EK Voetballen
Moderator: Moderators
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Nee, voetbal is niet mijn ding. Wel leuk trouwens dat er ook detectives naast geprogrammeerd staan.
Groetjes,
Frederique
Groetjes,
Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
N.B: In de tijd dat ik nog niet zo gemakkelijk naar buiten ging vond ik voetbal fantastisch: alle ogen zijn op de bal gericht en jij kunt rustig als vrouw naar buiten
Let wel op het tijdstip van de rust, want dan komt iedereen naar buiten
Groetjes,
Frederique
Let wel op het tijdstip van de rust, want dan komt iedereen naar buiten
Groetjes,
Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Vroeger was ik gek op voetbal. Ging altijd met mijn vader mee die scheidsrechter was. Maar de sfeer op en rond het voetbalveld vind ik niet meer leuk. Nu ben ik blij dat er voetbal is omdat er dan detectives tegenover staan. En als je het raam openzet hoor je toch wel of er een doelpunt is.
Wat ik wel leuk vind is dat alles weer oranje is. Hier in de buurt hangen de straten vol met oranje slingers. Geeft mij een zomers en vrolijk gevoel.
Groetjes, Yip
Wat ik wel leuk vind is dat alles weer oranje is. Hier in de buurt hangen de straten vol met oranje slingers. Geeft mij een zomers en vrolijk gevoel.
Groetjes, Yip
- mireille
- Eredivisie
Nou... ok dan maar... zo nu en dan moet je je ook eens kunnen uitleven, toch ? *stelt zichzelf een forum voor met allemaal mensen die een acuut opgekropt gevoel van voetbalenthousiasme hebben*
Het lijkt hier wel een soort van Tibetaans klooster zo met al die oranje vlaggetjes...
Het lijkt hier wel een soort van Tibetaans klooster zo met al die oranje vlaggetjes...
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
- Lisa met een S
- Moderator
- Contacteer:
-
ik ben hier niet meer
- Forumdiva
- Claudia K
- dagelijks aanwezig
- Contacteer:
Nou, ik word er niet warm of koud van eerlijk gezegd, maar als ik niets beters te doen heb en de wedstrijd lijkt interessant, wil ik wel eens proberen te kijken. Al was het alleen maar omdat de Nederlandse samenleving blijkbaar alleen bij elkaar wordt gehouden door sportevenementen en koninginnedag.
Claudia Zomer
Claudia Zomer
Op reis is de eindbestemming niet belangrijk, wel de plaats waar je nu bent.