Ze kunnen de ballen krijgen

Algemeen

Moderator: Moderators

Kunnen ze van jou de ballen krijgen ?

Van mij hebben ze ze al
7
23%
Ik kom er binnenkort wel van af
2
7%
Ik wil ze nog liever gisteren dan vandaag kwijt
10
33%
Misschien dat ik kwijt wil, maar ik twijfel nog
4
13%
Misschien dat ik ze ooit laat weghalen, maar voorlopig zeker niet
7
23%

Totaal aantal stemmen: 30

Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Malle schreef:zou mooi zijn als de hele batterij aan hulpverlening in 1 afdeling zou zitten, want volgens mij bestaat er geen enkele trans zonder psychische propblemen, trans zijn is namelijk inherent aan pcyshisch gelazer
Ik ben daar niet op tegen, mits je de vrijheid houdt om je eigen oplossing te kiezen. Ik heb al een goede coach/counselor/gids buiten de VU en zit er echt niet op te wachten dat men mij dwingt om hun psycholoog daarvoor te gebruiken omdat ze zeker weten dat ze die kunnen vertrouwen.

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Bericht door Mara »

Kunnen ze van jou de ballen krijgen ?
Afgestaan voor medisch onderzoek :)
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
ik ben hier niet meer
Forumdiva

Bericht door ik ben hier niet meer »

Malle, ik zei al dat niet iedereen jouw afspraak je dank zou afnemen. Luc Gijs, fulltime psycholoog genderteam (en volgens mij ook het hoofd van de psychologen en niet Peggy Cohen-Kettenis), heeft tegen mee eens gezegd als er bij iemand binnen komt die zegt ik wil van geslacht veranderen, maar voor de rest heb ik geen pstychische problemen, dan wijs ik die direct de deur, want dat kan niet. Hoe een ieder met die psychische problemen omgaat, en hoe ernstig ze zijn is een heel ander verhaal.
Sticky
ForumFan

Bericht door Sticky »

Mara schreef:Afgestaan voor medisch onderzoek :)
Wel nobel. Ik zat juist te denken of ik ze niet kan verkopen aan een cannibalisme-fetshist. Zie ik nog wat terug van die centjes.

Weet je wat, de veiling is geopend en begint bij 1000 euro voor m'n paaseieren :P

Sticky
Vrouw
Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Bericht door Mara »

Sticky schreef:Weet je wat, de veiling is geopend en begint bij 1000 euro voor m'n paaseieren :P
Ooohhh.....ze zijn je wel wat waard he :lol: :roll:

Als ik het zo van je lees, had ik eigenlijk wat korting op de kosten van mun srs kunnen uithandelen voor die twee schrompelijke nootjes......maar er waren maar twee opties op dat stuk papier wat moest tekenen......of wel de ton in(of op sterk water mee naar huis) of wetenschappelijk onderzoek.....en idd vond ik het toch van voordeel als ik de wetenschap ermee nog van dienst kon zijn en daar vraag je gewoon niet naar un preis :roll:

Mara
ik ben hier niet meer
Forumdiva

Nouja, bij mij is nooit iets gevraagd, en heb ik ooit nooit iets hoeven tekenen bij een operatie, ook niet bij de SRS. Ik weet van iemand in USA die heeft ze laten indrogen er er oorbellen van laten maken (gaat het verhaal), niet bepaald mijn idee waarmee ik in mijn oren wil rondlopen......
Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Bericht door Mara »

Hehe.....dat noem ik dan oorballen :)
Joyy
Forumdiva

Bericht door Joyy »

Nannette schreef:Malle, ik zei al dat niet iedereen jouw afspraak je dank zou afnemen. Luc Gijs, fulltime psycholoog genderteam (en volgens mij ook het hoofd van de psychologen en niet Peggy Cohen-Kettenis), heeft tegen mee eens gezegd als er bij iemand binnen komt die zegt ik wil van geslacht veranderen, maar voor de rest heb ik geen pstychische problemen, dan wijs ik die direct de deur, want dat kan niet. Hoe een ieder met die psychische problemen omgaat, en hoe ernstig ze zijn is een heel ander verhaal.
ik weet niet of dat wel goed zou uitpakken voor de client

in mijn geval vond het vu het belangrijk om gespekken aan te gaan met een psych buiten het vu, simpelweg om de reden dat ik een diagnose adhd op zak heb

ik ben daar na enige weerstand toch een keer of 5 geweest en stond die 5 keer na 10 minuten weer buiten, kheb dus gedaan wat het vu er vroeg maar ben er ook weer op eigen beslissing mee gestopt, verloren tijdverdrijf

volstrekt onnodig daar ik ook nog eens met een andere psycholoog praatte, eentje waar het vu geen vertrouwen in had, wat niet mijn probleem was

al dat gedoe zou opgelost kunnen worden door een psychenteam binnen het vu op te nemen, vooral goed voor het vu zelf omdat ze dan de touwtjes in handen kunnen houden

ik denk dat het voor de client prettiger kan zijn buiten het vu omdat je dan vrijer kan babbelen

zo is mijn situatie althans en ik vind dat ok, het vu hoeft ook niet alles te weten natuurlijk :wink:
ik ben hier niet meer
Forumdiva

Ik zou niet graag elke 2 weken naar Amsterdam gaan voor een gesprek met mijn psycholoog vanuit Rotterdam. Nu nog contact met Luc Gijs als ik het nodig vind, zijn voorstel was jaarlijks, en dat zal het waarschijnlijk ook wel ongeveer worden.
Joyy
Forumdiva

Bericht door Joyy »

elke 2 weken lijkt me ook wat veel
ik ben hier niet meer
Forumdiva

Bij bepaalde problemen is het zelfs gewenst dat er elke week contact is tussen behandelaar en cliënt. Als het puur gaat om ts is het na de diagnostische fase eens in de 3 maanden. Maar het laatste half jaar voor de operatie is dat mij ook wel wat frequenter geweest, maar Hoofddorp/Leiderdorp is heel wat dichterbij het VU dan Rotterdam nog altijd.
Joyy
Forumdiva

Bericht door Joyy »

kheb het ook gehad, naja om de 2 weken en enkele gesprekken zelf 2 keer ind e week

ging mij overigens veel te snel

de diagnose ts was al gesteld bij gesprek 3
ik ben hier niet meer
Forumdiva

Bij mij voor het 1e gesprek geloof ik al, ook omdat me ook vlak voor mijn 1e gesprek ruim 20 minuten aan het woord had gezien in een talkshow.....En degene die mij interviewde een bekende psycholoog/seksuologe is.
tijgertje
ForumFan

Bericht door tijgertje »

Bij mij zitten ze ook een beetje te zeuren
loop er al ruim 1,5 jaar en ze willen nog met de psych van het GGZ praten omdat ik waarschijnlijk sydroom van Asperger heb -_-'

Ik wil verdomme verder!
Joyy
Forumdiva

Bericht door Joyy »

lastig, wanneer je een of andere nevenstoornis hebt wordt men nog voorzichtiger met stellen van diagnose

je doet er niks aan, behalve duidelijk blijven maken dat het je menens is
Plaats reactie