Mara schreef:johnn schreef:Ik zat al te denken om deze draad op slot te gooien
Nou Johnn.....la ma open da draadje......laat toch lekker zien hoe de dames tekeer kunnen gaan he
Ik vind Zohras initiatief best goed.....tis zeker nie verkeerd als je Tees*watdanook in beeld en geluid op de scherm krijgt.....bijna zoals in het echt.....
......voor de beeldvorming voor geïnteresseerden echt iets leuks!
Mara
Eindelijk eens een positieve noot.
Waar het mij omgaat is dat ik gewoon PUUR omdat ik het leuk vond een eigen site begon. Het wordt meteen al afgekraakt als een YOUTUBE kloon terwijl het dat HELEMAAL niet is. Dit is gewoon iets speciaal alleen voor 'ons soort' mensen waar wij veilig en zonder angst filmpjes kunnen plaatsen.
Natuurlijk worden die niet ALLEEN door ONS geplaatst maar iedereen die er lid wordt MAG ZELF filmpjes plaatsen! Dat is het hele idee erachter. Ook kunnen mensen zelf een profiel aanmaken en kletsen op de fora.
Waar ik BOOS om werd was gewoon het feit, dat terwijl ik met mijn goede hart graag iets vor de mensen deed, er gelijk zo NEERBUIGEND en negatief op mij gereageerd werd.
Ok ik SPEEL de hoer, so what? Maakt dat mij een slecht mens? En WAAROM moet dat aangekaart worden?
Ik weet ook wel als ik dergelijke advertenties op het internet heb staan dat je dan door het slijk gehaald word, kun je maar zien hoe eng de mensen eigenlijk zijn en je gelijk erop veroordelen!
Ik reageer dan wel niet zo netjes en keurig als jullie gewend zijn maar probeer je mij eens in te voelen hoe ik me moet voelen terwijl ik denk een leuk initiatief te nemen voor de mensen en dan krijg je DIT soort reacties met zaken die HELEMAAL niet relevant zijn?
Wie heeft mij verteld dat IK REPRESENTATIEF moet zijn voor de hele TG gemeenschap? Wie heeft mij dat OPGELEGD? Ik niet hoor, ik ben gewoon mijzelf en leef mijn leven en wat mensen van mij denken zal mij GEHEEL worst zijn...
Voor mijn part wordt ik hier verwijderd want tussen zon stel enge mensen, daar wil ik niet eens meer vertoeven... VRESELIJK!!!
Zohra