Mrs In-Betweeny

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Niemand
dagelijks aanwezig

Mrs In-Betweeny

Bericht door Niemand »

Monday 03 March
9:00pm - 10:00pm
BBC3

Drama centred around the misfortunes of the Winslow family. After Mum and Dad die in a freak and embarrassing accident, the kids crave a normal life. Then Gran decides botox, plastic surgery and a new lust for life are her way forward, while embarrassing Uncle Nigel and his ghastly girlfriend Kathleen are too loved-up to notice anyone else. Luckily, Uncle Brendan is leaving his glamorous life in Las Vegas to take charge - but the Winslows have another surprise in store for them.

http://www.mininova.org/search/?search=betweeny

Als iemand liever van usenet download, mail me voor de .nzb
anjatheefee
ForumFan

Bericht door anjatheefee »

Bedankt voor de tip! Ik ben hem aan het ophalen.
Hij staat trouwens in alt.binaries.multimedia.comedy.british
Niemand
dagelijks aanwezig

Bericht door Niemand »

Ik vond de pilot erg goed.
Maar..., er is iets mee waarvan ik niet goed weet wat ik er van moet vinden. :o
Morbide
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Joanie schreef:Ik vond de pilot erg goed.
Maar..., er is iets mee waarvan ik niet goed weet wat ik er van moet vinden. :o
Heeft het iets te maken met de beschrijving uit je eerste postje? Freak, embarrassing (x2) en daar dan boven op nog eens een man die vrouw wil worden. OMG! Kijken!
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
Niemand
dagelijks aanwezig

Bericht door Niemand »

Morbide schreef:
Heeft het iets te maken met de beschrijving uit je eerste postje? Freak, embarrassing (x2) en daar dan boven op nog eens een man die vrouw wil worden. OMG! Kijken!
Nee, totaal NIET!
Die beschrijving is trouwens braaf geknipt en geplakt.
Lezen is toch blijkbaar een hele kunst, freak accident? embarrasing situations?

Mischien moet je zelf eerst maar eens kijken want je hebt blijkbaar geen flauw idee waar je over praat. :P
Maar ja, mischien voel je je aangesproken..., daar kan ik niets aan doen hoor.
Morbide
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Heb de film niet gezien inderdaad en ben ook niet van plan om te gaan kijken. De beschrijving die je geplakt hebt komt op mij over als "net als je denkt dat je alles hebt meegemaakt, gebeurt er nog iets gekkers." Misschien is het wel een goede film, maar met een dergelijke beschrijving verwacht Priscilla, queen of the desert taferelen en dat vond ik ook een flutfilm. Ik voel me niet aangesproken overigens. Transamerica en Hedwig vind ik wel goede transenfilms. (Om iets positiefs te zeggen =P)
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
ik ben hier niet meer
Forumdiva

Bericht door ik ben hier niet meer »

Different for Girls vond ik ook wel een goede film.
Joyy
Forumdiva

Bericht door Joyy »

Nannette schreef:Different for Girls vond ik ook wel een goede film.
me 2

hoewel ik hem niet bewust ben gaan kijken, het was een preview die mij heel goed viel, mijn wedergezelschap reageerde voor mij heel verrast door erg positief te zijn over de film ;)
Niemand
dagelijks aanwezig

Bericht door Niemand »

Morbide schreef:Heb de film niet gezien inderdaad en ben ook niet van plan om te gaan kijken. De beschrijving die je geplakt hebt komt op mij over als "net als je denkt dat je alles hebt meegemaakt, gebeurt er nog iets gekkers." Misschien is het wel een goede film, maar met een dergelijke beschrijving verwacht Priscilla, queen of the desert taferelen en dat vond ik ook een flutfilm. Ik voel me niet aangesproken overigens. Transamerica en Hedwig vind ik wel goede transenfilms. (Om iets positiefs te zeggen =P)
Je verwacht, je denkt dat, het komt op jou over als, film....
Zoals gezegd, mischien eerst verdiepen in dingen die je afkraakt in plaats van gillend in de verdediging schieten zonder te weten waar je het over hebt...

Het is een serie over een tg die uit haar leven in de US weggerukt wordt en nu opeens met 3 kids opgescheept zit in het dorp waar ze geboren is waar niemand weet dat ze inmiddels tg is.

Ik zou ook maar niet kijken, omg wtf straks is het net echt. :P
ik ben hier niet meer
Forumdiva

Bericht door ik ben hier niet meer »

Malle schreef:
Nannette schreef:Different for Girls vond ik ook wel een goede film.
me 2

hoewel ik hem niet bewust ben gaan kijken, het was een preview die mij heel goed viel, mijn wedergezelschap reageerde voor mij heel verrast door erg positief te zijn over de film ;)
Ik heb hem op DVD (helaas zonder ondertiteling, hier niet uitgebracht)
Plaats reactie