travestie for dummies

Algemeen

Moderator: Moderators

Cynthia
Chat Ops

Bericht door Cynthia »

Chantal

Het lijkt wel of ik kippig word.
Natuurlijk bedoel ik het ziekenfonds.
Pas had ik ook al zo'n stomme fout erin.
Zal wel een aanstaande dementie zijn of zo :oops:
Cyn.
Chantal C.
Forumdiva

Bericht door Chantal C. »

Cynthia schreef:Zal wel een aanstaande dementie zijn of zo :oops:
Nou jaaaaaa... aanstaand? :P :lol:
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
Tijn
Eredivisie

Bericht door Tijn »

goh, wat is het toch geweldig om nog jong en naief te zijn :lol:
spamqueen :P
omfgwtfbbq!!one1
betteke
dagelijks aanwezig

Bericht door betteke »

:D MEIDEN!!!!!!!!wat benne we weer heerlijk melig vandaag!! :D
Mara kan zo nu en dan ook zo heerlijk uit de hoek komen :wink: die srs heeft haar goed gedaan.....logisch na al die spanning die dan van je af valt! 8)

veel liefs,
Betteke
Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

Geeft niks hoor Cynthia, en het zoekefonds is toch al 100$ afgeschaft :-)

Irene
Kleine stapjes
Lisa met een S
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

Marloes1982 schreef:Ik ben nog nooit naar een T&T of iets dergelijks geweest, ben er niet zo heel erg het type voor. Maar ik heb er op zich wel interesse in, afhangende van waar het is, wat we gaan doen, wat het kost, etc.

Sowieso heb ik gemerkt dat de jongere T*'s in opkomst zijn. Een paar jaar geleden was dit forum nog vooral gevuld met 30+ mensen, en het laatste jaar of twee zie ik steeds meer tieners en twintigers hier. Dus zo'n jongeren evenement is misschien geen slecht idee, omdat ik denk dat de gemiddelde tiener niet zo goed aansluiting kan vinden met 30+'ers.

En wat betreft ideeën... Ik weet het niet precies. De meest voor de hand liggende optie is om het in een T-vriendelijk café te organiseren, maar ik weet niet of dat een slim idee is, om een stel totale vreemden naast elkaar in een café neer te zetten. Dan krijg je straks van die hele akelige doodse stiltes omdat iedereen verlegen is en niet goed weet waar ze het over moeten hebben - de enige echte link die je immers hebt is dat je beide T* bent.
Misschien dat er ook iets te doen moet zijn, om een beetje interactie op gang te krijgen. Op T&T avonden hebben ze geloof ik lezingen of zoiets, maar dat is misschien een beetje te 'ouwbollig' of formeel voor een jongeren evenement.

Het hangt er ook heel erg vanaf wat je wilt bereiken. Gewoon een clubje vriendinnen dat af en toe met elkaar afspreekt? Of een open avond waarbij iedereen welkom is, en wat net als de T&T door velen gebruikt wordt als eerste stap 'naar buiten' ? In het eerste geval heb je wat meer vrijheid en kan je wat losser zijn, maar in het tweede geval moet je denk ik heel erg rekening houden met de angstgevoelens van de gemiddelde jongere T* (en die zijn enorm!).

Hadden jullie zelf al iets in het bijzonder in gedachten?
Om een poging te wagen dit draadje weer on-topic te krijgen, lijkt mij een leuk gelegenheid voor de wat jongere T* de feesten van de Vijaya Club in Rotterdam (de laatste was afgelopen zaterdag dus moet men wachten tot volgende maand).

Vwb de T&T avonden van de LKG, er wordt niet vaak lezingen gehouden, meestal is het gewoon een gezelligheidsavond. In Amsterdam en Den Haag en Maastricht wordt het gewoon in een kroegje gehouden, "tussen de mensen in" (hoewel in Maastricht dat tijdelijk is gehuisvest bij de COC, dus niet tussen de echt 'gewone' volk). Maar in het algemeen is het vaak een wat oudere groep die komt. Soms voel ik mij zelfs niet thuis, en ik ben echt niet een van de jongste meer.

Maar wanneer een grote groep jongeren regelmatig zouden afspreken om een bepaalde T&T te bezoeken, zou de karakter van de avond van zelf veranderen, want de mensen zelf bepalen de sfeer. Met een stuk of 10 of 20 jonge T*'s heb je wel een heel andere avond dan wanneer je met z'n tweeen tussen de vijftien tot twintig 40'ers, 50'ers en 60'ers zitten die tot de vaste bezoeksters vaak behoren. Overigens geldt dit niet voor Eindhoven, dat een eigen, zeer gezellige sfeer schijnt te hebben.

Lisa
If all else fails, buy new shoes
Juliette
ForumFan

Bericht door Juliette »

Ik blaas ook weer even wat nieuw leven in dit topic.
Wat Lisa zegt is ergens wel waar. Hoe meer jongeren er naar een T&T avond komen, hoe meer het karakter zal veranderen. Toch heb ik wel het gevoel dat er op zo'n moment een generatiekloof ontstaat tussen de 'oude garde' en de jongere generaties. Zoals al eerder is aangehaald is sterkste (en vaak ook enige) aanknopingspunt ons T zijn.

Een ander leuk idee kwam van Paula22 (samen met ons-aller Tijn verzonnen). Het idee was ge-opperd om te gaan Lasergamen met een clubje, gewoon een beetje lol maken. Wie lijkt dat nog meer iets? Gewoon ergens in het midden van het land.
"Why live by the rules of a society that won't have you as a member?"
paula25
dagelijks aanwezig

lasergamen

Bericht door paula25 »

dit leuke idee kwam van Tijn ;)
en volgens mij een activiteit voor iedereen
Afbeelding
Tijn
Eredivisie

Bericht door Tijn »

mijn antwoord lijkt me redelijk duidelijk :roll: