brabant onviendelijk? huh???

Algemeen

Moderator: Moderators

Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Bericht door Mara »

Nou, ik chat dan maar ff verder voor het als je weer bij ben van het lachen :wink:

Ja-nee huisslaaf klopt echt, maar dat issie graag hoor en ja wie zou dat nu niet handig vinden, ik had weer un lekker eten op tafel toen ik thuiskwam.....gaaf hoor thuis alles verzorgt te weten en bovendien werkt die al heel lang als DJ en radiomoderator en heeft meerdere harde schijven vol met muziek die voor normaalsterflingen volledig onbekent is, ik geloof die was al gothic voordat ik geboren werd......

....zeg en zon beetje chatten hier kan zeker geen kwaad bij al die stijven themen hier, moet toch niet altijd over gaan hoe slecht het toch nie is un beetje anders dan de rest van de maatschappij te zijn! Juist daarom deed jij toch die draad beginnen, niet dan....en nee ik zie me hier op traf.org niet als reltroll :wink:

Ja mun zusje (maarja beste vriendin maar dan zo close alsof we echt zussen zijn) is dan wel wat raar met al haar interesses over massenmordenaars en lijken en zo...maar verder heel lief....en ja je moet toch ook ergens un beroep uitoefenen die je leuk vind, niks is erger als geen plezier in je bezigheden te hebben, je ziet het toch zo vaak dat mensen iets doen wat hun eigenlijk tegenstaat. En nee ze werkt dan liever niet met levende mensen....

Ach ja en in het italiaans stond zoiets in die trent van, je bent wel gezellig, waar is un leuke pub om verder te kletsen, heb het ook maar uit een wordenboek voor reizigers, hahaha, nee joh mun italiaans is in un half jaar op Italie te rijden nog lang niet zo goed dan mun nederlands.....maar ik ben bezig, talen leren maakt de wereld voor je groter, tis echt reuze handig meerdere talen te beheersen.

Ja mun ex kon echt van die ouwerwetse corsetten maken met ijzerne balijnen erin en zo, ze had konfektie gestudeert trouwens en ze is echt goed in, de winkel Masquerade en Moony's in Heerlen waren van haar en ze maakt nog steeds kleren voor Bizarre in Maastricht.

Heb je trouwens het getoeter gehoort, ben er 4 keer vandaag langs Boxmeer gereden :roll: Heijen ligt langs de autoweg naar Keulen laatste afrit net voor de grens met Duitsland, daar waar al bijna alleen maar duits werd gepraat, de meesten die daar werken zijn namelijk duitsers en dan van die soort net zoals ik, die echt voor geen meter meer in Duitsland willen werken, iedereen zegt dat hier de werkssfeer doorgaans beter is en daar zit echt wat in.....

....zo en nu nog ff mun wekelijkse soap online kijken, heb ik onderweg weer gemist, en ja weer erbij in slaap vallen.....maar....dan wel dit keer in mun eigen nestje thuis, met de katten erbij en bij het wakkerworden met verse koffie van mun slaafje :D

Guten Nacht, Buona notte, Good night, Bonne nuit, welte rusten.....

Mara
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Gast

Bericht door Gast »

Heb je trouwens het getoeter gehoort, ben er 4 keer vandaag langs Boxmeer gereden , LOL dat ik buiten was moest ik wel steeds luisteren en denken ..ze gaat toeteren...maar welke dan van jou geweest moet zijn weet ik niet. wel super lief ...dat je er aan denkt te toeteren..

ah, sinds ik ben verhuist weet ik dat in dit stuk van het land iedereen ook een stuk langzamer is kwa werken, komt het vandaag niet af? nou, dan morgen maar.en als het nog verder nog rustiger is ,kan ik mij daar wel iets bij voorstellen...anders he dan in het westen..daar moet alles snel en gehaast.

reltrol*das een leuk woordje die houden we erin* hahahaha..
*smile* en sommige hebben een rare beroepkeuze he LOL
die van mij zou vampire kunnen zijn die zuigt elke dag bloed grijnzzz..
sja..iedereen zijn beroep dan maar :P :D

over die text:ik dacht al iets te lezen van: ergens een cafeetje pakken hahaha..maar ,ik denk ik ga toch ffies kijken of het erop lijkt wat ik denk te lezen..ja, dat was vroeger veel leuker ff rl kletsen

