Net uit bed en naar de spiegel

Hier kun je alles kwijt over topics die te maken hebben met Transseksualiteit.

Moderator: Moderators

Jaimee
Eredivisie

Bericht door Jaimee »

Waarom wordt er vaak zo lacherig gedaan over cosmetische chirurgie? :S

Voor mij is het echt de oplossing om me goed te voelen.

En ik wil JUIST mezelf niet meer herkennen in de spiegel omdat ik namelijk als MAN geboren ben en dat is nou precies wat ik niet wil zien.

Ik zit nu diep in de schulden maar zodra ik een deel heb afbetaald ga ik weer naar de cosmetisch chirurg voor de volgende gezichtsoperaties.
Joy
Forumdiva

Bericht door Joy »

ik begrijp het best,maar het probleem is dat men denkt dat men er zich beter door gaat voelen, vraag ik me af

heb statistieken zo niet bij de hand, maar die plastische chirurgiepatienten die via een tv programma een make over krijgen, daarvan is na een jaar een hele grote groep net zo (on)gelukkig als daarvoor

uiterlijke schoonheid is maar betrekkelijk

je zou het alleen maar moeten doen als je bewezen hebt voor jezelf passabel door het leven te kunnen, je je staande kan houden, en je jezelf iets extras gunt om net ff de ' kers op de taart' te bewerkstelligen , uit liefde voor jezelf, en innerlijke problemen aan de kant zijn

is zelden het geval

Joy
Jaimee
Eredivisie

Bericht door Jaimee »

Patricia1979 schreef: Ik begrijp je wel, maar waar ligt de grens dan voor jou?
Ik denk ook, waar is het einde dan? Wanneer houd 't op?
Wanneer ben je tevreden?

En uhhh...we zijn als trans toch allemaal als man geboren.
Ja maar jij schreef dat je dat nooit zou doen omdat je jezelf wel wilde herkennen in de spiegel. En dat deel snap ik dus niet.

En waar de grens ligt? Ik heb nu maar 2 operaties aan mijn gezicht gehad. (Tracheal shave en een neuscorrectie.) En ik heb een mannelijke kaaklijn en kin en een typisch mannelijke browridge. Als dat allemaal weggewerkt is, denk ik dat ik geen operaties meer nodig acht aan mijn gezicht.
Jaimee
Eredivisie

Bericht door Jaimee »

Joy schreef:ik begrijp het best,maar het probleem is dat men denkt dat men er zich beter door gaat voelen, vraag ik me af

heb statistieken zo niet bij de hand, maar die plastische chirurgiepatienten die via een tv programma een make over krijgen, daarvan is na een jaar een hele grote groep net zo (on)gelukkig als daarvoor

uiterlijke schoonheid is maar betrekkelijk

je zou het alleen maar moeten doen als je bewezen hebt voor jezelf passabel door het leven te kunnen, je je staande kan houden, en je jezelf iets extras gunt om net ff de ' kers op de taart' te bewerkstelligen , uit liefde voor jezelf, en innerlijke problemen aan de kant zijn

is zelden het geval

Joy
Gaat mij niet om uiterlijke schoonheid maar om feminisatie van uiterlijk.
Joy
Forumdiva

Bericht door Joy »

dat komt overeen met uiterlijke schoonheid

ik neem aan dat als een chirurg tegen je zegt: het wordt oerlelijk maar wel vrouwlijk, dat je daar niet mee akkoord gaat
Jaimee
Eredivisie

Bericht door Jaimee »

Hm. Nee ik zie ffs operaties net als een srs. Van iets mannelijks iets vrouwelijks maken. En dan het liefst wel zo natuurgetrouw.
Jaimee
Eredivisie

Bericht door Jaimee »

Patricia1979 schreef: Denk je ja. Je geeft het zelf dus zelf al aan. Je weet dus niet zeker of het daarmee zal eindigen. Misschien is er tegen die tijd wel weer iets anders wat je niet vindt deugen aan je gezicht.
Ik ga geen afspraken met mezelf maken voor de toekomst. Maar ik ga zeker geen vervrouwelijkende operaties nu laten omdat ik misschien later nog wel behoefte krijg aan meer operaties erdoor.
Dorine
Eredivisie

Bericht door Dorine »

ik ben het met jamie eens

ik ben liever een saaie/wat minder mooie vrouw dan dat ik mijn huidige 'mooie' mannengezicht houdt

daar walg ik namelijk van

dat is het verschil Joy

en ja heb ook al plannen en een spaarpotje :-)
Dorine
Eredivisie

Bericht door Dorine »

het gaat helemaal niet om er glamorous uit te zien of 'perfect' maar om het mannelijke er helemaal of zoveel mogelijk vanaf te halen. Dan is je gezicht de eerste faktor voor mensen
Sem
dagelijks aanwezig
Contacteer:

Bericht door Sem »

wat is een badkamer, ik kom er nooit, puur omdat ik er niet graag ben, een keer in de week is zat voor mij. :)
Veni, vidi, Vici--- Ik kwam, Ik zag, Ik overwon
Joy
Forumdiva

Bericht door Joy »

Dorine schreef:ik ben het met jamie eens

ik ben liever een saaie/wat minder mooie vrouw dan dat ik mijn huidige 'mooie' mannengezicht houdt

daar walg ik namelijk van

dat is het verschil Joy

en ja heb ook al plannen en een spaarpotje :-)
en ik vind het allemaal prima

ik zet alleen vraagtekens bij al die verbouwingen, want innerlijk heb je ook nog het eea te verbouwen en dat los je niet permanent op met uiterlijkheden
Dorine
Eredivisie

Bericht door Dorine »

o nee?

kijk maar naar ehm : kan even geen voorbeelden verzinnen

:wink:

ja ik moet meer voor mijzelf opkomen, zeker met veel duidelijke meningen die ik juist nu te horen krijg.

en jij moet meer met je heupen lopen :-)

heb ik in Brasil geleerd

da s veel moeilijker dan uiterlijkheden, a way of life !
Joy
Forumdiva

Bericht door Joy »

correctie, ik moet helemaal niks

:P

alleen jouw mening is belangrijk trouwens

voor jouw dan :)
Dorine
Eredivisie

Bericht door Dorine »

mijn wil geschiedde dus meer wiegen met de heupjes !
Plaats reactie