tis jammer...
Moderator: Moderators
Mijn enige nieuws is dat mijn borstimplantaten zijn ingekapseld. Om dit te herstellen moet het inwendige littekenweefsel worden verwijderd en moeten er nieuwe implantaten worden geplaatst. Ik laat dit in september doen in Bangkok omdat ik een beetje getraumatiseerd ben door Nederlandse en Belgische artsen. Ze hebben tot nu toe altijd slecht werk afgeleverd. Eigenlijk is Dr. Chettawut de enige die ik vertrouw. Wel vervelend dat ik voor alleen een boobjob helemaal weer naar Bangkok moet...
Ben nog steeds erg gelukkig met het resultaat van zijn werk van afgelopen november. (SRS) Diepte is goed (17,8 cm.) en ook het cosmetisch resultaat is erg goed. Kan Chet van harte aanraden ook al heeft hij wel zijn prijzen in een paar jaar tijd schaamteloos verhoogd. (Bijna 200% duurder dan een paar jaar geleden.)
Ben nog steeds erg gelukkig met het resultaat van zijn werk van afgelopen november. (SRS) Diepte is goed (17,8 cm.) en ook het cosmetisch resultaat is erg goed. Kan Chet van harte aanraden ook al heeft hij wel zijn prijzen in een paar jaar tijd schaamteloos verhoogd. (Bijna 200% duurder dan een paar jaar geleden.)
Jaimee, leuk wat weer van je te horen, wel jammer dat het gelijk een melding van .... correctie is.
Hoe zit dat trouwens, is er een "garantie" op?
Moet jij nu alle kosten zelf betalen?
Want als je geholpen wordt in Thailand, en er gaat toch iets anders dan gewenst en een bv een correctie moet gebeuren, dan ben je mooi de klos als je weer de reis en verblijf moet betalen al zou je geen operatie kosten hoeven betalen....
Je hebt dat niet ( meer) wat dan?
Dan is het wel echt "ver weg".
Aan de andere kant, als de resultaat bij verreweg de meesten uitstekend te noemen is, dan is het logisch dat de Thailand optie genomen wordt, tenminste als je dat kan veroorloven.
Wat rot voor je, dat inkapselen. Ben je net zo mooi en alles zo'n beetje achter de rug en heb je dit nu weer.
in ieder geval vel sterkte dan maar weer.
Het is trouwens ook echt wel treurig dat Nederlanders naar het buitenland "moeten" voor de SRS en aanverwant. Nederland zou naar mijn gevoel daar ook in voor moeten kunnen lopen.... Of anders gezegd, er zou geen reden moeten zijn waardoor het buitenland aantrekkelijker zou zijn.
Want als je geholpen wordt in Thailand, en er gaat toch iets anders dan gewenst en een bv een correctie moet gebeuren, dan ben je mooi de klos als je weer de reis en verblijf moet betalen al zou je geen operatie kosten hoeven betalen....
Dan is het wel echt "ver weg".
Aan de andere kant, als de resultaat bij verreweg de meesten uitstekend te noemen is, dan is het logisch dat de Thailand optie genomen wordt, tenminste als je dat kan veroorloven.
Wat rot voor je, dat inkapselen. Ben je net zo mooi en alles zo'n beetje achter de rug en heb je dit nu weer.
in ieder geval vel sterkte dan maar weer.
Het is trouwens ook echt wel treurig dat Nederlanders naar het buitenland "moeten" voor de SRS en aanverwant. Nederland zou naar mijn gevoel daar ook in voor moeten kunnen lopen.... Of anders gezegd, er zou geen reden moeten zijn waardoor het buitenland aantrekkelijker zou zijn.
Man, man wat is het fijn een vrouw te zijn.....
Nee er zit geen garantie op. Het is in België gedaan en ook al zouden ze het opnieuw willen doen: ik wil nooit meer dat er een Europese arts aan mijn lichaam zit. They all *** it up in the past.Petra v schreef:Jaimee, leuk wat weer van je te horen, wel jammer dat het gelijk een melding van .... correctie is.
Want als je geholpen wordt in Thailand, en er gaat toch iets anders dan gewenst en een bv een correctie moet gebeuren, dan ben je mooi de klos als je weer de reis en verblijf moet betalen al zou je geen operatie kosten hoeven betalen....![]()
![]()
Dan is het wel echt "ver weg".![]()
in ieder geval vel sterkte dan maar weer.![]()
Mijn vagina heeft geen correcties meer nodig naar mijn idee maar als ik weer naar Bangkok ga in september ga ik wel even langs Dr. Chettawut om te vragen of hij even wil kijken naar het genezen resultaat. Just to be sure.
- KirstenHershe
- ForumFan
- Contacteer:
Héél knap hoor meid, alvast van harte!
Um zu wissen, wohin man will, muss man wissen woher man kommt
Zin een fotoshoot? Contacteer me via email of PB!
SeventiesPhotography
Zin een fotoshoot? Contacteer me via email of PB!
SeventiesPhotography
Ja dat ben ik. Maar ik heb van meer mensen gehoord dat ik er in het echt minder volwassen uitzie. Ik had hier wel veel make-up op mijn gezicht. Vooral op mijn ogen. Normaal hou ik daar helemaal niet van.Petra v schreef:OMG ben jij dat?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat is het meisje een mooie vrouw geworden.![]()
Petra.
Sterkte met de herstel.
En er valt niks te herstellen hoor!
Ik moet nog geopereerd worden aan mijn borsten! Midden september staat de operatie pas geplanned. Dus tot die tijd moet ik met die vieze ingekapselde dingen rondlopen.
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Zo denk ik er ook un beetje over.....en daarom ben ik ook nog niet bij mevrouw Krege geweest, ook had ik daar al een afspraak en preoperatiev gesprek met haar....Dr. Chet heeft zich het resultaat van mij Vagina bekeken en kon me maar niet geloven, dat zij dus maar tot 11-12 cm gaat....we hebben twee verschillende methodes besproken en ook wat hij aan de resterende stukjes zwellichaam kan doen....ik hoop, dat ik door de crisis kom, mijn werkcontract is wel verlengt en het wordt al weer wat drukker....ergens heb ik dus ook het idee, dat ik deze ingrepen beter daar in Bangkok kan laten doen......ik hoor wel goeds van Dr. Schaff in München, maar echt overtuigt ben ik daar nog niet.....hach, ik weet het nog niet, waar ik het laat doen......in Europa zal ik het vergoed krijgen, maar het kriebelt me in de vingers, gewoon om een vergoeding voor Bangkok aan te vragen en erom te vechten, die ook door te krijgen.....gezien het enkelen al is gelukt....Jaimee schreef:ik wil nooit meer dat er een Europese arts aan mijn lichaam zit.
En ja Jaimee, met make up lijk je toch altijd anders als je bent, vooral als je je zwaar opmaakt.....dat make up bij mij op het avartar is eigenlijk zo'n beetje standaard als ik op partys in het Ruhrgebiet ga, vroeger tot en met mun 25ste was het dagelijks....later niet meer zo en nu ben ik blij met mun FFS.....echt, ik ga nu steeds als mevrouw door.....daarmee is dat eigenlijk ook niet meer zo hoog nodig, ik heb echt natuurlijk mooi geformde wenkbrouwen, die ik nu en dan alleen moet bijkleuren.....en ja...nu wel op de juiste plek en gelijk hoog.....
groetjes
Mara

-->