het is zoals het is
test van roken voor operatie
Moderator: Moderators
Roken is voor iedereen verschrikkelijk slecht en al helemaaaal voor transseksuelen. Wij gebruiken kunstmatige hormonen en gaan onder het mes dus roken kan EEEECHT NIET!
Ik vind de lucht van sigaretten nog steeds heerlijk en zou graag een Marlboro'tje opsteken (Ik rookte voorheen +- 20 sigaretten per dag en in het weekend meer..) maar nee, dat kan nu echt niet meer...

Ik vind de lucht van sigaretten nog steeds heerlijk en zou graag een Marlboro'tje opsteken (Ik rookte voorheen +- 20 sigaretten per dag en in het weekend meer..) maar nee, dat kan nu echt niet meer...
ik rook graa g-etee ham
maare, de kunst is om je niet voor te nemen om te stoppen, maar te besluiten niet te roken
dat is hetzelfde, maar voelt anders
als je besluit niet te roken dan hoef je ook niets vol te houden
daar gaan mensen de mist mee in, ze kijken op tegen het moeten volhouden van het stoppen
heb nu 3 dagen niet gerookt, weinig last van, sluit niet uit dat ik een dezer dagen eens een sigaretje opsteek, daar is niks mis mee
maare, de kunst is om je niet voor te nemen om te stoppen, maar te besluiten niet te roken
dat is hetzelfde, maar voelt anders
als je besluit niet te roken dan hoef je ook niets vol te houden
daar gaan mensen de mist mee in, ze kijken op tegen het moeten volhouden van het stoppen
heb nu 3 dagen niet gerookt, weinig last van, sluit niet uit dat ik een dezer dagen eens een sigaretje opsteek, daar is niks mis mee
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Ik heb met oud en nieuw un jointje meegerookt en ik vond het vies, dat er shag in verwerkt was....trouwens vind ik het nie vies, als mensen in mun omgeving roken....als ze mij maar nie penetrant aanblazen met de rook van hun sigarettenJoyy schreef:heb nu 3 dagen niet gerookt, weinig last van, sluit niet uit dat ik een dezer dagen eens een sigaretje opsteek, daar is niks mis mee
Roken is maar un stomme gewoonte en de meeste mensen houden zich nerveus vast aan zo'n shag-stikje.....het slaat eigenlijk nergens op....
Mara
-->