef steken in cliché's.Pitty Brad schreef:Omdat ie het niet ala de jaren 70/80/90 in de (zeer) (zware) probleemsferen trekt, net zoals de overige gasten en de presentatrice?Janiek2 schreef:In mijn beleving eerder simplistisch.Pitty Brad schreef: nogal nuchter
Ik vind het eerlijk gezegd een verademing om te zien en te horen dat het een gegeven feit is, en wat er evt mee of aan gedaan kan worden, ipv de 'anders had ik mezelf van kant gemaakt enz' verhalen.
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes