<altijd naar het damestoilet gaat", omdat je je in jouw hoedanigheid op het mannentoilet niet vielig voelt?
Ik doe maar een gooi; zelf heb ik me nog nooit in die situatie bevonden..>
Ik wel, maar als 'andersom trans' dus andersom.......mijn toilet issue heeft zichzelf na 2 pre transitie voorvallen opgelost.
Pre transitie ging ik eens met mijn moeder in de Bijenkorf naar het toilet; ik twijfelde (als vaker voorheen) en liep (pre transitie dus) naar het herentoilet.
De toiletjuffrouw kwam achter me aan gerend; 'mevrouw! mevrouw! U gaat naar het verkeerde toilet'!
En duwde me met veel misbaar het damestoilet in, alwaar ik eens nader bekeken werd door de aanwezige dames, bij het horen van zoveel commotie. (mijn moeder zat inmiddels in een toilethokje).
Voorval pre transitie 2: uitgaan in Amsterdam naar het Achnaton.....bij moeten plassen weer twijfel; het herentoilet dan maar.
'Hee! dit is het herentoilet hoor'! werd me toegeroepen toen ik daar binnen kwam wandelen.
Per direct ben ik in het vervolg naar het damestoilet gegaan zonder probs (pre transitie dus).
Ik ken de gene van 'verkeerde toiletten' dus uit mijn pre transitie tijdperk, en nee, niet leuk, ik werd me zo akelig bewust van mezelf
plus dat ik anderen in verlegenheid kon brengen, wat ik minstens zo erg vond.
Overigens heb ik nog eens een keer een geweldig TS politiek correct antwoord gehad in Tel Aviv;
ik liep midden in de nacht van A naar B, een wandelingetje van ongeveer een half uur.
Op een gegeven moment viel me op dat er een auto maar steeds om me heen bleef rijden, heen en weer, van stoplicht heen en terug naar een ander stoplicht, en terwijl de bestuurder wachtte, keek en glimlachte hij naar mij.
Op een gegeven moment had ie blijkbaar genoeg moed verzameld om me aan te spreken; alweer wachtend bij een stoplicht, in mijn looprichting, deed hij het portier aan de passagierskant open, en zei 'Hi, my name is......would you care to have a coffee and a chat'?
Ik antwoordde: 'I'm a transsexual'.
Hij keek me aan, en zei.......'oh......that's ok, but not for me'.
En zo raakte op een 'plezierige' manier van hem verlost.
Als het wel 'ok' voor hem was geweest, dan had ik wel een wederantwoord gegeven dat hem de lust zou benemen, trouwens.
Maar desalniettemin; 'in your face' en hij reageerde nog keurig netjes politiek correct ook.
Moest ie ook wel, want hij zat achter
mij aan, en niet andersom
Mila.