Meer rust op het forum
Moderator: Moderators
-
dhiamara
- ForumFan
Oei wat zullen we het moeilijk krijgen
Als al nu niet geaccepteerd wordt dat je "bejaard"wordt met al zijn veranderingen, dan zullen wij als transen/tv een groot beroep moeten doen op de chemie om al die rimpels plooien etc weg te kunnen werken.

With Love and Lightness.
"Wees er van bewust dat je een toeschouwer bent van het Universum"
"Besef tegelijkertijd dat je tevens een Deelnemer bent van het Universum
"Wees er van bewust dat je een toeschouwer bent van het Universum"
"Besef tegelijkertijd dat je tevens een Deelnemer bent van het Universum
-
ik ben hier niet meer
- Forumdiva
mee eens BeaTV-Bea schreef:ik dacht dat deze site bedoelt was om elkaar te versterken in het gehele T- zijn. En dan zo, dat het T-zijn beter door de maatschappij geaccepteerd zou worden. Maar als er hier al met modder wordt gegooid, hoe kun je dan verlangen van de andere mensen dat ze gewoon doen.
Groetjes Bea.
momenteel kijk ik graag op het forum
als we allemaal iets meer posten over bv. shoppen
komt de stroom positieve berichten ook wel weer op gang
dus, shoppen = positiefkate schreef:mee eens BeaTV-Bea schreef:ik dacht dat deze site bedoelt was om elkaar te versterken in het gehele T- zijn. En dan zo, dat het T-zijn beter door de maatschappij geaccepteerd zou worden. Maar als er hier al met modder wordt gegooid, hoe kun je dan verlangen van de andere mensen dat ze gewoon doen.
Groetjes Bea.
momenteel kijk ik graag op het forum
als we allemaal iets meer posten over bv. shoppen
komt de stroom positieve berichten ook wel weer op gang
zit wat in
Joy
-
troeteltrans
- Banned Lid
-
ik ben hier niet meer
- Forumdiva
-
troeteltrans
- Banned Lid
een anker een zeemeermin en een bos rozen op mn rechterarm... op mn linkerarm *I <3 my mom*
Waarom geen nagellak Nanette?
Ik gebruik het altijd omdat mn nagels dan sterk blijven...soms zelfs blauw, mag niet volgens Transenkunde deel 1, hoofdstuk 4, paragraaf 8, maar Vennix schrijft er niets over (?).
Waarom geen nagellak Nanette?
Ik gebruik het altijd omdat mn nagels dan sterk blijven...soms zelfs blauw, mag niet volgens Transenkunde deel 1, hoofdstuk 4, paragraaf 8, maar Vennix schrijft er niets over (?).
ferrarie rood nog wel, toe maar
soms schrik je zelf even van je eigen nagellak
op je tenen bijv
en je bij de dokter vanwege een enkelblessuere even naar je voet moet laten kijken, en even vergeten was dat die nagels gelakt waren
en de dokter al even verbaast keek, wat maar een seconde duurde
mina, ik ken je een beetje en volgens mij zijn het geen rozen...
soms schrik je zelf even van je eigen nagellak
op je tenen bijv
en je bij de dokter vanwege een enkelblessuere even naar je voet moet laten kijken, en even vergeten was dat die nagels gelakt waren
en de dokter al even verbaast keek, wat maar een seconde duurde
mina, ik ken je een beetje en volgens mij zijn het geen rozen...
-
ik ben hier niet meer
- Forumdiva
Mina, ik gebruik al een aantal jaren geen make-up. oa door gebrek aan een goede plaats om make-up aan te brengen, en het feit dat ik er totaal geen behoefte aan had. Maar dat komt wel weer, en dan maak ik wel ergens een plaats er voor.
Ik heb trouwens 2 tattoos van Winnie The Pooh, 1 op mijn linkerarm met een bosje bloemen in zijn hand met aan de stelen van de bloemen een hartje, en op mijn rechterbil hangt Pooh aan een boomtak en kan hij net niet bij zijn pot honing......
Ik heb trouwens 2 tattoos van Winnie The Pooh, 1 op mijn linkerarm met een bosje bloemen in zijn hand met aan de stelen van de bloemen een hartje, en op mijn rechterbil hangt Pooh aan een boomtak en kan hij net niet bij zijn pot honing......
-
troeteltrans
- Banned Lid
-
ik ben hier niet meer
- Forumdiva
-->