BAN

Wil je wat kwijt over travestie.org? Doe het dan hier.

Moderator: Moderators

lief dinnetje
Eredivisie

Bericht door lief dinnetje »

Hoi Johnn,

Is het niet gewoon mogelijk om tijdelijk de aanmaak van nieuwe gebruikers te 'blocken' ?
Er moet toch een security voorzien zijn om de aanmaak van nieuwe gebruikers tijdelijk stil te leggen.

Groetjes,

Mel
johnn
Forum / Website Beheerder
Contacteer:

Bericht door johnn »

ex-hetero travestiet schreef:Hoi Johnn,

Is het niet gewoon mogelijk om tijdelijk de aanmaak van nieuwe gebruikers te 'blocken' ?
Er moet toch een security voorzien zijn om de aanmaak van nieuwe gebruikers tijdelijk stil te leggen.

Groetjes,

Mel
Technisch is dat idd niet onmogelijk (vrij makkelijk zelfs).
Alleen zijn er ook serieuze mensen die hier terecht komen (aan het begin van hun (noem het maar) T*-zijn) en die zou je dan mislopen.
Ik denk dat een hoop mensen hun T*zijn juist door de site en forum in goede banen heeft kunnen leiden......en die mensen zou je dan niet bereiken, met mogelijke gevolgen van dien.
Dat is de reden dat we dus er niet voor kiezen om de site/forum 'dicht' te gooien maar bezig zijn op andere fronten.
Dat het extra werk kost nemen we maar (even) voor lief.........overigens gaat dit wel ten koste van andere zaken.
Om een voorbeeld te geven: ik ben er al een tijdje niet toe gekomen om de aanvragen voor het TS forum te behandelen en dat geldt ook voor de 'uitagenda'.
Dat is dus ook een bijkomend iets van het gedrag van een enkeling.
Laatst gewijzigd door johnn op za mei 17, 2008 0:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Groetjes,

Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
Joyy
Forumdiva

Bericht door Joyy »

mm, aanmelding met bericht naar moderatoren, een dichtgetimmerd forum zeg maar

nee dat wil je niet maar dat gelazer steeds komt jullie en de rest van het forum ook giga de neus uit

ik ben wel wat gewend maar nieuwkomers durven geen meter te schrijven op deze manier

en dat is eigenlijk heel triest maar er is vooralsnog geen andere oplossing anders dan een enkeltje planeet mars voor deze of gene :wink:
johnn
Contacteer:

Bericht door johnn »

Op persoonlijke titel
Joyy schreef: en dat is eigenlijk heel triest maar er is vooralsnog geen andere oplossing anders dan een enkeltje planeet mars voor deze of gene :wink:
Wat mij aangaat....letterlijk
Groetjes,

Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
Bea-Smit.
Forumdiva

Bericht door Bea-Smit. »

Beste Johnn,
in ieder geval hartelijk bedankt dat je dit werk doet voor de vooral de beginnende T's.
Zelf laat ik diegene die met modder gooien rustig schrijven en geef ze geen antwoord. Alleen diegene die daadwerkelijk hulp willen geef ik antwoord via een de site of via een PBtje. Als iedereen dat doet hebben ze ook geen lol meer om te schrijven.

Groetjes Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
Saartje
Eredivisie

Bericht door Saartje »

johnn schreef:Op persoonlijke titel
Joyy schreef: en dat is eigenlijk heel triest maar er is vooralsnog geen andere oplossing anders dan een enkeltje planeet mars voor deze of gene :wink:
Als ik me kan inhouden.
Dan zou jij dat helemaal moeten kunnen.
Meneer engelengeduld. :P

Maar, hoe moeilijk is het om iemand mod te maken?
Ik heb best wel wat forums gerund in mijn tijd.
Kwestie van een hokje aanvinken.
Men run on testosterone, women on toblerone.

Jo Brand
johnn
Contacteer:

Bericht door johnn »

Saartje schreef:
johnn schreef:Op persoonlijke titel
Als ik me kan inhouden.
Dan zou jij dat helemaal moeten kunnen.
Meneer engelengeduld. :P
:oops: dank je wel :oops:
Maar ik ben net een echt mens...en dus heel af en toe schiet ook ik wel eens een beetje uit mijn slof :lol:
Saartje schreef:Maar, hoe moeilijk is het om iemand mod te maken?
Ik heb best wel wat forums gerund in mijn tijd.
Kwestie van een hokje aanvinken.
Je hebt gelijk, op zich is dat ook niet zo heel moeilijk, is het idd een kwestie van de juiste hokjes aanvinken.
Wat ik meer bedoelde is om de juiste persoon te vinden.
Ik kan bijv wel vinden dat iemand dat goed zou kunnen maar wil die iemand ook wel??, kost dus wat tijd om dat kort te sluiten (mail over en weer)
Dan ook duidelijke afspraken maken wat wel en wat niet te doen, wie wat precies doet enz....kost ook wat tijd (mail over en weer)
Je zult die mensen ook moeten leren/vertellen waar alle (zeg maar even) knoppen zitten en welke knop precies wat doet, kost ook (wat) tijd.
Dat afgezet dus tegen het feit dat over ong. 2 weken de mensen die zich opgegeven hebben geinstaleerd worden, denk ik dus dat het niet zo heel veel zin heeft om dat 'extra' werk te doen (maar dat is mijn mening)
Ok, Lisa en ik hebben het nog 2 weken 'druk' , maar dat zullen we wel overleven :lol:

dat alles neemt niet weg dat ik het waardeer dat er ook meegedacht wordt hoe zaken beter/anders kunnen.
Groetjes,

