Ik heb net besloten eindelijk eens naar Spokanië te reizen.....nu het eindelijk touristisch aantrekkelijk word
Is er al iemand geweest, die me iets over dit mysterieuse land kan vertellen
groetjes
Mara
Moderator: Moderators
Kun je Frederique meenemen Kim, hoef zij nie weer alleen op vakantie....kan zij nog ff in Rokanië en Progynovia langs op trugwegKim Femme schreef:Tip:
"Sparkle"
Nog nooit geweest, maar ik hoor dat er bloedmooie vrouwen wonen.Claudia Zomer schreef:Hm......ik dacht eigenlijk aan Transgenderia, daar zijn jullie vast allemaal al geweest, misschien kan iemand mij er iets meer over vertellen?
Claudia Zomer
@Saartje en gij, die ooit in Hovameka is geweest.....ze lijken alleen op bloedmooie vrouwen(of mannen), maar ze hebben allemaal hun eigen klein geheimtjeSaartje schreef:Nog nooit geweest, maar ik hoor dat er bloedmooie vrouwen wonen.![]()
Ik heb net gelezen over Hovaméka en ik hield het niet droog.Mara schreef:@Saartje en gij, die ooit in Hovameka is geweest.....ze lijken alleen op bloedmooie vrouwen(of mannen), maar ze hebben allemaal hun eigen klein geheimtjeSaartje schreef:Nog nooit geweest, maar ik hoor dat er bloedmooie vrouwen wonen.![]()
kben er geweest....ben er eigenlijk vaker, alleen dat de inwoners dit land echt nie zo noemen, ze kennen zelfs het woord transgender niet
Hi Mara,Mara schreef: @Joy en ook Kim en Ajira....boar, zijn jullie serieus
Ja maar Kim daarvoor was dit topic nie bedoeld......maar geeft nie, ik wens je un erg leuke tijd daar in ManchesterKim Femme schreef:Ja hoor, ik ben zeker serieus.
... eh koude landje, koude landje?An78 schreef:zal wel in dit koude landje blijven.