tis jammer...
Moderator: Moderators
tis jammer...
... dat hier zo weinig gebeurd, maar gezien de huidige forumomstandigheden lijkt het me zinvol even niet in het open ts gedeelte te posten maar hier als je wat te vertellen hebt
joy
joy
daar kan ik me wel in vinden! Ik heb echt met stijgende verbazing en ook afschuw een aantal postjes zitten lezen: mijns inziens is het pure terreur, en ik begrijp werkelijk niet wat het motief van deze schrijfster(s) is, behalve misschien pure rancune. Ook zou je denken dat zo iemand op een gegeven moment wel uitgeraasd is, maar dat blijkt tegen te vallen...
Mijn gedachten gaan uit naar de moderators die iedere dag maar weer die uitlatingen en aantijgingen moeten verwijderen.
Groetjes en liefs,
Babette.
Groetjes en liefs,
Babette.
"We have to fight ignorance!" Madiba Nelson Mandela
-
ik ben hier niet meer
- Forumdiva
t is wel rustig ik zou het clubje bijna missen, gek he zo ben ik..als de schaapjes grazen dan mis je het wolvengehuil. Die eeuwige dualiteiten
Waarom is er eigenlijk geen forum open transgenderiteit dan kunnen wij ook meelezen wat hen zo bezig houdt
en op deze wijze is het forum eeuwig in stand te houden, wat ik echt voor iedereen hoop is dat het leven eens begint want als ts begin je met een behoorlijke achterstand en eindelijk gaat het mes erin, alsof eindelijk je longen eens leeg worden geklopt en dan begint het pas...
dat heeft voor mij niks met innerlijk te maken maar met het aanvaarden dat we het hebben over veranderen van het lichaam....
Waarom is er eigenlijk geen forum open transgenderiteit dan kunnen wij ook meelezen wat hen zo bezig houdt
en op deze wijze is het forum eeuwig in stand te houden, wat ik echt voor iedereen hoop is dat het leven eens begint want als ts begin je met een behoorlijke achterstand en eindelijk gaat het mes erin, alsof eindelijk je longen eens leeg worden geklopt en dan begint het pas...
dat heeft voor mij niks met innerlijk te maken maar met het aanvaarden dat we het hebben over veranderen van het lichaam....
terra incognita
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Re: tis jammer...
Dat ligt toch ook un beetje aan jou Joy.....jij komt toch nie uit de kwark met je transitie en kunt dus hier ook nie veel aan bijdragen aan deze subforumJoyy schreef:... dat hier zo weinig gebeurd, maar gezien de huidige forumomstandigheden lijkt het me zinvol even niet in het open ts gedeelte te posten maar hier als je wat te vertellen hebt
joy
grapje
Mara
-
ik ben hier niet meer
- Forumdiva
Is dat een nieuwe smaak kwark ? Ben altijd bereid iets nieuws te proeven. Helaas te vaak. Problemen proberen weg te eten lukt niet, geeft alleen overgewicht als extra probleem....
Maar ja, ik heb nog weinig nieuws, behalve dat ik 10 juni naar dr. Karim ga voor controle ivm wat probleempjes, wordt vervolgd.....(afspraak is afgelopen maandag gemaakt)
Maar ja, ik heb nog weinig nieuws, behalve dat ik 10 juni naar dr. Karim ga voor controle ivm wat probleempjes, wordt vervolgd.....(afspraak is afgelopen maandag gemaakt)
-
ik ben hier niet meer
- Forumdiva
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Is het al beter geworden Nannette of had je daar wat aan laten doen.....???? Ikke ben nog niet geweest bij Krege of Schaff......bij beiden wil ik nog op visite en kijken wat ze kunnen betekenen voor mij....bij Dr Chet ben ik geweest en dat is definitief te duur.....wel klonk hij het professioneelst....tenminste als ik hem met Krege vergelijk.....hij wou maar niet geloven, dat Krege maar 11-12 cm diepte standaard fabriceert.....Dr Chet zal het op 18 willen kunnen brengen....bij Schaff weet ik, dat die ook zonder probs 16 kan halen....Nannette schreef:Ik krijg helaas weer litteken vorming, maar wat erger is, ook plasproblemen, en dat is wat minder.
....ik heb binnenkort weer een date met een jongen en ben benieuwt, hoe dit gaat verlopen....ja het is maar voor de seks, dat is al duidelijk.....relatie wil ik toch nie met een man.....en hij heeft eigenlijk een vriendin, dus....dat komt goed.....maar ik ben toch weer un beetje terughoudend omdat ik me vanonder nie helemaal kompleet voel.....
groetjes
Mara
Nou ja, dan plemp ik mijn nieuws ook maar even hier.
Net de VU gebeld want na ruim een maand na aanmelding, nul brief in de bus.
"Oh ja, die ligt bij Jos, en die is op vakantie.
Woensdag komt hij terug, dan wordt het verstuurd."
Ik heb maar ja en amen gezegd maar...
Je wattes?
Wat is dit nou weer voor een onzin?
Net de VU gebeld want na ruim een maand na aanmelding, nul brief in de bus.
"Oh ja, die ligt bij Jos, en die is op vakantie.
Woensdag komt hij terug, dan wordt het verstuurd."
Ik heb maar ja en amen gezegd maar...
Je wattes?
Wat is dit nou weer voor een onzin?
Men run on testosterone, women on toblerone.
Jo Brand
Jo Brand
Nou eh...Joyy schreef:alsof alleen jos die brief kan versturen
blijft een rotzooi daar
Eerst deed Jos het maar degene die ik aan de telefoon had deed het nu.
Dus we gaan op vakantie en nemen mee, alle brieven voor pas aangemelde mensen en die laten we dan lekker wachten.
Per slot is de wachttijd voor een intake al 6 maanden, wat maakt dat maandje dan nog uit he?
Dat er mensen bij zijn die al met lood in de schoenen de VU hebben gebeld en misschien niet eens meer durven bellen is blijkbaar niet belangrijk.
Of is dit een soort pre test of je het wel echt wil ofzo?
Geen wonder dat alles langer duurt als mensen maar gewoon langer dan een maand op vakantie gaan in maart...
Of ligt het weer eens aan mij en is dat tegenwoordig normaal ofzo?
Men run on testosterone, women on toblerone.
Jo Brand
Jo Brand
-->