Chaos bij chat

Wil je wat kwijt over travestie.org? Doe het dan hier.

Moderator: Moderators

Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

Nannette heeft deze draad gestart, waarin ze aangaf dat ze op de chat was. Ik was er ook en er was een Nannette onder de naam Nannette, dus heb ik weinig redenen aan te nemen dat het iemand anders was. Het door Sticky beschreven voorval heb ik gemist, dus daar zeg ik niks over.

Irene
Kleine stapjes
ik ben hier niet meer
Forumdiva

Bericht door ik ben hier niet meer »

Sticky schreef:Ik sprak net iemand die gister het gewoel op de chat gadesloeg en op een gegeven moment tot haar stomme verbazing las dat Nannette zo ongeveer een routebeschrijving naar haar huisadres in haar woonplaats gaf, alleen het huisnummer vermeldde ze niet.
Of dat nou slim te noemen is voor een toekomstig chat-op?
Er word hier af en toe al met huisadressen van deze of gene rondgestrooit maar dat Nannette zelf haar eigen..........en dat midden in dat getrol.
Ik geloofde die kennis niet, maar die bezwoer dat het echt waar was en aan haar geschokte gezichtsuitdrukking over zoveel naiviteit te zien was het ook waar.
Ik heb in een private chat aangegeven waar ik ongeveer woon, aan iemand die sei in Ommoord te wonen. Je praat over zaken waar je niks van af wat sticky, je zit te stoken en waarom ? Heb ik je iets aan gedaan ofzo ? Er is in mijn ogen een groot verschil tussen dingen in een private chat of in een openbare chat bespreken, en ik vind het heel laaghartig van die kennis dat ze dingen die ze met mij in een private chat bespreekt aan jou vertelt, DAAR ben ik over geschokt, en dan ga jij mij hier nog proberen zwart te maken ook. Kijk, dat is nu de reden waarom ik een tijdje niet op het forum ben geweest, iedere keer dat andere mensen onderuit halen. Heb ik jou wat aangedaan ofzo ? Het was net zo netjes geweest om mij in een pb te vragen wat er gebeurd was ipv leugens hier op het forum over mij rond te strooien !
Yil
Eredivisie
Contacteer:

Bericht door Yil »

Nanette, het verhaal van Sticky komt bij mij niet als zwart maken over. Het lijkt mij juist beschermend.

Groet, Yip
ik ben hier niet meer
Forumdiva

Ik heb letterlijk gezegd dat ik op de Bergsingel woon, en dat die in de buurt van de Gordelweg is. En misschien heb ik dat inderdaad in het openbare gedeelte gezegd. Maar wat is daar voor schokkends aan als iemand aan mij vraagt waar de wijk is waar ik woon ? Ook pretendeer ik niet een toekomstige chat-op te zijn, en er is trouwens ook helemaal niet doorgegaan op dat adres uitwisselen. Zo'n klein iets wordt helemaal uit z'n verband gehaald. En beschermend naar mij toe ? Ik zie er weinig beschermends in, alleen maar afkraken van mij als persoon eerlijk gezegd.
Joyy
Forumdiva

Bericht door Joyy »

The Progynova@ 's schreef:Nanette, het verhaal van Sticky komt bij mij niet als zwart maken over. Het lijkt mij juist beschermend.

Groet, Yip
persoonlijke getinte negatieve opmerkingen staan er ook tussen, geschreven door sticky

waarbij het mij iig opvalt dat sticky de laatste dagen op wel meer mensen persoonlijk commentaar heeft, wat mij vrijwel altijd de conclusie doet trekken dat ze zelf niet helemaal lekker int velletje zit (geef niks, we houden toch wel van je :wink: ) maar dit alles terzijde :wink:

door dit soort geneuzel kom ik iig niet op de chat, en mis er niks an :wink:
ik ben hier niet meer
Forumdiva

Ik ben ruim een jaar een mede-beheerder geweest van een community bij compuserve, en oa daar forum en chat mede beheerd. Ik weet wat wel en niet kan. Ik heb ook de betreffende persoon bijna continue genegeerd. En ik heb gezegd dat ik jammer vond dat er geen chat-op was, en ik het evt. wel zou willen doen (af en toe hoor, niet elke avond). En iets kleins, 3-4 zinnetjes die gezegd zijn worden helemaal uit hun verband gehaald vanwege het feit dat ik durf te zeggen dat iemand gisteren continue zat te treiteren in de chat. Ik zie ook het nut van de mededeling van Sticky niet. Aan de Bergsingel in Rotterdam zijn minimaal 300 woningen. Als je zoiets nog niet eens op een chat zou mogen zeggen, sorry, als mensen daar van schrikken, en niet van de manier waar de betreffende persoon iedere keer iedereen onderuit haalde en beledigde weet ik niet meer waar we hier mee bezig zijn. In ieder geval niet met elkaar in waarde laten.
Sticky
ForumFan

Bericht door Sticky »

Ik ben ruim een jaar een mede-beheerder geweest van een community bij compuserve, en oa daar forum en chat mede beheerd. Ik weet wat wel en niet kan
Misschien heb ik het wel helemaal bij het verkeerde eind, misschien heeft compuserve geheel andere regels dan andere fora en chats, maar huisadressen vermelden mag niet.
Voor zover ik weet dan hoor.

Aan de Bergsingel in Rotterdam zijn minimaal 300 woningen
En in 1 van die 300 woningen woont.........zie je herkenbare avatar.