:lol: ik had al gevraagd of ik op mun donder ging krijgen dat we aan het chatten zijn op het forum, en ja :oops: ..er staat levenslang op zeiden ze op de chat ,toen ik ff langs kwam daar ..dus..ik mag een zwart/wit t-hirtje aan...incl bal aan me been :lol: :lol:

toch lief dat iemand zo lekker voor je zorgd en je in de watten legt...
liefde gaat door de maag zeggen ze toch :)

sommige gevoelens heb je inderdaad al van jongs af aan, zo speelde ik altijd met verf en kleuren ..en maakte alles rose of zwart ;-) ik was een tijdje punk geweest en al gauw droeg ik alleen nog maar zwart zonder te weten hoe of wat..en maakte mij anders op met make-up, dan leeftijds genootjes..

mijn oog streepjes waren altijd langer ed LOL en mijn ogen waren de zelfde als boy george Afbeelding op hem was ik dan ook smoor verliefd, en ik wilde zelfs naar zijn huis lopen, das ver hoor *grijnzzz*

koffie..hmzz ff zelf pakken hoor :D ja, als je de enige bent die koffie drinkt dan zetten ze het niet gauw voor je...das een min puntje vind ik.

:) echt gaaf wat je ex deed, veel kennisen van mij maken kleding, alleen niet allemaal hebben een winkeltje ed..ik zal zo eens kijken of ik iets herken ervan :lol: vind ik wel leuk kijken wat andere hebben gemaakt ed..

meer talen spreken is altijd handig..ik heb talen door de jaren geleerd maar, ook weer vergeten :(

knuffiesss fijn weekend :lol:
Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Bericht door Mara »

Goeie morje en ja, net wakker en mun persoonlijke koffiezetter al aan rondhubbelen hier :D .....nu maar ontbijten met mun Degoes samen op bed....straks nog ff naar de thuiszorgwinkel en un paar krukken halen...mun man heeft un Marilyn Manson Show georganiseert en treed daar als Twiggy Ramirez op, doet die wel vaker en is daar goed in, hij is vroeger nog veel extremer rondgelopen dan ik ooit, gaaf zo'n jekke 50+sser in huis te hebben......

.....en ja Boy George was vroeger al un voorbeeld voor mij als iemand die als jongen deed wat normaal altijd vrouwen doen, zelf mun moeder vond het toen gaaf en vond het nie erg dat ik met bonte vlechtjes un tijdje bijliep voordat ik echt gothic werd wat ze dan minder kon accepteren, hahahaha

Mun vader nog veel minder dat zun zoon alleen maar nog voortaan gemakeuped door de buurt liep, zoiets doe je toch nie :-?

Maar de jaren 80 waren dus zo en ik ben er blij om dit te hebben mee kunnen maken....voortaan na Boy George was Robert Smith mun grote voorbeeld en ik ontwikkelde tot look-a-like van hem en dat bleef ik un hele tijd en nee het was niet hinderlijk bij solicitaties of zo, alleen mun familie had het moeilijk, volledig ongegrond, maar volgens hun niet....tjaaaaa....

.....en ja, ik ben ergens blij in Limburg te wonen en niet in Duitsland of in het westen, hier tikken de klokken ook heel anders en dat komt mij reuze tegenmoet :wink:

Zo en nu gaan de Degoes weer naar buiten in de zon, anders heb ik straks het hele toetsenboord onder hun zeik en alle kabels weer kapotgeknaagt, tja daarvoor zijn ze Degoes, ze doen maar wat Degoes zo doen he, namelijk alles slopen, kleine anarchische bandieten zijn het :D

geniet van de zon en tot laters

Mara
Gast

Bericht door Gast »

haaaaaaaaaaai :D

Robert Smith *smile* die was dat ik jong was nog bij ons in het dorp wezen optreden in die tijd,...wat was dat supergaaf! iedereen hopte omhoog en dan tegen elkaar aan(pogo)..ja ,dansen was er niet erg bij toen,meer springen en duwen :o
wel onwijs om te ervaren, die dingen mis ik nog..gewoon gek doen vind ik nog mega leuk,ik trek dan ook vaak een rarekop of spring wel eens zomaar in de lucht..gewoon voor de fun, dat ik weer weet dat ik leef(en andere schrikken ahahahhahaa) :o :D

mijn pa vond het minder erg ,als ik me opvallend kleedde en opmaakte dan mijn moeder, die vond het zonde..ik was immers* zo schoon,puur *zonder make-up en dat gedoe met mijn haar(elke week weer wat anders)en ik maar zeggen, ja dat moet ma...van het kappersvak dat ik leer..dan moet je up to date eruit zien. :D

ik dacht hijs gevallen je manneke , maar das veel leuker voor een feestje,beter dat iemand zichzelf kan zijn ten volste dan andersom ja toch :lol:

Afbeelding als het er zoveel zijn dan ist helemaal funny er achter aan te rennen..ahhhhhhhhhh...wel leuke beestjes om te zien.

denk dat ze elders de klok eens gelijk moeten zetten, goed voor de rust :o :( sommige zijn veels te gejaagd...ik ga ook nog ff naar buiten dezetijd vind ik zalig om buiten te lopen..

