Nee, het staat er helaas nooit op.Janiek2 schreef:Maar dan weet je toch niet of het bi-mannen zijn?
Moet je weer eerst praten en zo. En daarvoor al blikken uitwisselen. Pfff...
Sticky
Moderator: Moderators
Jij bent me d'r eentjePatricia1979 schreef:Dat zou voor mij ook zwaar meewegen. Je wilt toch op een normale manier sex kunnen hebben.
Wat in hemelsnaam is "op een normale manier seks hebben"?Het schijnt dat je wordt doodgeslagen als je zoiets in deze tijd zegt, maar ik blijf homoseksualiteit een rare afwijking vinden. Of, laat ik het zo zeggen: ik vind het vooral lichamelijk zo mal. Het is toch alsof je eten in je oor stopt?
Jij wilt dat, maar er zijn ook vrouwen die daar niet zo'n behoefte aan hebben, dus in die zin vind ik "normaal" een beetje "gek" klinken. Zo duidelijkPatricia1979 schreef:Je wilt als vrouw toch gepenetreerd wordenJaniek2 schreef:Wat in hemelsnaam is "op een normale manier seks hebben"?. Zo duidelijk
Ook niet als je deze gezien hebtPatricia1979 schreef:Zou kunnen ja, maar lijkt me niets eerlijkgezegd
Doen! Er staan wel meer leuke dingen op YouTube. Had ik hier laatst ook niet een link naar een interview met Buck Angel gepost? En was die niet ook voor boven de 18?Patricia1979 schreef:Ja, maar ben niet lid daarJaniek2 schreef:Jij bent toch ouder dan 18?
![]()
Ik zou me eerst aan moeten melden.
Je kunt het zo gek niet bedenkenmila schreef:Dat daar een lied aan gewijd is zeg!
Hoezo? Het is niet mijn vunzigheid. Die eerste, die voor boven de 18, vond ik trouwens helemaal niet vunzig. Gewoon erg leuk. Die andere daarentegen... Pffff. Maar ook daaraan is dus een lied gewijdCoco schreef:Janiek, zulke vunzigheid had ik toch achter jou niet gezocht.
hmmmm maar dat ligt er dan totaal aan hoe iemand is...Patricia1979 schreef: Ik zou ik er zelf niet aan moeten denken om iets met een v>m trans te hebben. Het idee staat me gewoon tegen. Denk dat ik dan ook psychisch in de knoop kom. Iedere keer die gedachte van het is een vrouw geweest.