Dus ik voel mij "senang" en heb dus besloten om lekker mijzelf te zijn in al zijn/haar opzichten.
Wil beide kanten van mijzelf verwennen maar nu zit ik met het dilemma wie morgen gaat koken. Is het zij of is het hij.?? Is het de geijkte rollenpatroon dan gaat zij en hangt hij de gehele dag op de bank en komt alleen in actie als het opgegeten kan worden.
Voor hoeveel personen dek ik de tafel?? is het voor ééntje of is het voor twee personen:-)
Tja dan weet ik in ieder geval dat het een héééle lange zit wordt. Hij wat zeggen, roets, omkleden, van de trap af donderen omdat schoentjes met hak niet snel genoeg goed zitten en zij, hem beantwoorden.
Eén voordeel: heb in ieder geval genoeg tijd om het juiste antwoord te overdenken. Krijgen we in ieder geval geen ruzie:-)
Na het eten hou ik mij in ieder geval aan het oude rollenpatroon. Zij mag afwassen en ik ga weer lekker op de bank hangen.
Tja, dat dilemma van die dubbele identiteit speelt nu even parten:-)
Één maal raden?? Het sterke geslacht!!! Tja, welke was dat ook weer???
Zo, nu genoeg gedold en op deze wijze wens ik een ieder die de moeite neemt om mijn berichten te lezen en net zo gelukkig kerstfeest en nieuwjaar als ik dat nu mag ervaren.