appie

Hier kun je alles kwijt over topics die te maken hebben met Transseksualiteit.

Moderator: Moderators

Joyy
Forumdiva

appie

Bericht door Joyy »

net zon moment dat je wat minder in je vel zit, kom ik bij de appie een ts/tg tegen, die als een bouwvakker in rok naar binnen banjert, en imo terecht werd nagekeken

bewondering, verwondering, en - niet om haar omlaag te halen, ergens had ze haar waardigheid en uitstraling van, kan mij het schelen wat een ander denkt - had ik stiekum een gevoel van, pff, ben ik toch blij met hoe ik er zelf bij loop, ook al zal daar vast ook een hoop op aan te merken zijn

:wink:
Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Bericht door Mara »

Sommigen hebben planken voor het hoofd Joy.....dat heb je met ts, tg, tv en ook met het doodgewone volk.....je hebt ze in alle couleur.....wees maar blij, dat jij zo bent hoe je bent....het kan namelijk altijd erger zoals je ziet :wink:

groetjes

Mara
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Joyy
Forumdiva

Bericht door Joyy »

blij was ook wat ik ervan werd, ten koste van haar al had ze er geen enkele last van ;)

blijft de vraag, hoe weet jij nou hoe ik erbij loop?

grapjeeee :wink: :wink: :D
Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Bericht door Mara »

Joyy schreef:blijft de vraag, hoe weet jij nou hoe ik erbij loop?
Ik zei toch....je hebt ze in alle couleur..... :roll:

Ook maar un grapje :D
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Ach... Sommige transen blijven toch ook mannen. "Mijn penis/passabiliteit is groter dan die van een ander"... En als de penis weg is wordt het "diepte van de vagina/passabiliteit"...

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Bericht door Mara »

Je zit er echt mee he Frederique :roll:

Je neemt ook echt alles serieus op zech.....wat kan Joy nou eraan doen dat sommigen als schloemie bijlopen :roll:

Trouwens zit de hele wereld zo inmekaar....en dat is zo gewilt van de natuur....de mooiste krijgt de dikste piemel binnen....of in die trant....vandaar dat sommige vogels heel mooie kleuren hebben bvb....of had je nooit biologie op school.....

.....en ja, de natuur kan gruwelijk zijn!

En je bent net zo gruwelijk Frederique als je steeds weer met jou maatstaven doorhamert op transjes, die wel weten wat ze willen....

Dus...
Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

Joy schreef:
net zon moment dat je wat minder in je vel zit, kom ik bij de appie een ts/tg tegen, die als een bouwvakker in rok naar binnen banjert, en imo terecht werd nagekeken

bewondering, verwondering, en - niet om haar omlaag te halen, ergens had ze haar waardigheid en uitstraling van, kan mij het schelen wat een ander denkt - had ik stiekum een gevoel van, pff, ben ik toch blij met hoe ik er zelf bij loop, ook al zal daar vast ook een hoop op aan te merken zijn
Ik was het niet ;-)

Irene
Kleine stapjes
Joyy
Forumdiva

Bericht door Joyy »

Frederique_ schreef:Ach... Sommige transen blijven toch ook mannen. "Mijn penis/passabiliteit is groter dan die van een ander"... En als de penis weg is wordt het "diepte van de vagina/passabiliteit"...

Groetjes,

Frederique
geen id wat je nu precies wilt zeggen met deze reactie, leg eens uit?

irene had ik denk ik wel herkend ;)

(hoewel je foto links al heeeeeel lang dezelfde is ;)
ik ben hier niet meer
Forumdiva

Bericht door ik ben hier niet meer »

Je hebt ook biologische vrouwen die er als mannen uitzien en zich zo gedragen, dus ja, wat een ander er van denkt doet moet men zelf weten.

Er zijn mensen die moeite hebben om na de operatie zich als vrouw naar buiten toe te gedragen, door allerlei zaken. Er zijn er ook die zoiets hebben van ze moeten me maar accepteren zoals ik ben. In beide gevallen heb ik er geen reden voor om het negatief te beoordelen. Een ieder moet doen wat voor die persoon het beste voelt. In het eerste geval vind ik het wel jammer dat het die persoon niet lukt. Maar dat gaat niet zover dat ik dan medelijden zal hebben zonder de achtergrond van de persoon te kennen.

Het veroordelen van anderen is heel makkelijk, maar probeer je maar eens een klein beetje in hun plaats te denken, dat is bijna niet te doen, want iedereen is anders, en verdient tot het tegendeel bewezen is gewoon respect. Wat dat tegendeel is, maakt ook iedereen voor zichzelf uit. We zijn allemaal anders.
Joyy
Forumdiva

Bericht door Joyy »

wie veroordeelt er mbt deze thread?
ik ben hier niet meer
Forumdiva

Bericht door ik ben hier niet meer »

Joyy schreef:wie veroordeelt er mbt deze thread?
Naar mijn gevoel niemand, maar ik hou sowieso niet van veroordelen, dat gebeurt vaak te makkelijk naar mijn idee.
Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

Foto is inderdaad al een paar jaar oud Joy, maar ik heb geen recentere. overigens zie ik er op bril na nog wel ongeveer zo uit hoor.

Irene
Kleine stapjes
Lomar
ff weer wat posten

Bericht door Lomar »

Klopt!
maar ben wel benieuwd naar je nieuwe kapsel...
:P
live, laugh, love
Joyy
Forumdiva

Bericht door Joyy »

en ene nieuwe foto, wordt tijd irene ;)
Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

Eens!

Zal volgende keer dat ik niet alleen op pad ga mijn fototoestel meenemen, heb er de laatste keer niet aan gedacht.

Irene
Kleine stapjes
Plaats reactie