Passabiliteit part 187...
Moderator: Moderators
-
troeteltrans
- Banned Lid
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Een contra-indicatie voor een realiteitsstoornis klinkt goed!
Je bedoelt vermoedelijk een indicatie voor een realiteitsstoornis of een contra-indicatie voor de afwezigheid van een realiteitsstoornis?
Groetjes,
Frederique
... die nog goed bij de pinken is
Je bedoelt vermoedelijk een indicatie voor een realiteitsstoornis of een contra-indicatie voor de afwezigheid van een realiteitsstoornis?
Groetjes,
Frederique
... die nog goed bij de pinken is
Kijk ook eens op de genderkalender !
Frederique_ schreef:Ik heb het over zelfbeeld n.a.v. het spiegelbeeld![]()
Ik hoor vanuit mijn omgeving ook dat ik langzaam maar zeker er veel vrouwelijker uit zie in mijn gezicht. Natuurlijk zijn er (zeker op mijn werk) meerdere mensen die me structureel nog met hij/zijn/etc aanspreken. Vind ik ook niet raar of vervelend, al vind ik het wel prettig dat ik ook steeds vaker zij/haar/etc hoor. Maar juist doordat mijn gevoel wat tussen man en vrouw zit heb ik in beide gevallen wel iets van "het past toch niet helemaal"... Buiten mijn werk om word ik nog steeds gespot als iemand die als man geboren is. Ik heb daar ook geen moeite mee. Wel valt het op dat mensen me vaker "mevrouw" noemen dan een paar maanden geleden.
Maar wat mij vooral opviel was dat het in mijn eigen zelfbeeld zo snel veranderde: tot een paar weken geleden zag ik een mannengezicht als ik in de spiegel keek (en geen make-up droeg). Tegenwoordig zie ik echt een vrouw...
Groetjes,
frederique mag ik vragen wat voor werk je doet?
Frederique
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Ik werk in de ICT als operationeel leidinggevende en technisch projectleider.
Groetjes,
Frederique
Groetjes,
Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer: