Ik draag nu een lange donkerpaarse jurk in lichte stof, daaronder een nieuw setje lingerie in het wit en zwarte pumps met met kruislingse bandjes erover. Wonder boven wonder passen ze dit keer ook nog eens.
  Ik draag nu een lange donkerpaarse jurk in lichte stof, daaronder een nieuw setje lingerie in het wit en zwarte pumps met met kruislingse bandjes erover. Wonder boven wonder passen ze dit keer ook nog eens.  
   Verder heb ik nog 2 witte shirts met zilver/gouden opdruk en capuchon bij de ene. Daarbij een spijkerbroek waarvan de naad versiert is met metalen ringen en lusjes. Dit is tot even boven de knie open
 Verder heb ik nog 2 witte shirts met zilver/gouden opdruk en capuchon bij de ene. Daarbij een spijkerbroek waarvan de naad versiert is met metalen ringen en lusjes. Dit is tot even boven de knie open Om een indruk te krijgen kijk dan eens op Bonprix. nl Een postorderbedrijf die kleding levert voor een goedkope prijs en voor de groteren onder ons ook nog in grote maten. Persoonlijk vind ik de kleding die zij daar laten zien erg leuk
Ik wens een ieder een prettige zondag toe en met hopenlijk mooi weer.