Niet dat ik Yip een veer in de derriere wil steken, maar die heeft helaas wel gelijk dat je in bescherming genomen moet worden.
Dit is een openbaar forum Nannette....heel Nederland kan meelezen.
Vrouw
ik ben hier niet meer
Forumdiva

Sorry Sticky, maar die foto is aan de Bodensee in Duitsland genomen, niet echt de Bergsingel geloof ik......
En ik hoef echt niet in bescherming te worden genomen. Moet ik me soms schamen dat ik van geslacht veranderd ben ? Als er een site komt van de cliëntenraad komen daar waarschijnlijk ook foto's en namen van de 2 centrale raden op te staan. En daar maak ik ook deel van uit. De chat is niet zoals het dagelijks leven is. Net alsof er nu iemand op de Bergsingel continue op de loer gaat liggen om mij te zien en aan te vallen. Dat vind ik persoonlijk een beetje paranoïde gedachten. En je hebt het weer over huisadres. Ik heb absoluut geen huisadres gegeven, nog niet eens gezegd ter hoogt waar op de Bergsingel. Alleen in de buurt van de Hofpleinlijh, en laat die nu evenwijdig lopen met de Bergsingel.......
Sticky
ForumFan

Bericht door Sticky »

Nannette schreef:Sorry Sticky, maar die foto is aan de Bodensee in Duitsland genomen, niet echt de Bergsingel geloof ik......
Eh, ik bedoel niet dat je straat op je avatar staat maar je gezicht.
Vrouw
ik ben hier niet meer
Forumdiva

Sticky schreef:
Nannette schreef:Sorry Sticky, maar die foto is aan de Bodensee in Duitsland genomen, niet echt de Bergsingel geloof ik......
Eh, ik bedoel niet dat je straat op je avatar staat maar je gezicht.
Ik vind dat mensen met wie ik berichten op een forum uitwissel mogen zien met wie ze dat doen. Ik ben in 1996 ook op tv geweest, in 2000 in een groot interview in de zaterdagkrant van Trouw gestaan, met foto, dat interview is nog steeds te vinden op internet (zonder foto). Ik heb niks te verbergen, en ik wil niks verbergen. Een huisnummer geven doe ik niet zomaar, doe ik alleen na mail contacten.
Ergens vind ik ook dat ik er trots op mag zijn dat ik gewoon ben wie ik ben.

(trouwens, de avatar is dermate klein dat het de vraag is of je daar iemand meteen op herkend als je niet specifiek op zoek bent naar die persoon, en mensen die mij niet mogen en mij iets aan zouden willen doen, komen op hun manieren toch wel achter waar je woont, want via internet is er meer informatie te vinden dan we vaak willen)
Joyy
Forumdiva

Bericht door Joyy »

vooralsnog lijk jij sticky, je meer druk te maken dan nanette zelf, ik zie dus je probleem niet :wink:
johnn
Forum / Website Beheerder
Contacteer:

Bericht door johnn »

Wat ik uit deze draad haal zijn 2 dingen:
1. er was een vervelend iemand waar men zich aan stoorde....en wat tips over hoe daar mee omgegaan kan worden.
2. Er heeft iemand een (vrij nauwkeurige, maar niet preciese) omgeving benoemd waar iemand zou wonen.
Vooral dat laatste schijnt mensen dwars te zitten.
Laat ik in 1 ding heel duidelijk zijn.
Als er iemand hier ervoor kiest om een herkenbare foto te plaatsen is dat de keuze van de persoon zelf.
Ook ik doe dat en de enige 'reacties' die ik daarmee heb losgemaakt (tot nu toe) waren blije gezichten op onze feesten in moordrecht, want 'een gezicht wat men kende'.
Dan het plaatsen van een adres.......als het een adres van een ander is, is dat niet toegestaan, zowel in de chat als hier op het forum.
Als het echter het eigen adres is.......maakt de persoon in kwestie zelf uit..................of het 'handig' is, is een heel andere discussie maar nog steeds de keus van de betrokkene.
En wat ik in dit geval van Nannette begrijp heeft zioj slechts bij benadering aangegeven waar ze woont.
Ik ken die buurt een beetje want ik woon daar zelf niet zo ver vandaan (bij het vroesenpark) maar ik geef het je te doen om zowel Nannette als mijzelf op basis van deze info 'op te sporen' .............gaat je best wel lukken, maar je hebt er even tijd voor nodig, neem dat van mij aan.
Groetjes,

Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
ik ben hier niet meer
Forumdiva

Nou John, ga ik toch een keer de honden in het Vroesenpark uitlaten hoor, wie weet, zien we elkaar :lol: :lol:
johnn
Forum / Website Beheerder
Contacteer:

Bericht door johnn »

Nannette schreef:Nou John, ga ik toch een keer de honden in het Vroesenpark uitlaten hoor, wie weet, zien we elkaar :lol: :lol:
Zou heel goed kunnen want dat is ook zo ongeveer de vaste uitlaatplek voor onze hond.
Groetjes,

Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
ik ben hier niet meer
Forumdiva

Als je een keer iemand met 2 dwaze Bassets ziet lopen kan ik het zijn.... je bent gewaarschuwd :lol: :lol: . Maar ja, die beesten zijn soms al moe als ik er ben, en dan moeten ze nog terug ook. Toen we nog op de Schieweg woonden ben ik wel een paar keer naar het Vroesenpark geweest, maar dan thuis waren ze echt moe, korte pootjes en lang,zwaar lijf nu eenmaal.
Plaats reactie