Saartje
Eredivisie

Bericht door Saartje »

johnn schreef: Je hebt gelijk, op zich is dat ook niet zo heel moeilijk, is het idd een kwestie van de juiste hokjes aanvinken.
Ik kan bijv wel vinden dat iemand dat goed zou kunnen maar wil die iemand ook wel??, kost dus wat tijd om dat kort te sluiten (mail over en weer)
Dan ook duidelijke afspraken maken wat wel en wat niet te doen, wie wat precies doet enz....kost ook wat tijd (mail over en weer)
Ik dacht persoonlijk aan Joyy, als ze het zou willen doen.
Die weet precies wie er wel nieuw is en niet denk ik.
En als je alleen bepaalde rechten geeft lijkt me dat ook geen probleem.
Dit alleen ter uitleg, ik snap de situatie en laat het dan ook geheel aan jullie over uiteraard.

Jo Brand
Joyy
Forumdiva

Bericht door Joyy »

Saartje schreef:
johnn schreef: Je hebt gelijk, op zich is dat ook niet zo heel moeilijk, is het idd een kwestie van de juiste hokjes aanvinken.
Ik dacht persoonlijk aan Joyy, als ze het zou willen doen.
Die weet precies wie er wel nieuw is en niet denk ik.
En als je alleen bepaalde rechten geeft lijkt me dat ook geen probleem.
Dit alleen ter uitleg, ik snap de situatie en laat het dan ook geheel aan jullie over uiteraard.
ik bedankt voor de eer :wink:
Saartje
Eredivisie

Bericht door Saartje »

Joyy schreef:
ik bedankt voor de eer :wink:
Dan zijn we snel klaar. :lol:

Jo Brand
Joyy
Forumdiva

Bericht door Joyy »

kheb nu nog wel wat meer tijd maar vanaf volgende week niet dus zoveel zin heeft het niet
:wink:
Joyy
Forumdiva

Bericht door Joyy »

he, toch jammer dat ik nu de ban functie niet kan beheren

ze is er namelijk weer, ja wie, nou, een van die 2, en het geze*k is weer niet van de lucht
johnn
Contacteer:

Bericht door johnn »

johnn schreef:Ter info,

onderstaande PB kreeg ik binnen.
Dit is afkomstig van ofwel Mila, ofwel Mina, ofwel Patricia.
Het onder 'valse' namen binnenkomen is al een tijdje bezig en daar hebben we (dagelijks) best wat werk aan om ze steeds te bannen en berichten te verwijderen.
Het geeft wel aan dat (1 van) deze 3 er bewust op uit is/zijn om de site/forum kapot te maken.
Wij zullen ons best blijven doen om dit niet te laten gebeuren, maar het kan dus wel voorkomen dat er soms (tijdelijk??) berichten op het forum kunnen staan die aanvallen naar personen inhouden, onze excuses hiervoor.
Wij doen ons best om deze berichten (en personen) zo snel mogelijk te verwijderen.
Van: divamayday
Aan: johnn
Geplaatst: 16 Mei 2008 22:48
Onderwerp: je bant maar een eind weg
je bant maar een eind weg, maar binnenkort staan overdag 1000 berichten extra. hoe meer jij bant, hoe meer berichten er bij zullen komen
Ik heb inmiddels berichten gekregen waardoor het er sterk op lijkt dat ik Mina ten onrechte in het rijtje geplaatst heb.
Mijn ecxuses dan ook daarvoor.
Het maakt het verder wel iets makkelijker voor de actie's waar wij mee bezig zijn......er blijven er nog maar 2 over waar we ons op moeten richten.
Groetjes,

Joyy
Forumdiva

Bericht door Joyy »

en 1 van die 2 - patricia dit keer - nu volledig de weg kwijt heb ik de indruk - is inmiddels weer binnen

wilmavr
johnn
Contacteer:

Bericht door johnn »

Joyy schreef:en 1 van die 2 - patricia dit keer - nu volledig de weg kwijt heb ik de indruk - is inmiddels weer binnen

wilmavr
Is al weer 'behandeld' :lol:
was van de week al aangemeld en had dat toen al min of meer in de gaten.
Ik zat ook idd te wachten op de 1e post(en) om 'zekerheid' te hebben.
Groetjes,

Plaats reactie