Hoi lady...
Zijn geen tasjes hoor, maar "mappen"... en da's natuurlijk heel wat anders... mevrouw, mevrouw... uw tasje staat in brand... riep ooit caberetier Fons Jansen over een pastoor met z'n wier(r?)ookvat... dusse... niks te T-site dus tasjes he???
Ik vind het hartstikke duidelijk zo... als het zou werken... en dat doet het dus niet.. zodra je van lezen overgaat naar schrijven (en dus inlogt) zie je ineens hele andere brandhaarden
Ook vind ik het persoonlijk heerlijk dat de oudste berichten bovenaan staan... en vooral ook dat alleen de mappen (en niet de berichten) al dan niet in brand staan... kun je tenminste alles nog eens opnieuw doorlezen en op je laten inwerken
Nou... ehhh... ff cynisch genoeg geweest vind ik zelf... (en anders zegt Nathalie dat ik weer aan vakantie toe ben, en dat ben ik dus nog niet

).... FF serieus... ik vind de site prachtig sascha, heus waar, en ik waardeer alle inspanningen die je je daarvoor getroost. Klasse, meen ik echt... Maar misschien dat je toch ff met de in deze tekst verwoorde suggesties rekening kunt houden???
Liefs,
Ilona