EK Voetballen

Algemeen

Moderator: Moderators

EK Voetballen?

Jaaaaaa, voetballen!!!
6
18%
Gatverr, voetballen...
15
44%
Nou, zo'n EK is wel leuk, maar verder.., laat maar!
13
38%

Totaal aantal stemmen: 34

Jaimee
Eredivisie

Bericht door Jaimee »

Ik kijk bijna nooit die wedstrijden. Zeker niet in mijn eentje. Maar als mensen aan het kijken zijn ga ik niet dood van ergenis hoor. Ik vind die sfeer wel gezellig.
Bea-Smit.
Forumdiva

Bericht door Bea-Smit. »

Wel ik heb de tijd om te kijken, en dan doe ik dat . Maar het is geen must. Als ik iets anders te doen heb dan is dat wel belangrijker. Maar een oranje jurk zal er beslist niet komen, hoewel het wel een mooie kleur is voor een topje.
Ze hebben inderdaad een goede start gemaakt.

Groetjes Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
Renate den Heijer
dagelijks aanwezig

Bericht door Renate den Heijer »

Tja, aard van het beestje is niet veranderd, wel de buitenkant.... Voor mijn coming out ben ik jarenlang actief geweest in het Haagse amateurvoetbal, eerst als actief voetballer, later gecombineerd met een bestuursfunctie binnen mijn eigen vereniging en binnen de toenmalige Haagse Voetbal Bond. Met pijn in mijn hart moest ik mijn "voetballeven" vaarwel zeggen, omdat daar op zijn zachts gezegd weinig begrip was voor mijn transseksualiteit. Dat was in 2004. Inmiddels 4 jaar later heb ik weer wat mensen uit het Haagse voetbalwereldje ontmoet, die mij accepteren zoals ik ben. Met twee van hen - destijds voetballers op top-amateurniveau - heb ik afgelopen maandag in een café in het centrum van Den Haag staan juichen, staan hossen tijdens en na de 3-0 overwinning van Oranje op Italië. Op naar vrijdag....., oeps eerst vanavond nog naar Duitsland-Kroatië en Oostenrijk-Polen kijken. Heb overigens nog geen minuut gemist van het EK.

Groetjes, Renate
"Als je je altijd aan regels houdt, mis je alle lol..."
Plaats reactie