Afbeelding
groetjessss
Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Bericht door Mara »

Buona sera bella :wink:

Jau, de concerten van The Cure vond ik altijd heel gaaf, hij speelt tenminste altijd uren en ook altijd andere versies van zijn songs, ik heb in Oberhausen uns een 3uur-concert meegemaakt en dat was echt gaaf hoor in de Arena daar.....hele leuke sfeer hoor met al die duizende gelijkgestemmden, tis toch mooi meegenomen dat de gothic(of duits: gruftie)scene zo tijdsloos is, je vind daar elke leeftijd en dat maakt het zo leuk....

.....ha en gek doen, ja ik doe dat nog steeds geregeld, alleen vanavond heb ik er niet echt zin in, kreeg ook geen leuk commentaar op, dat ik vanavond niet naar Bochum kom.....ach ja, ik ken zoveel mensen en ik ga dus morgen weer un vriendin bezoeken in Sittard die ik al heel lang ken, tis echt un beetje het nadeel van het trucken, het blijft maar weinig tijd over voor iedereen en da's soms echt balen.....tjaaaaa....

.....ach en ja als ik zolang altijd onderweg ben, dan wil ik ook maar us bij mun scheten zijn, ik vermaak me altijd super met die twee grappige kerels op mun balkon, daar wonen mun Degoes dus en als ik daar buiten ben, dan klauteren ze altijd aan me omhoog of doen andere onzin, ze zijn supernieuwsgierig, het leuke is ook, dat ze heel goed met mun katten overweg kunnen....jammer dat ik ze dus niet zo vaak zie, afgelopen zomer was dat wel het geval omdat ik drie maanden niet had gewerkt, zo af en toe moet je het werken ook ff laten, want ook is het werk leuk, moet je soms ff uit....er is meer dan werk alleen.....

knuf

Mara
Dorine
Eredivisie

Bericht door Dorine »

nog een fan van de Cure meld zich aan!

Enige concert waar ik in mn leven naar toe ben geweest (hou niet van mensenmassa s)

Lovecats !
Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Bericht door Mara »

Dorine schreef:(hou niet van mensenmassa s)
Nou op die concerten heb ik dus helemaal geen menigenvrees, vreemd genoeg heb ik dat wel heel sterk zaterdagmiddags in welke binnenstad dan ook :roll:

Mara
Gast

Bericht door Gast »

Buona sera bella nr 1 :D

dat is een .....hele leuke sfeer hoor met al die duizende gelijkgestemmden
hoe meer hoe gezelliger ,ja toch :D

ik heb dat ook hoor, ik rende vroeger altijd van hot naar her..maar, dit doe ik dus niet meer...dan zeg ik ook..ja leuk dat je naar een feestje gaat ...maar, ik ga niet mee(als ik moe ben, of gewoon geen zin heb ) het zal de rust wel zijn die ik nu heb van binnen :lol:

...ik hoef niet zo nodig overal meer heen...ik kijk wel achteraf de foto's ahahaha..

andere dingen gaan mij dus voor,..ik heb ook niet erge angst tussen veel mensen ..zelfs niet als ik alleen zou gaan..wat ik wel vaak deed.

gaaf he 3 uur muziek..zulke dingen vergeet je gewoon nooit meer..bij ons deden ze niet zo lang optreden ,waarom weet ik niet..misschien was het een probeer plekje voor hun.?.dat deden andere daar ook wel..een klein dorpje en achter aan..het was een soort, wat je nu noemt clubhuis..

er komen daar nog steeds mensen optreden, maar dan bertje vis ed..das heeeeeeeeel anders..en dat heeft niks met zingen te maken.

ik ga ffies tussen de forum chat uit :D , ik neem een kleine vakantie ..
wie weet kom ik daarna weer terug kwebbelen..

knuffiesss van mij voor jou en je lief...rij ze ,enne voorzichtig he..
ik wil wel meer lezen als ik terug kom :D

aaaaaaaitjes voor de degoess
Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Bericht door Mara »

pour vous schreef:....ik wil wel meer lezen als ik terug kom :D
Have a good time.....enne, nog meer lezen, pfffffff...... :D

Mara
Gast

Bericht door Gast »